Možete li mi kazati kad će se ažurirati ulice u gradu, kad će se ucrtati drugi trak obilaznice, kad će se ucrtati ulaz-izlaz Turnić, Viškovo, Hosti…kad će se ucrtati cesta D404 itd?

I još jedno pitanje: Što je s nekadašnjom ulicom Klanac, koja više ne postoji ni među starim nazivima, niti postoji kao nova ulica. U kartama nije nikako označena, a inače su to stepenice koje vode od početka Vodovodne ulice do spoja ulica: Kalvarija, Šetalište Vladimira Nazora i Stari Voljak? Stepenice i dalje postoje i prohodne su, međutim nemaju nikakav naziv ni oznaku, a u Google Mapsu se zovu Stari Voljak, što isto nije ispravno! Inače mi domaći smo ga zvali Smrdljivac jer su na djelovima zaklonjenih od pogleda neki to koristili kao javni WC sto je ostavljalo “mirisne” tragove po kojima je i dobio nadimak 🙂

Danilo DenDan / 25.05.2013.

Kako odgovor na Vaš upit ne stiže s jedne adrese, molim za još malo strpljenja.

Dendan je postavio vrlo važno pitanje koje je prošlo nezapaženo samo radi toga što ostale uvažene kolege/kolegice kao i gradski oci nisu shvatili značenje pravovremnih informacija u prometu, kao niti posljedica koje će se vremenom pojaviti kad navale turisti ( blokade prometnica, zauzeća parkirališnih mjesta itd.).
Naime, u vijeku informatike mi debelo zaostajemo u primjeni ITS sustava, pa tako i TIS servisa(traveller info servis). Danas je na zapadu nemoguće izbjeći kolaps u prometu ako nemate navigaciju+TMC, web grafičko sučelje sa interaktivnom kartom područja na kojem se krećete, mobilne aplikacije, full grafičke VMS displeje iznad ceste ili RDS-TMC servis.
Više puta sam se uvjerio u efikasnost ovog servisa kada sam putovao preko granice. Nije mi još jasno što naši decision makeri čekaju. Za pohvaliti je projekt kompanije PEEK koja je započela sa prvom interaktivnom kartom Rijeke u RH, može se vidjeti na ovom linku: http://www.peek.hr/spectra/Rijeka.html. Međutim, to je još sve preskromno u odnosu na mogućnosti i potrebe Riječana.
Ovo web grafičko sučelje zahtjeva obuhvat čitave obilaznice sa najfrekfentnijom mrežom u gradu. Naime, na obilaznici već postoji telematička oprema koja može, osim prometnih informacija davati i info za vremenske prilike. Isto tako je neophodno spojiti i CCTV sustav radi prikaza video signala sa kamera kao što to radi ARZ za HAK.
Za razliku od Rijeke, Zagreb znatno zaostaje iako su potrebe njegovih vozača za informacijama daleko veće nego Riječana, link: http://www.peek.hr/spectra/zagreb.html. Treba isto tako istaknuti vrlo slabo održavanje tih sustava što može predstavljati određene prepreke u budućnosti.
Ima još puno detalja vezanih za ovu tematiku koji se tiču drugačijeg pristupa u planiranju prometnih tokova, vođenju prometa u kritičnim situacijama, implementaciji ful grafičkih VMS displeja na prilazima čvorova, naročito na prilazu Orehovici i Škurinju(uvjetovano zatvaranjem dionice zbog vjetra i velikog broja nezgoda u tunelima), koordinaciji svih aktivnosti između policije-ARZ-a-Rijeka prometa-HC-komunalne službe grada, boljoj izmjeni informacija između navedenih aktera, formiranju glavnog kontrolnog i upravljačkog prometnog centra zajedno sa info centrom i naravno, stručno osoblje koje će sve te kućice posložiti. Siguran sam da bi u tom slučaju Riječani bili puno sretniji nego su to sada.

evo ja sam i dalje strpljiv ali od odgovora nista.. jeli mozda koja od adresa sa koje treba doci odgovor na godisnjem ili bolovanju!?
Ili da mi date bar odgovore sa onih adresa sa kojih su stigli !?

kako vrijeme prolazi sve mi vise postaje jasno zasto je zdravax poceo na ovom portalu pricati sam sa sobom… kako je krenulo morat cu i ja pricati sam sa sobom… barem dok se ne preselim u kuhinju :))

Poštovani,

Osvježavanje javno dostupnih podataka na web portalu Grada Rijeke obavlja se u periodičnim razmacima. Državne ceste ucrtavaju se temeljem dostupne aero snimke („ortofoto“) . Na webu je bila objavljena ortofoto snimka iz 2008. godineu koja je u međuvremenu zamijenjena novijom snimkom na kojoj je sada ucrtana i cesta D404.

Što se tiče ucrtavanja ulaza-izlaza Turnić, Viškovo i sl., potrebno je istaknuti da ovi dijelovi ne mogu biti ucrtani budući da ova karta nije auto-karta. Vezano uz stepenište Klanac, njegovo ucrtavanje je izostalo budući da ovo stepenište ne postoji u bazi ulica i trgova. Baza koju koristimo, preuzeta je od Katastra, a posljedično tome, reflektirala se i na interaktivnu kartu.

S poštovanjem,
Gradska uprava

eto danas ponovo na interaktivnoj karti grada Rijeke vidim da ste azurirali snimku iz “po planovima” 2016 godine ali mozda i kasnije… i ne samo da ste je azurirali nege ste joj i odredili krivu trasu… rijec je o cesti D403 koja jos i ne postoji a koja ce kad bude postojal ici malo drukcijom trasom od one koju ste vi oznacili na vasem portalu… sto je najgore, dali od vas ili nekog drugog to je preuzeo i google maps ili ste vi preuzeli od njega.. jedino je bing ostao oprezan pa je on jedini tu cestu nazvao pravim imenom a to je Osjecka ulica i Prvomajska ulica.. molim vas da to ispravite i da vidite sto se desilo sa kucnim brojevima u ulicama koji se vise nikako ne vide bez obzira koje se postavke stave… a nekad su bili dostupni 🙁
P.S. da ne bude zabune, vidi se crveni kruzic za postavljeni upit za jedan jedini broj…ali se nikako ne mogu vidjeti svi brojeve u ulici odjednom!?

Poštovani,
državna cesta 403 je prometni pravac koji se kreće postojećim ulicama (Osječka put Čvora Škurinje) kao što to možete vidjeti u Odluci o razvrstavanju javnih cesta http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2012_04_44_1100.html

Kada se izgradi nova trasa državne ceste 403, ona će biti ažurirana i na interaktivnom planu Grada. Drugim riječima, interaktivna karta prikazuje ažurno stanje u prostoru – onakvo kakvo je sada.

Prema našem uvidu kućni brojevi prikazuju se na mapi ispravno, a dovoljno je više zumirati prikaz karte.

Odgovorite