Bez komentara!

Rijecanin / 20.11.2012.

Pa nekome ko ima malo friskog betona… i neka ogradi to dok se ne osusi

Riverman ! Uzmi malo ovog razmrvljenog betona za analizu … da vidimo kolko ima cementa.
Ima li ovdje mozda koji kemicar ?

I mi se onda pitamo zasto se forsiraju semaforska raskrizja po Rijeci – tamo nema kocki koje se stalno raspadaju! 😀

ha,ha …;) …Dobro je DT … samo neko ce te sigurno doslovno shvatit i reci : Znao sam ja da rotori nevaljaju … I pak …Rotorizacija Rijeke se pomalo probija kao ideja i buducnost ovog grada. Evo ti primjera bivseg bulevara Marksa i Engelsa.. jucer su se u novom listu na` dvije stranice raspisali o probijanju nove ceeste od Kruznog toka zap. zabice, 800 m tunela ispod ranzirnog kolodvora, zakljucno do rotora Mlaka.
Ti Kruzni tokovi i Rotori Zabica i Mlaka su dakle Kljuc svih ostalh mogucih rotora Pravca Istok – Zapad :..Plumbum (Vezica), Delta, spomenuti Zabica i Mlaka, Novi List (D 403), Turnic (ZTC), Krnjevo (Zamet), J. Vlahovica (M Baraca), Bujska (Pulska, 3 maj), Pionirska (Zamet), Pulska (Stadion) ne bude li tako, sve ce biti besmisleno.
Ovime sam htio reci kako se rotori i semafori jednostavno ne podnose, i da nemogu zajedno egzistrat na istome pravcu, pa se medjusobno potiru i proganjaju..
Rijeka ima priliku urediti svoju arteriju od plumbuma (rotor) do stadiona (rotor) BEZ IJEDNOG (mrskog) SEMAFORA

Brine me samo buduca preregulacija jednosmjernih Rive i I. Zajca u dvosmjerne..Nisam vidio planove, ali mislim da ce to biti GRESKA….ukidanje sistema jednosmjernih ulica u centru grada, umjesto sirenje tog sistema mozda cak do Mlake, jer do Plumbuma vec postoji. Tek sitne korekcije
Nije jednostavno, ali je izazovno … Urbanisti Rijeke, imate priliku da se proslavite budete li izbjegavali kompromise.
L.P.

Bolje kontinuirani promet po brzoj i sirokoj jednosmjernoj cesti bez semafora uz zanemarivi povratak bez zaustavljanja, nego ova danasnja situacija od Zabice preko Brajde, do Mlake. Sto znaci da bi ova nova prometnica od Mlake do zabice trebala bit jednosmjerna, sa zaustavnim trakom i izlazima za pjesake a preko kruznog toka zap zabice, omogucit jednostavan povratak na podrucje brajde i zelj. stanice, bolnice.Tako bi ova danasnja Kresimirova cetverotracna sa nezgodnim podvoznjakom, od Zabice do Mlake postala jednosmjerna u pravcu zapada.
Oko zeljeznicke stanice , znaci od Mlake do Zabice bi tako dobili jedan nevidjeni kruzni tok. I ne samo to … Rotor MLAKA dobiva jos jedan prikljucak ispod ili preko ranzirnog kolodvora za Metropolis skladista i obalu pa ih sada ima cak sedam 7… sedmerokraki rotor u Rijeci…pa di toga ima
Mozda malo kompromisa… mrvicu.Mozda bi se ipak trebao ostavit za autobuse i intreventna vozila,(vatrogasci, policija, prva pomoc, posta) tek jedan juzni trak ali bez lijevih skretanja, i semafora…osim vatrogascima, prvoj pomoci, i policiji.
Tako bi se na podrucje zelj. stanice dolazilo sa svih strana, ali u nivou perona, samo sa istoka i sjevera a samo autobosima (mozda ) i sa zapada
Uf …sve je to zbog onog petog djela kocki rotora …ali … mozda je ipak vrijedno jednog novog misljenja i satelitskog snimka… sta kazete ? Neeeee? Dosta vam je ? ok 🙂
Ipak… dobra je to tema….Izazovna

Ovo je bio samo pokusaj, i trenutna inspiracija … ima nedostataka vezanih za trase autobusa. Volio bi vidjet aktualni plan…

Ono što Rijeku karakterizira, a to vrijedi i za sve ostale HR gradove, je neodgovarajuće planiranje razvoja grada, pri čemu je prometna infrastruktura jedan od najvažnijih elemenata.
Građani Rijeke su žrtve dosadašnje loše prometne politike u gradu. Umjesto da se išlo korak ispred, išlo se korak u nazad. Da su se u prošlim vremenima osigurali i zaštitili prometni koridori, koji su trebali uzeti u obzir prostorno širenje grada, sada ne bi čarobirali sa serpentinskim riješenjima obilazaka i kruženja po gradu.
S obzirom na tlocrtni razmještaj Rijeke bilo bi normalno da je u smjeru istok-zapad planirano najmanje tri glavna prometna koridora, bez obilaznice preko Grobničkog polja. Rijeka danas ima samo jedan takav koridor na kojem je B7. Nedostatak druga dva će imati značajan utjecaj na budući razvoj Rijeke.
O problemima razmještaja; stambenih, industrijskih, trgovačkih, poslovnih, sportskih, turističkih i dr. zona nema smisla trošiti riječi. Isto tako je nepotrebno trošiti riječi na određene monopoliste koji su svuda po HR davali prednost semaforima umjesto da su se radili rotori i kružni tokovi, kao što se radi u Istri i susjednoj Sloveniji.
Rijeka nema niti centar kontrole prometa jer onaj što drži RP nema veze sa značenjem riječi CKP. Par kamerica na nekoliko križanja i parkirališta je sve što taj jadni centar nudi.
Ono što je postignuto u harmonizaciji semafora je premalo u odnosu na mnogobrojne usluge koje se danas mogu ponuditi vozačima.
Jednom riječju, sve više i više zaostajemo u dijelu prometnog managementa za svijetom!
Zašto je to tako, najviše su krivi sami građani koji bi trebali vršiti pritisak kroz različite načine djelovanja. No, za to je potrebno znanje i veća prometna kultura……….

Daj nam onda sastav onog pjeska! ima li sta cementa tamo? Ja bi reko u tragovima. A onda bi pitao koliko grad placa po izlazku neke ekipe za popravak, a onda …. ok drzimo se teme 🙂 … cekamo rezultate analize betona i usput rjesavamo nerjesive probleme trafika ovog Grada.
Riverman … svidja ti se tuzibaba a ? Smije ti se brk vidim. E da je vise Traffikona i Rijecana u ovome gradu, ne bi mu Zdravax trebo … 🙂

… nema veze sto nije odaslano o_O (nemam pojma sta je ovo)

Posebni pozdrav i postovanje svim kolegama i kolegicama na ovom portalu koji su se javno zalozili za ROTORE, i KRUZNE TOKOVE, u ovome gradu .

Inace , sto se tice ovih iskopa i podvoznjaka od 800 m ispod ranzirnog kolodvora … upozorio bih Novi List i sve ostale skeptike ovog grada koji na ovo gledaju kao na neka futuristicka naklapanja…bolje nego arheoloska iskapanja.
Krece Zagrebacka obala. Istovremeno krece i D403 ispod Podmurvica. Trebat ce dakle puno materijala, a tunel je prekratak. Dobro , ajmo onda kopat i onoga od Mlake (kruzne ) pa skroz do potoka. Pa brajdica je nasuta od Orehovice,tunela ispod Pecina. Trsata … ako se nevaram. Zg obala je ipak veca.
Hoce li i ovaj podvoznjak od 800 m i ona dva tunela ispod Podmurvica i Toretta biti dovoljno, ili cemo morat radit jos neke spojne podvoznjake izmedju one dvije cetverotracne (trotracne) jednosmjerne izmedju mlake i trga Zabice. 🙂 Svidja mi se stvarno ta ideja. Muci me jedino onaj juzni trak podvoznjaka u nivou kolosjeka za autobuse sa zapada,…hm…Pa mogli bi onda i njega ukopat.

Jedan veci rotor ravno ispred zeljeznicke stanice bi tako jako dobro doso i omogucio lijevo skrenje svima iz najjuznijeg traka Kresimire, jedinog prema istoku, bez semafora, i nemogucnost postavljanja spojnog podvoznjaka ispod zgrade zeljeznicke stanice. Napravicu ga, a i onog gore … jos jednoga.koji bi pogotovo nakon probijanjem tunela od Potoka do Mlake mogo jako trebat,

Ne ide odustajem od ovih Rotora. Nadam se da ce onaj tunel od mlake do potoka moci zamjeniti sva ova lijeva skretanja.
Nije lako rjeckim urbanistima

Kolega Zdravax je stvarno nadobudan (u pozitivnom smislu), puno priča, ali i kaže istinu i daje rješenja u čemu se puno puta slažem s njim. Ja sam općenito za rotore, gdje god ih se može napraviti ja sam za rotore, semafori su najgore moguće rješenje, naravno, ako nema drugog rješenja.

E pa kad si tako nadobudan dear Riverman, stavi ovdje onda tag “Rotori”, i “Rotor Zelj. stanica” kojeg su iznjedrile kocke ovog rotora i upravo ova tvoja tuzibaba.Pogledaj slicicu i ostavi komentar 🙂
Tuzibaba ti jos nije zakljucana, a nece ni bit. a nije ni potrebno. Pa svi u gradu vec znaju da onom rotoru na tovaru, kocke iz glave ispadaju
ps.
imas analizu ?

Naravno da nemam…za to je netko drugi zadužen. Sve u svemu, rotori su prava stvar, naravno kad se naprave onako kako treba.

Jesi vidio slicicu ?
Sta kazes za rotor na kolodvoru ?
Nisi valjda ljubomoran na stipu … Dvoumio sam se malo oko imena izmedju tebe i stipana … On se ovaj put stvarno potrudio oko promocije rotora. Najprije sam mislio da nas oce satrat nekim mojim epicentarnim kataklizmama , a onda sam shvatio.
To ti je Stipe, i mislim da je zadovoljan sa svojim ditetom ..
Ovaj ce Rotor uci u Enciklopedije ipak pod tvojim imenom: RIJECKI ROTOR
za tocno sto godina. Toliko je naime ispred svog vremena… Da ga bar vidi Spomenka, i spomene u svojim molitvama za vrijeme svog mandata … mozda bi stvarno ovaj rotor ugledao svjetlo dana … i prije sto godina.
Ziv mi bio moj supatnice i sugradjanine sa druge strane Rjecine pa to dozivio… i mi svi skupa stobom.
Nadam se da ces biti zadovoljan ovogodisnjim kicenjem najdrazeg grada.

Da da … sjajno se nadopunjujemo. Samo ako se i dalje budemo drzali teme..Necemo se valjda vjecno torpedirat. Bolje da se Yamahama vozimo ovim rotorima, jedemo cololadu Dorina za dobro raspolozenje, i mir u kuci da ne dodje do anarhija, u kojoj bi svi onda mogli stradati, ako se nebi spomenuli one bozice sa vrva Olimpa… cini mi se Artemis. Spustila se jednom medju nas smrtnike kao neko bodnjikavo prase da zapapri velikim mackama kad je zavladala Anarhija na salterima Autotroleja, rekla direktoru sta ga ceka ako nastavi sa guzvama, i nestala

Što reći na tvoje rotore, osim da si CAR, KRALJ rotora i da si čovjek ispred vremena 🙂

Poštovani,

kao što je istaknuto i u prethodnom odgovoru na ovu temu, kojeg ovom prilikom ponavljamo, Grad Rijeka je izgradio cestovni rotor u Radničkoj ulici u sklopu izvođenja radova na prilaznim cestama trgovačkom centru Pećine (Tower centar Rijeka). S obzirom na konfiguraciju terena, rotor je malog promjera pa je za nesmetano odvijanje prometa za veća teška vozila ili vozila s priključkom rubni unutarnji dio rotora izveden i opločen s granitnim kockama kako bi ta vozila mogla koristiti tu površinu kao kolnik.

Granitne kocke položene su u podlogu iz betona, a kako Radničkom ulicom prolaze, između ostalih i upravo spomenuta velika i teška teretna vozila, zbog trenja kotača po granitnoj podlozi, dolazi do pojačanog ispadanja granitnih kocaka koje s odvajaju od podloge te uslijed toga nastaju rupe. Rijeka promet d.d. sanira tako nastala oštećenja (udarne rupe), a saniranje se provodi u sklopu radova redovnog održavanja prometnica na području Grada Rijeke.

Nastajanje udarnih rupa u potpunosti bi se uklonilo samo temeljitom rekonstrukcijom dijela rotora na način da se granitne kocke ugrade i fiksiraju u beton, koji podnosi veća vlačna i tlačna naprezanja, čime bi se osigurao nesmetan promet teških vozila na rotoru. Do izvedbe ovih radova, koji iziskuju znatnija proračunska sredstva koja je potrebno prethodno planirati, sanacija se obavlja interventno po nastanku oštećenja.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani,

hvala Vam na objašnjenju kako dolazi do oštećenja kocki na rotoru, kao i kako bi se trebala napraviti prava rekonstrukcija rotora.

Mene, a vjerujem i ostale zanima zašto, zašto se povremena sanacija rotora nestručno obavlja i ako se pokazalo da do sada ni jedna nije uspjela, ne navede što i kad se misli poduzeti radnje da se rotor rekonstruira i tako riješi česti problemi vezano za odvaljene kocke iz kučišta rotora.

Riverman … pusti malo mene da ja kazem nesto … ili bolje ne. Ovo je tvoja tuzibaba, a ionako me uopce neslusas, i ocijukas sa gradskim vlastima… a i sve sam vec reko…samo jos ovo:
U Rijeci je polaganje granitnih kocki u slabi mort (pijesak sa premalo cementa) stara praksa jos od polaganja rimskih mozaika, preko poplocavanja Korza, za izvlacernje para iz carskih i gradskih riznica…. Frapantna je je lezernost gradskih vlasti prema takvoj praksi sto se vidi i iz ovog odgovora. Koda je to normalna stvar propisanog tehnoloskog procesa :
Najprije ustediti na cementu, onda placati redovito odrzavanje i popravak udarnih rupa …wow, a onda konacno, kad to postane sumnjivo nekom rijecaninu, i nekom zaljubljeniku u kocke Rotora, nekvalitetno izvedene radove opisati kao ocekivanu stvar, i veleumno zakljuciti kako je potrebna temeljita rekonstrukcija, ZBOG SLABOG BETONA. Vidi kocke rotora 6.
Pa kako cemo onda tako do onog rotora na zelj. stanici kojega sam Stipi posvetija … kroz sto godina !?
Neko ce ipak morat odgovarat, nezvao se ja Zdravax.

Najopasnija tvrdnja rijeka prometa po buducnost novih rijeckih, po dimenzijama slicnih rotora je ova:
…rotor je malog promjera pa je za nesmetano odvijanje prometa za veća teška vozila ili vozila s priključkom rubni unutarnji dio rotora izveden i opločen s granitnim kockama kako bi ta vozila mogla koristiti tu površinu kao kolnik.
Nije ovo rotor MALOG PROMJERA, nego, za rotor te dimenzije vrlo sirokog zelenog i vrlo lijepog sredisnjeg trolisa, sto opet nije, nikakav problem. Kolnik rotora sa dodatnim prosirenjem izvedeno ovim kockama, estetski i funkcionalno potpuno zadovoljava.
Dakle Rotor je izvrstan, a napravio ga je, gle cuda , isti taj grad Rijeka, koji ga sada iz dana u dan Sizifovski krpa … rekli smo zbog cega.
Volio bih ipak znati ime autora ovog super rotora kako bi ga sacuvali od ljage radnika na mjesalici izvodjaca ovih smradova prilikom postavljanja ovih kocki rotora.

Odgovorite