U Proračunu za 2020, pa 2021 pa sada i u 2022. stalno rastu troškovi za kratku cestu, koja stalno poskupljuje, popust Sljemenske žičare.
Grad je opravdavao više milijunske troškove “da cesta ne vodi samo do Spara” i da je “ne grade samo radi Spara” (inače, svi ostali trgovački centri bi trebali u svom trošku cestu do sebe urediti i to rade.
Grad je čak išao i korak dalje, sada planira od Spara otkupiti tu nepotrebnu cestu, koja vodi samo do Spara.
Potpuni slom ove ceste je napravio MO, koji se protivio ovoj investiciji, govorio da je nepotrebna i da ne treba spojiti ulicu i da se troše milijuni.
Znači na kraju u toj cijeni čak i nije novi semafor, po kojoj cijeni po m2 sada GRAD otkupljuje (i od koga, zašto) tu cestu, koju je gradio očito na zemljištu od Spara?
Rezultat svega ovoga i mjeseci kasnije jest, MO i građani koji žive u toj ulici su odlučili da ograda ostaje, da će cesta i “spoj” biti zatvoreni, ograda je ostala.
Zašto onda grad otkupljuje cestu i kakva su to povećavanja od prvotnih 5 milijuna kuna, sada preko 8, približavaju se 9 milijuna kuna i 10 milijuna kuna, valjda s otkupom.
Zašto je grad toliko skupo platio ovu, očito nepotrebnu cestu koja vodi samo do Spara?
Zašto sam Spar nije platio cestu koja vodi samo do njihove garaže, a ne da sada Grad mora otkupiti cestu koja vodi samo do Sparove garaže uz prvotni trošak od 8.5 milijuna kuna s PDV-om za cestu od 280 m, koja je prije postojala na istoj lokaciji.