Opet ja s tim prokletim kockama na rotoru na Pećinama…..nažalost, ovaj put nisam slikao jer mi je već muka od toga.

Rijecanin / 18.09.2012.

I opet ću se nadovezati…rađe napišite tužibabu da netko skine sve kocke, i taj dio asfaltira skroz do zelene površine, dugotrajnije i jeftinije rješenje. Jer ovako možete svaki mjesec dana istu tužibabu pisati, i iznova čekati odgovor, a znate koji je odgovor, i znate da ćete opet to pisati za mjesec-dva, jer kamioni i ajmo ih nazvati “teška artiljerija” vozila onuda prolazi svakodnevno, pogotovo jer je tamo sada lidl, pumpa je gore, stanica za tehnički pregled, i tower centar…kocke su slabe pod prikolicom kamiona od cca. 15t…

Silentshot, ja ne mogu nekome reci kako ce i hoce li raditi svoj posao.

Uredniče ja se svakako slažem sa vama, samo kažem da i ptice koje su oko tog rotora znaju da će čim naprave to, za tjedan dana te kocke opet ispasti iz ležišta zbog gore napisanog problema…

Uf…stvarno ne razumijem kako je to napravljeno da svako malo kocke ispadaju iz ležišta i što je najbolje, ispadaju one kocke koje su do sada već par puta sanirane, što sam i zadnji put komentirao da se bojim da ću opet morati pisati o tome i tako se i desilo. Da je rotor uži, a cesta šira, siguran sam da se to ne bi dešavalo.

Ovaj put cu pomoci uredniku, koji nam na lijepi nacin porucuje da ne raspravljamo jer On i ovaj portal tako nemoze pomoci, a istovremeno podrzati Silentshootera, Rijecanina i sve ostale koji raspravljaju ukljucujuci i sebe, jer mi smo vlada u sjeni, opozicija, i neuhvatljiva dusa ovog grada 🙂
Sto se tice kocki moga omiljenog rotora … to je jasna stvar … beton treba odredjeno vrijeme da se stvrdne…. Majstori naprave posao , odu, a friske kocke ostave na milost i nemilost onima koji onuda rotiraju … o tome sta se dalje desava, mozes snimiti horor film …
Samo ti slikaj vrli rjecanine … mozda majstori shvate, ili im narucioci dozvole da nekako zastite te friske kocke … barem preko noci, ili neko vrijeme

Rjecanine … ono sto ti zoves ROTOR, to ti je trolis … sredisnji trolis, a kocke su dio onoga sto ti zoves CESTA . Ja te razumijem jer to zelim … poz i hvala na budnosti

Onda mi ti objasni kako šleper prednjim desnim kotačem gazi po vanjskome rubu kružnog toga, znači maksimalni dopušteni luk,a zadnji kotači prikolice idu po kockama…to je dosta mjesta?

Marine … drago mi je da se zanimas za rotore , i da si osobno mjerio i usporedjivao sirine… ipak … zar ne vidis prijatelju da si grlom u jagode uletio medju rotorske experte !? Pogotovo sad kad smo usaglasili terminologiju 🙂
Sirina Rotorskog Traka se odredjuje prema jednoj formuli sa kojom te sad necu zamarat. Dovoljno je da znas da je to promjenljiva velicina ovisno o Diametru unutrasnjeg ruba voznog traka, i koeficijenta kracenja najveceg uzetog medjuosovinskog razmaka. Iz tog razloga neki autobusi harmonike imaju pomicne zadnje osovine , bas kao i onaj vlakic na Korzu kojim si se sigurno vozio pa si mislio da je to tako normalno.
Buduci da ovaj Rotor spada u manje rotore 32 m njegova je vozna traka puno sira od kolnickog traka. Zasto su pak kocke tamo, malo mucni glavom ..ja ti necu reci jer bis mogo pomisliti, da se pravim vazan .

Već sam komentirao na neku od prethodnih tužibaba, pa ću i na ovu. Bankine. Bankine oko kocaka! Kad budale zajašu po njima će se opametiti barem malo.

Ugradnju kocaka bi trebalo zakonski zabranit na prometnim površinama
em su relativno skupe, teško ih je kvalitetno izvest za neko veće opterećenje. Di god su u zadnje vrijeme ugrađivanje konstantno ih se sanira.

Primjećujem da ima dosta prijedloga kako riješiti problem kocka ili samog rotora. Onaj tko je projektirao nakon ovakvih vrlo čestih problema, trebao bi dati neko rješnje vezano za nemogućnost uništavanja dijela rotora, trebalo bi angažirati struku. Ne slažem se sa kolegom Marin_85 da se ljudi nazivaju biserima, jer ako se to često dešava, onda nije samo problem u vozačima, već i u samom rotoru ili kružnom toku.

Usto, nije samo to što kocke nisu na svojem mjestu, već je i pitanje sigurnosti, kako vozača tako i dijela piješaka koji su isto ravnopravni sudionici prometa, tako da i to treba uzeti u obzir.

Nadopunicu ipak jos malo . Kocke ovdje ipak imaju odredjenu ulogu. I Estetsku, pogledajte sat snimak, i prakticnu jer zadrzavaju privid sirine kolnika i unutar rotora. To je dobro radi sortiranja vozila kroz rotor u kojem bi zbog povecane sirine voznog traka moglo doci do dupliranja, ali i zbog kakvog takvog “sklonista” zalutalih pjesaka. Niko naime nema ambiciju truckanja po kockama ako moze glatko proc po asfaltu. Tek ako nemoze , sleperi itd) jahace po njima zato jer se mora, jer je to za takve ipak rjetke, predvidjena sirina. Vjerujem da je problem u nemogucnosti zastite friskih kocaka zbog ucestalog prometa kamiona … trebat ce se ipak malo bolje organizirat za jednostavno odrzavanje ovog rotorskog bisera

Rotor ili kružni tok možda i lijepo izgleda, ali bojim se da nije kao takav bio najbolje rješenje, doduše, nisam ja nikakav stručnjak, već običan vozač koji vrlo često prođe tim rotorom, da li autom da li motorom, i priznajem, da sam i ja u više navrata prešao preko kocki, ne znam kako, ali jednostavno te tako zavoj unosi preko tih kocki….često sam u Zagorju, pa uvijek moram proći West Gate shopping centar koji ima čak 3 rotora sa po dvije trake, i mogu reći jedan ako ne i najbolji rotori u Hrvatskoj…nema šanse da se pređe preko kocki, čak ni pod razno….odlično rješenje.

A da nisi ti prijatelju malo gucnuo pate odnijelo … Eeeeeh Zagorac … 🙂 🙂 🙂 primorski naravno … provalili smo te. Pa mogo je trolis biti 4 metra uzi, al, dobro je iovako … kada te odnese onda te kocke upozore pa se vratis 🙂 🙂 🙂 Tri Rotora u jednom shoping centru kazes a, a u Cijeloj Rijeci samo 2…pa da … pametni ljudi znaju sta valja. Ovo sa ZTC je bila prilika da se i u Rijeci krene Ozbiljno sa Rotorima … pa cijela Rijeka ti je jedan natrpani shoping centar a ima samo 2 Rotora. Tamo su Rotori mogli sluzit Shoping centru ali usput i okolnim ulizama …. To je ipak jedna nova tuzibaba. Samo da nas ne potjeraju zbog razgovaranja … znas

hahaha…pa da, u pravu si, primorski zagorac hahaha….morati ću slikati te rotore da ovi naše vide kako treba rotor da izgleda, a na tim rotorima isto imaju kocke, ali tamo još kocke nisu izbačene iz svog kučišta, a ogromni teretnjaci svakodnevno prolaze rotorom jer voze robu za shopping centar West Gate. Ovo kod nas je smiješno. Umjesto čudnih semafora koji su između ostalog i skupi, ne samo održavanje već i el. nadzor, bolje da su se rotori gradili. Tko je putovao po EU zemljama, zna o čemu pričam.

Poštovani,

Grad Rijeka je izgradio cestovni rotor u Radničkoj ulici u sklopu izvođenja radova na prilaznim cestama trgovačkom centru Pećine (Tower centar Rijeka). S obzirom na konfiguraciju terena, rotor je malog promjera pa je za nesmetano odvijanje prometa za veća teška vozila ili vozila s priključkom rubni unutarnji dio rotora izveden i opločen s granitnim kockama kako bi ta vozila mogla koristiti tu površinu kao kolnik.

Granitne kocke položene su u podlogu iz betona, a kako Radničkom ulicom prolaze, između ostalih i upravo spomenuta velika i teška teretna vozila, zbog trenja kotača po granitnoj podlozi, dolazi do pojačanog ispadanja granitnih kocaka koje s odvajaju od podloge te uslijed toga nastaju rupe. Rijeka promet d.d. sanira tako nastala oštećenja (udarne rupe), a saniranje se provodi u sklopu radova redovnog održavanja prometnica na području Grada Rijeke.

Nastajanje udarnih rupa u potpunosti bi se uklonilo samo temeljitom rekonstrukcijom dijela rotora na način da se granitne kocke ugrade i fiksiraju u beton, koji podnosi veća vlačna i tlačna naprezanja, čime bi se osigurao nesmetan promet teških vozila na rotoru. Do izvedbe ovih radova, koji iziskuju znatnija proračunska sredstva koja je potrebno prethodno planirati, sanacija se obavlja interventno po nastanku oštećenja.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Vidis sta kaze gradska uprava da je grad Rijeka izgradio … dali to znaci i projektirao…. Volio bi da je jer je Rotor odlican, sto znaci da bi mogli i ponovit taj uspjeh na nekoj drugoj lokaciji, iako u Rijeci nebi moglo bit nigdje dva potpuno ista rotora … zato im se valjda i neda nego bas ako treba. Najlakse postavit semafor, a ne tamo nesto experimentirat.
Sto se tice izgradnje , izvodjac je morao znati o kakvim se opterecenjima radi. Kvalitetno postavljene kocke su sigurno otpornije od asfalta i trebale bi trajat ko i Tower centar
Kolega, prodjite molim vas malo onuda … vidite nije li jos koja kocka ispala.. Ako nije, znaci da je ovaj put organizacija ipak bila primjerna, i da bi sada one kocke konacno mogle potrajat.

Ps U Zagrebu imaju iskustva sa kockama. Pa znas da su tramvajske sine poravnate sa njima, a ne asfaltom iz slicnih razloga. To je ipak jedna zahtjevnija graditeljska tehnologija 🙂

Odgovorite