I onda kad se desi nesreca, o kojoj mozete citati u danasnjim novinama, a sa cijim morbidnim Jpg detaljima ne zelim opterecivati vasa srdasca, kako bi se bolje fokusirali na srz problema … na par sati sve stane… sa jedne i sa druge strane. Nema protoka vozila, a niti autobusa Autotroleja. Blokirani putnici izlaze iz svojih autobusa, i razgledavaju mjesto stratista, dok ih policija ne rastjera sa kolnika.
Pitanje za Autotrolej i njegovog direktora:
Da li je cekanje i otkazivanje linija prema mjestima nemilih dogadjaja u skladu sa vasim kodeksom postupanja u takvim situacijama?
Ako je, nebih vise gubio vrijeme, a ako nije, kakvo opravdanje imate da liniju 1 niste pustili barem do Bujske, gdje je mogla dovesti neke putnike, i odvesti sve one iz Opatije i Kantride.
zahvaljujem 🙁

zdravax@gmail.com / 08.11.2012.

Poštovani,

Prilikom opisanih situacija, odnosno prometnih nezgoda, a na koje mi zaista ne možemo utjecati, KD Autotrolej uvijek i u svakoj prilici nastoji omogućiti svojim korisnicima uslugu javnog gradskog prijevoza. No, isto tako treba biti svjestan činjenice da trasu autobusa nije tako lako promijeniti odnosno da najviše računa treba voditi o sigurnosti kako putnika tako i svih ostalih sudionika u prometu.
Navedenog dana, reagiralo se na način da su preusmjerene linije i to linija 32 preko Diračja na obilaznicu prema Opatiji u oba smjera, dok su linije 1 i 1A prometovale do okretišta na Zapadnom Zametu. Također, kao pomoćno rješenje korišten je i parkirališni prostor kod Brodogradilišta „3.maj“. Po normalizaciji prometa, odnosno po odobrenju od strane policije linije su vraćene na redovne trase.
Smatramo da smo učinili sve kako bi se javni gradski prijevoz ipak održao, te još jednom naglašavamo kako nažalost na neke situacije u prometu jednostavno nismo u mogućnosti utjecati.

S poštovanjem,
KD Autotrolej

Dakle:
Niko normalan ne ocekuje od Vas da sprijecite nezgode u prometu osim onih mogucih nezgoda od strane Vasih sofera. Usput da Vas malo pohvalim, jer tih i takvih zaista nema … tu i tamo neka ogrebotina.
Onda znaci da ja nisam normalan sto vas prozivam u vezi ovog slucaj. Znaci ili Vi, ili Ja… dobro kada cemo se tako razgovarat :
Naj osnovnija stvar u ovom slucaju je bila preuzeti ZBRINUTI putnike iz Opatije i sa Kantride, upravo iz sigurnosnih, profesionalnih, i duboko etickih razloga. Vi to niste napravili, i zato ste tuzibabani. I niste se opravdali. I niste se ispricali, i niste obecali da se to vise tako nece desavati , i da ce Vam u tim situacijama prva stvar na pameti biti zbrinjavanje ugrozenih putnika koji su ostali na cesti.
Ono sto ste kasnije napravili, preusmjerili 32, te 1, i 1a, je zapravo naj redovitija stvar u ovakvim situacijama. Pa niko ne ocekuje ubacivanje mini buseva kako bi mogli proci onuda okolo, ili extra dezurnog autobusa za emergence situacije od Vas … za sad.
Ono sto ste zaista mogli napraviti je to da ste soferima trebali nalozili, sto su mogli i oni sami kad ih vec niste educirali, da putnike iz svojih bliokiranih autobusa upute do iza mjesta dogadjaja, gdje je mogla stici, i okrenuti redovna jedinica iz grada. Bujska, ako je u pitanju harmonika.koja je tako mogla uzeti sve, barem do Krnjeva, ako sa putnicima treba produziti do zapadnog zametskog okretista Pa to je samo jedna normalna ljudska reakcija i gesta koja ocito nije u kodeksu vaseg ponasanja.
Znam da je ovo bila lijepa prilika da nam pokazete koliko Vam je stalo do nas, Vasih putnika …
Nemojte se ipak previse optuzivat. Bit ce jos takvih prilika nazalost sudionika nezgoda, a na radost svih nas, vasih dragih putnika… i Vas, sto brinete za nas :).

I koga vraga ste radili tamo na parkiralistu 3 maja … tobleronea, kad ste mogli usput promovirat jos jedan razlog postavljanja onog mog rotora na Liburnijsoj sa Bujskom, oko onog rasvjetnog stupa ….???
Koristili … svasta !
Zato vas ljudi klipsajuci na Krnjevo nisu vidjeli tamo … u mraku.

Odgovorite