Obzirom da se već godinama ukazuje na problem oko uključivanja vozila iz centra Srdoči (iz ulice M. Krleže) na raskršću Martinkovac na cestu prema centru grada zanima me kada se može očekivati rješenje problema. Pred nekoliko godina planirani su bili semafori od čega se srećom odustalo i sada se aktualna priča o kružnom toku.
Prvo moje pitanje je kada se može očekivati realizacija.
Naime, problem uključivanja u promet je prisutan praktički tijekom cijelog dana a naročito je kritično ujutro i poslijepodne. Vrlo često i preko 25-30 vozila čeka na uključenje čime se stvara kolona vozila u ulici M. Krleže duža od 100 metara.
Dodatni problem predstavljaju i vozila koja dolaze iz pravca Kastva i koja stvaraju kolonu te je uključivanje u pravcu grada praktički nemoguće. Glavni razlog stvaranja kolone vozila iz smjera Kastva je semafor na ulasku/izlasku sa zaobilaznice i idealno bi bilo da se u jutarnjim satima isključi. Naime, broj vozila koji dolazi sa zaobilaznice je zanemariv u odnosu na broj vozila koji iz smjera Martinkovca (Kastav, Srdoči) ide prema gradu i uključuje se na zaobilaznicu. Davno, dok su semafori bili van funkcije i gužve su bile daleko manje. Vjerujem da bi trajno isključivanje semafora bila dobra odluka, pored hitne izgradnje kružnog toka na raskršću na Martinkovcu.
Tu je i nepotrebno utrošeno goriv kao i zagađivanje što ne ne treba posebno napominjati da je isto tako problem.

npaladin / 20.04.2011.

Podržavam isključivanje semafora* na Diračju i nadam se da odgovorni neće naći 1001 ispriku zašto su u nemogućnosti to napraviti.

* Odnosno, trebalo bi ih reprogramirati s drugačijim trajanjima zelenog svjetla.

bas sam se pitao kada ce se ovo rijesiti . ovo je problem vec godinama , kad ce vise taj kruzni tok ?

Ubrzo počinju i radovi na vodovodu ispred europetrola na martinkovcu tako da pravi shouw tek slijedi.

Poštovani,

Rijeka promet d.d. upoznat je sa problemom s kojim se građani MO Srdoči svakodnevno susreću kod izlaska iz Ulice M. Krleže na glavnu prometnicu u smjeru prema Diračju.

Taj problem nažalost postoji već niz godina, no ono što Rijeka promet d.d. može učiniti i što stalno čini je povezivanje nekoliko subjekata (Hrvatske ceste d.d., kao upravitelja ceste, Policijske uprave PGŽ i MO Srdoči) koji mogu i žele riješiti problem. Naime, ovo raskrižje pod ingerencijom je Hrvatskih cesta koje su i preuzele obvezu financiranja izgradnje kružnog raskrižja, čime će se dugotrajno riješiti problem. Također, djelatnici Rijeka prometa kontaktirali su Hrvatske ceste i doznali da je trenutno u izradi projektna dokumentacija, a prema riječima predstavnika Hrvatskih cesta, u ovom trenutku ne može se definirati točan početak radova. Naime, prethodno se moraju pribaviti i sve potrebne dozvole. O tijeku posla upoznat je i Mjesni odbor Srdoči.

Nadalje, semaforski uređaj na raskrižju Diračje radi po vremenski programiranim semaforskim signalnim planovima. Pritom se gužve stvaraju isključivo u jutarnjim i popodnevnim satima kada veliki broj građana kreće na posao ili se vraća kućama. Tada se u kratkom vremenskom razmaku na prometnicama pojavljuje velik broj vozila, pa je takva situacija prisutna na svim prilazima središtu grada. Isključivanje semaforskog uređaja, odnosno stavljanje na treptanje ne bi poboljšalo tu situaciju.

Također napominjemo da je jedan od uvjeta priključenja riječke obilaznice u punom profilu na mrežu prometnica na Srdočima bila upravo semaforizacija ovog raskrižja, pa stoga ono mora biti u funkciji. Daljinsko upravljanje raskrižjem iz Gradskog prometnog centra nije moguće jer se radi o starijoj tehnologiji, što će se riješiti prilikom sljedeće zamjene starog upravljačkog uređaja novim, suvremene tehnologije.

Dapace … to bi trebala biti velika cast i neopisivo zadovoljstvo

Odgovorite