Zašto se Energo oglašava na svim živim medijima, Novom Listu, Fiuman.hr, jumbo plakatima diljem grada itd i koliko to košta?

Zanima me zašto se to događa pred izbore, da li to da mediji ne pišu o skupoći Energa, centralnom, skupim razdjelnicima s kojim imamo hladne radijatore i skupe račune?
Kojim sve medijima ste platili reklamu, koliko ste do sada novih korisnika u akciji “besplatno spajanje na plin” dobili?
Sumnjam da se svo ovo oglašavanje isplatiti.

Zašto se oglašavate na ruševnoj zgradi Osječka 43?

Napuštene kuće koje se urušavaju Osječka 43 i Osječka 45

Piše da postoji dugovi prema Ri-Stanu tj. Gradu na Osječkoj 43, zgrada se i dalje urušava, dio se već urušio, okoliš se ne uređuje, od korova od 2m (koji dio prelazi i na pločnik) se ni ne vide jumbo plakati.
Zašto ste uzeli reklamu na ovoj ruševnoj kući kada se plakat od korova nije ni vidio, je li se tako riješio/prebio dug koji ste imali prema vlasniku?

gost-18 / 23.06.2020.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili u Trgovačkom društvu Energo, ova tvrtka koristi svaku priliku za unapređenje postojeće usluge i povećanje broja korisnika, budući da prihode ostvaruje isključivo prodajom na tržištu distribucije plina i toplinske energije. Kako bi povećali broj korisnika spojenih na plinsku mrežu, Energo je osmislio akciju pod nazivom Zagrijan za plin koja građanima Rijeke i okolice omogućava povoljniji priključak i plaćanje plinske instalacije karticama do 36 rata. Akcija traje do kraja srpnja, a već u prva dva tjedna evidentiran je veliki broj upita i sklopljenih ugovora, što pokazuje da je ponuda konkurentna, a akcija poslovno opravdana. Očekivani prodajni rezultati akcije višestruko su veći od troškova plakatiranja, navode u Energu, a izbor objekata za montažu plakatnih mjesta nije u ingerenciji oglašivača, već komercijalne tvrtke koja ta mjesta nudi na tržištu. Više o detaljima akcije potražite na http://www.energo.hr.
Uvidom u evidencije objedinjene naplate troškova stanovanja Ri stana, a vezano za dio upita o dugovanjima za zgradu na adresi Osječka 43, za istaknuti je da novi vlasnik uredno podmiruje svoje obveze.
Za dugovanja starog vlasnika već su pokrenuti postupci ovrhe te je dio ovrha pravomoćan i na provedbi kod FINA-e, a dio je još u tijeku.
Važno je naglasiti da ni stari ni novi vlasnik nisu korisnici usluga TD Energo d.o.o. te nemaju obveze ni dugovanja prema tom Društvu.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Ovo nije odgovor na postavljena pitanja, dio pitanja ste potpuno ignorirali i niste pružili odgovor.
Kojim sve medijima ste platili reklamu? Koliko je koštala pojedina reklama za pojedini portal?
Jer neki internet mediji imaju vašu reklamu, neki nemaju pa je sumnja da ste pogodovali i birali podobne pri izboru mjesta oglašavanja?
Koliko ste potrošili ukupno na oglašavanje ove akcije?

Poštovani,
pri odabiru medija u akciji “Zagrijan za plin” Trgovačko društvo Energo bilo je usmjereno na vidljivost i ukupni doseg odabranih portala, a ne podobnost kako navodite. Kao i kod svake oglasne kampanje cilj je informirati zainteresirane građane i sklopili što veći broj novih ugovora. S navedenim ciljem Energo je odabrao gotovo sve relevantne portale na riječkom području među kojima su Novi list.hr, Rijeka danas.hr, Teklić.hr, Fiuman.hr, Torpedo.hr i RiPortal.hr u ukupnom iznosu od 12.172 kn + PDV, što zajedno s oglašavanjem na ranije spomenutim plakatnim mjestima čini investiciju od 28.811 + PDV.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite