Poštovani,

biste li mogli napisati kakva je procedura oko mogućeg uvođenja naplate parkinga u ulici Frane Kresnika/ul Mire Ban?

Riječ je o velikom parkingu za preko 100 automobila a svakodnevno je postalo nemoguće naći parkirališno mjesto na tom parkingu u bilo koje doba dana!
Sada sve više parkiraju ovdje koji rade u centru, čujem po parkingu da neki sada koji idu u bolnicu ovdje parkiraju jer je besplatno a u bolnici skupo.

Još prije su ovdje parkirali koji rade u centru jer je svega 5min hoda udaljen.
Ovo je postao praktički najbliži centru veliki besplatni parking a građanima koji žive u blizini je postalo nemoguće naći parkirno mjesto.

Još je gore otkako je Luka zatvorila onaj besplatan parking blizu Delte, Benčić ukinuo a navodno će i tamo biti malo mjesta.

Ja bi prvi dao 40 kuna mjesečno, pa i 100 kuna mjesečno da mogu parkirati i naći mjesto, uvjeren sam da bi velika većina korisnika tog parkinga rado platila 40 kuna mjesečno da može naći mjesto.

Znate što je sada, tu nema mjesta, Osječka, Tizianova, Rastočine, isto ima mjesta na kapaljku, premještanje vrtića Rastočine nije u planu valjda za sljedećih 100 godina, ovdje parkira većina stanara u taj veliki parking u Frana kresnika, jako je blizu i odmah ste u gradu, dobro je i osvjetljen. Međutim, on je prekrcat, i to radi onih koji tu ne žive nego džabe parkiraju a rade u centru.
Tako je pametno uvela Tizianova, 100m udaljena ulica naplatu, povlaštenu za stanare i sada se lakše kod njih nađe mjesto.

Još prije nekoliko godina, kada je situacija bila isto loša ali ne ovako loša postojala je inicijativa da se i ovdje uvede naplata parkinga gdje bi stanovnici koji žive u blizini mjesečno plaćali 40kn (a ostali tipa 6kn po satu), jedan poznanik kaže da je sve palo u vodu zbog birokratskih razloga, navodno iz grada su preusmjerili na mjesni odbor Banderovo, ali je navodno pola terena parkinga pod Banderovom a pola pod Škurinjskom dragom pa je nemoguće usuglasiti mišljenja i napraviti proceduru, nekakve zborove itd.

I još je onda nekakva neprovjerena informacija da bi bilo teško označiti što je pod naplatom, plava mjesta jer je cesta asfaltirana ali parking djelom zemljan i da grad ne želi pomoći. Bi li bile rampe, da li bi grad odobrio naplatu itd

Može li grad pomoći stanovnicima ovog djela grada, provjeri bi li mogla i kako uvesti se naplata na tom parkingu ali da okolni stanari plaćaju samo 40 kn/mj?
Koja procedura, pod čijim MO i bi li se moglo to požuriti? Da li onda MO određuje cijenu povlaštene i zonu koja bi mogla imati povlaštenu kartu?
Sadašnje stanje je neizdrživo i jako puno građana bi plaćalo takav iznos da imaju parking mjesto.

Uglavnom, nitko nije htio pomoći da se problem riješi, sada je situacija da parkiramo kod 500m udaljene Bille pa su nam odlučili jer im je pola parkinga popunjeno a ne od kupaca da nam zatvaraju portu i možemo izaći iz parkinga tek od 7h. A Plodine su nam već prije par godina isto uvele naplatu parkinga i rampa im gotovo stalno radi, tamo nam ne daju povlaštene za stanare kao ni kod Bille.

Može li se i u ulici Petra Kobeka, jedna strana pločnika omogućiti za parking (uz kosinu) a druga uz koju je postavljena građevinska ograda za pješake?
Sada je naizmjenice popunjen parking s obje strane a jedna ima šiljke i buši gume od te građevinske ograde a i pješaci teže prolaze.

Molim vas i da se malo posije trava oko parka za pse kraj tog parkinga Frana Kresnika jer blato iz tog parka je po cijelom parkingu .

rzr / 11.12.2020.

Pozdrav

Nije mi poznato koliko građana koji zive u okolici spomenutog parkinga želi naplatu parkinga, mnogi ne žele, dobro je da ljudi malo i uštede koju kunu na parkiranju, a to što se nekome ne sviđa njegova stvar. Parkiralište se uredno održava, zelene povšine se dva puta godišnje kose, prostor za pse je uredan i nema blata kako gospodin tvrdi.

Poštovani,

nažalost ja sam pisao i pisao također za problematiku parkiranja na Potoku kao i mnogi drugi stanari te mjesni odbor ali nažalost kroz jedno uho unutra kroz drugo van.
Također su predlagane opcije kako poboljšati uvijete parkinga za stanare Potoka i okolnih ulica ali također su se grad Rijeka i Rijeka plus oglušili na prijedloge te nisu pokazali nikakav interes. Da sitauacija bude bolja također su uklonili još 5-7 parkirnih mjesta kako bi stanarima bilo “lakše”. Razumijem kako Vam je. Sretno

Poštovani,
u Rijeka prometu d.o.o., tvrtki koja upravlja gradskim parkiralištima, ističu kako su svjesni problema s parkiranjem s kojim se susreću građani u ulicama Frane Kresnika i Mire Ban, s obzirom da je veliki pritisak za parkiranje na rubnim dijelovima grada, gdje se ne obavlja naplata parkiranja.
Nadalje, ističe se kako se naplata parkiranja na javnim površinama u Grdu Rijeci uvodi uz suglasnost nadležnog Mjesnog odbora koji, na zahtjev građana, prema Gradu Rijeci predlaže uvođenje naplate parkiranja. Po usvojenom prijedlogu, ovlaštena tvrtka za naplatu parkiranja, odnosno Rijeka plus d.o.o naručit će izradu valjanog prometnog projekta za uvođenje naplate parkiranja na koji je potrebno dobiti suglasnosti, procijeniti potrebne zahvate i nakon toga se pristupa realizaciji projekta.
Rijeka plus d.o.o. podržava uvođenje reda za promet u mirovanju kako bi stanarima ovoga područja osigurao dovoljan broj mjesta za parkiranje. Nadalje, nadležni djelatnici ove tvrtke su s Mjesnim odborom Banderovo obavili preliminarne razgovore kako bi se utvrdio interes građana za uvođenje naplate parkiranja na spomenutom području, a koji graniči s Mjesnim odborom Škurinjska draga.
Ukoliko građani iskažu interes, Rijeka plus spreman je na sastanak s MO Škurinjska draga, radi razmatranja svih mogućnosti i pokretanja procedure za uvođenje naplate parkiranja u navedenim ulicama.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite