Poštovani,
imala bih tužibabu na tijek i način izgradnje spojne ceste na lokaciji Bok Drenova.
Negdje sam čitala da bi radovi trebali biti gotovi do kraja ožujka 2018, ali za sada se radovima ne vidi kraja.
Na glavnoj cesti još je i vidljiv napredak, ali zanima me što je sa spojnom cestom prema Boku. Izgleda kao da ćemo tu imati šetnicu, sa lijepim širokim pločnikom i prekrasnim potpornim zidovima od primorskog kamena, a ne znamo što je sa izgradnjom kolnika u punoj širini, gdje je tu zapelo i kada će se riješiti? Kada ćemo imati normalan spoj prema svojim kućama, a ne vožnju uskom dvosmjernom uličicom kroz koju je normalno mimoilaženje dvaju vozila nemoguće, ili vožnjom naokolo, oko Marketa. Pored toga, zanima me da li je netko od prometnih stručnjaka prošao onim velikim zavojem iznad Streljane i ustanovio da li je greška u samom projektu ili u izvedbi. S kim god sam razgovarala, svi se čude kako je takav zavoj mogao biti pušten u funkciju, jer svi mislimo da nije izveden na odgovarajući način i da nema prirodan i siguran položaj i nagib, naročito u smjeru Drenove.
Molim vas da poduzmete nešto, ako je u vašoj moći i da urgirate prema stručnjacima da još, prije puštanja u puni promet, provjere da li taj zavoj s aspekta sigurnosti vožnje u redu.
Hvala i lijepi pozdrav

Vjekoslava / 04.04.2018.

Poštovani,

radovi na građevini Spoj ceste A na lokaciji Bok Drenova teku otežano, dijelom zbog vremenskih neprilika, a najviše zbog neriješenog otkupa zemljišta unutar obuhvata ceste. Naime, jedna stranka na dijelu građevine, smjer – spoj sa Drenovskog puta na cestu Ive Lole Ribara, odbija izvlaštenje dijela zemljišta te nastoji svim sredstvima otežati, odnosno onemogućiti izgradnju ceste. Grad Rijeka izgradnju provodi temeljem zakona i dok zakonski ne stupi u vlasništvo potrebnog zemljišta, na tom dijelu nije moguće izvoditi radove.

Vezano za pitanje „zavoja„ iznad streljane treba reći da je Spoj ceste A, što predstavlja spoj sa cestom Ive Lola Ribara i ceste Drenovski put (cesta smjer Kozala – Drenova) projektiran temeljem odrednica Generalnog urbanističkog plana grada Rijeke i za to je dobivena građevinska dozvola.
Glavnim projektom na navedenom mjestu koje je prethodno bilo zavoj koji vi spominjete predviđeno je trokrako raskrižje, tzv. “T” raskrižje, gdje je, u skladu sa GUP-om glavni smjer kretanja vozila određen smjer Kozala – Škurinje, odnosno smjer ceste Drenovski put – cesta IVE Lola Ribara i obrnuto. Cesta koja ide iz naselja Drenova i spušta se prema raskrižju dolazi okomito na njega, radi kuta preglednosti i projektirana je na taj način da se vozila moraju zaustaviti na znaku „stop“ prije uključenja u glavni smjer. Kretanjem u smjeru naselja Drenova, vozila se s glavne ceste, smjer Kozala – Škurinje priključuju na sporednu cestu prema naselju Drenova te se moraju kretati smanjenom brzinom u skladu sa postavljenom vertikalnom signalizacijom.

U privitku dostavljamo buduću prometnu situaciju:
http://www.mojarijeka.hr/repository_files/file/412/

S poštovanjem, Gradska uprava.

Eh da sam i to dočekao da Grad Rijeka da potpun i zadovoljavajuci odgovor … sa privitkom, pa da malo proučimo

Postovani
Hvala vam na iscrpnom odgovoru i vase objasnjenje prometnog rjesenja na ‘zavoju’ iznad streljane sada mi izgleda logicno, ali zaista ne razumjjem onaj drugi dio vezan za kasnjenje radova na spojnoj cesti prema ulici Ive Lole Ribara. Kako je miguce da se krene u izvodenje radova prije rjesavanja vlasnistva nad zemljistem, kako se moze dogoditi da jedna osoba moze ugroziti takav znacajan projekt. Pk mom mislj

(Oprostite na gresci u pisanju odgovora)
Po mom misljenju netko iz strucnih sluzbi ipak nije odradio svoj posao kako treba i to sada ispastaju gradani koji svakodnevno koriste nedovrsenu prometnicu i tko zna do kada ce sve to trajati i cijelo to vrijeme voziti cemo se nekim precicama i nedovrsenom cestom , usporeno uz postavljene semafore. To je nedopustivo. Ako je Grad u pravu i ako se sve radi u skladu sa zakonom, zasto sve te pretpostavke za dovrsetak uzgradnje nisu obavljene na vrijeme. To zaista lici na sve ostalo sto se radi iz drzavne ili lokalne kase, iz sredatava poreznih obveznika. Posao na ‘hrvatski nacin’, a od radnika na gradilistu cuje se i da ih se ne placa na vrijeme. Nista neobicno

Je li istina da je predmetna prometnica u planovima već 30+ godina?
Je li istina da je sporna kuća na spornom zemljištu izgrađena puno kasnije?
Je li istina da je gradnja sporne kuće krenula nelegalno i bez valjanih dozvola?
Je li istina da je vlasnik naknadno legalizirao izvedeno stanje?
Je li moguće da je netko obavio legalizaciju kuće i zemljišta iako se taj teren preklapa s trasom ceste???
Je li ovo još jedna dubioza u režiji gradskih i državnih institucija?
Možemo li dobiti odgovore od pravnih službi što se točno događa i u kojoj je fazi spor?

Vjekoslava i Franja_Supil za ta pitanja koja se sada postavili, morati će te ponovo pisati tužibabu.

Gradska uprava ne odgovara na odgovorene tužibabe, osim kada je bila rasprava o kružnom toku, spoju cesta Ivo Lola Ribar, Osječke i Škurinjeske ceste, tada je odgovarala ali je iste odgovore davala.

Molimo vas da nam odgovorite na vrlo konkretna pitanja Fran_Supila

E da mila Gradska upravo …. Da se kojhi puta promjenila vlast u ovome gradu , ovo bi vam mozda dobro doslo da olajavate konkurenciju , ovako …

Poštovani,
vezano za Vaš upit treba reći da se prometnica nalazi u Provedbenom urbanističkom planu Donje Drenove od 1980 –tih godina, kao i u svim izmjenama, nakon toga u Prostornom planu uređenja Grada Rijeke od 2003. godine, također i u svim izmjenama te u Generalnom urbanističkom planu Grada Rijeke od 2007. godine, kao i u svim izmjenama GUP –a. Građevinska dozvola spornog objekta datira od listopada 1982. godine i točno je da građevina nije izgrađena sukladno izdanoj građevinskoj dozvoli. Postupak legalizacije je u tijeku i još nije završen, kao i postupak izvlaštenja zemljišta. Cijeli postupak provodi se sukladno zakonu.
Što se tiče ovog predmeta, još uvijek ne postoji spor, već se vodi postupak izvlaštenja. Sada je u tijeku dodatno vještačenje, radi utvrđenja umanjene vrijednosti nekretnine u okućnici stambenog objekta na adresi Bok 4 , a radi utjecaja buke i zagađenja zraka. Dodatno vještačenje provodi se radi primjedbe Grada Rijeke na visinu procjene koja se odnosi na buku i zagađenje, čije su utvrđene vrijednosti evidentirane u izuzetno visokom iznosu.
Sve ostalo zemljište je imovinsko-pravno riješeno, osim još dvije zemljišne čestice koje nisu u okućnici objekta, a na kojima je ista stranka suvlasnica i protivi se izvlaštenju. U tom postupku napisano je nekoliko požurnica Službi za imovinsko-pravne poslove Primorsko-goranske županije koja vodi postupke izvlaštenja.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite