Poštovani,

02.09.2021 prijavio sam/podnio zahtjev na aplikaciji Gradsko oko. Do danas 13.10.2021 vjerojatno i dalje, kako Vam je “stalo” do toga, zahtjev nije riješen. U međuvremenu na istom tom djelu za koji se zahtjev odnosi dogodile su se 2 prometne nezgode. Pa zar čekate da netko pogine da se nešto poduzme ? Zar je potrebno da netko izgubi život kako bi se Vi pomaknuli malo s mrtve točke ?

Također 23.09.2021 prijavio sam/podnio zahtjev za još jedan problem vezan za prometnice te veliko udubljenje tj rupu do danas taj zahtjev nitko nije ni vidio te poslao u obradu.

Mene zanima zašto sustav GRADSKO OKO postoji kada očito to nitko ne prati? Čemu trošiti novce grada i građana kada ničemu ne služi?

cyberx / 13.10.2021.

Poštovani,

u Odjelu gradske uprave za komunalni sustav zahvaljuju Vam na prijavama i što se koristite aplikacijom Gradsko oko. Neposredno nakon što je Direkcija za komunalno redarstvo dobila Vaš upit, vezano za zelenilo koje prelazi na površinu javne namjene na području Kačjaka i za oštećenje prometnice u Ulici Viktora Cara Emina, to je proslijeđeno Trgovačkom društvu Rijeka promet d.d. na rješavanje. Stoga Vas ljubazno molimo za još malo strpljenja i razumijevanje.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Poštovani, Ja ne znam. Ali ovo nije odgovor na moje pitanje. Naime upit je da je prijavljeno 2.09.2021 a evo do danas 25.10 nije napravljeno. Ne znam da li se čeka prvi snijeg pa da više ne moraju to napraviti jer će snijeg sve uništiti. Za drugi upit doka nisam napravio ovdje upit nije niti pogledano ni zaprimljeno. Odgovor je također “Biti će”, bez datuma bez ičega znači opet se čeka ono najgore da se nešto dogodi.
Kada Vi npr pošaljete račun od Ristana kada se ne napravi idu kamate. Pa me zanima tko će odgovarati za nemar da već skoro 2 mjeseca raslinje nije obrezano. Plus da nadodam da su već 2 prometne nezgode bile na to dionici. Zar se čekaju neke teže posljedice ?

Poštovani,
u Trgovačkom društvu Rijeka promet d.d. navode da su putem aplikacije Gradsko oko Vaše prijave zaprimljene sa zakašnjenjem, odnosno tek 14. listopada ove godine i to pod brojem 21093 – Veliko udubljenje -rupa, u Ulici V. C. Emina. Nakon obavljenog izvida na tu je prijavu Rijeka promet odgovorio 19. listopada ove godine, dok je 27. listopada ove godine obavljeno asfaltiranje te je prijava, zajedno s priloženim fotografijama obavljenih radova, zatvorena u aplikaciji Gradsko oko.
Drugu prijavu vezano za orezivanje raslinja u Ulici Kačjak Rijeka promet primio je pod brojem 20860 i to 19. listopada ove godine te je isti dan u sustavu Gradsko oko objavljen i odgovor. Iz svega navedenog vidljivo je da je Rijeka promet postupio neposredno nakon zaprimanja prijava. U tijeku je provjera tehničkih i operativnih segmenata sustava, kako bi se utvrdio razlog zbog kojeg je došlo do kašnjenja u zaprimanju prijava, te kako bi se ovakve situacije prevenirale u budućnosti.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Udubljenje je sanirano i zahvaljujem se na tome.

Što se tiče raslinja “prijava” je napravljena 2.9. a ako je tek 19.10. kako Vi navodite došlo do Rijeka prometa (iako je odgovoreno prije) onda Vama nešto unutar Grada ne radi ili netko ne obavlja posao kako treba, jer odmah nakon nekoliko dana od prijave sam dobio da je zaprimljeno.

No dobro, to Vi unutar Grada morate riješiti između sebe i provjeriti tko i kako obavlja posao.

Srdačan pozdrav

Odgovorite