Ovo je već ne znam koji mjesec da ne radi nadoplata tj. kupnja prava preko interneta već se mora raditi isključivo u poslovnici banke.
A Autotroleju ne znaju zašto se ne može nadoplatiti karta online, preko ECC Erste banke a u Dinersu također ne znaju zašto ne radi niti kada će proraditi.
Već godinu dana se ne vidi ni iznos sredstava raspoloživih na kartici a već se sigurno 3 mjeseca ne može obnoviti pravo, tj. kupiti kartu za sljedeći mjesec iako je rečeno da će se moći kod zamjene kartica.
Sve je više ne radilo nego radilo kako spada.
Na portalima je pisalo kako je projekt puno koštao, oprema u autobusima plaćena milijune kuna. Konzorcij Ri-Ing, Logista… je dobio milijune, razne tvrtke su dobile milijune kuna a nije ništa bolje ni brže dok smo imali stare pokazne.
Radi ovoga bi letjele ostavke u drugim gradovima, raskidali se ugovori a ovdje u Rijeci ništa?
Što se događa i kada će napokon moći kupiti karta za sljedeći mjesec?
https://online.erstecardclub.hr/RCC/GRADSKEUSLUGE