Poštovani,

može li se omogućiti desno skretanje iz vozne trake br. 2 (vidi sliku) prema Školjiću? Time bi se znatno rasteretila gužva na ovom križanju, pogotovo u jutarnjim i popodnevnim “špicama”. Veliki broj vozača koristi tu traku za desno skretanje, možda i nesvjesni da su u prekršaju, a ne vidim razloga da se to ne omogući jer uvjeti postoje.

Također molim prometno redarstvo da češće kontrolira nepropisno zaustavljanje u traci br. 1 koja je redovito zakrčena parkiranim vozilima.

Hvala i LP.

Fran_Supil / 18.01.2023.

Poštovani,
s obzirom da je riječ o prometnici koja je u nadležnosti državne tvrtke Hrvatske ceste d.o.o., o Vašem je prijedlogu zatraženo očitovanje tog Društva. Na spomenutom dijelu ceste postoje četiri prometna traka, od čega su dva namijenjena za desno skretanje prema Titovom trgu. dok dvije prometne trake vode u smjeru Ulice Fiumara. Vozila iz središnje lijeve trake skreću u krajnju lijevu traku prema Titovom trgu, čime čine prekršaj dozvoljenih smjerova kretanja vozila. Zakonom o sigurnosti prometa na cestama definirano je da jedinica lokalne samouprave uređuje promet na svom području. Prema navedenom Zakonu Hrvatske ceste d.o.o. izdaju suglasnost na prometni elaborat izmjene postojećeg stana prometne signalizacije i opreme na cestama. Kao što i sami znate, Grad Rijeka poslove upravljanja prometom povjerio je gradskoj tvrtki Rijeka plus d.o.o. koja ima uvide u brojanje prometa na svakom raskrižju na temelju kojih je potrebno izraditi prometni elaborat kojim bi se dokazala bolja razina služnosti raskrižja i ceste. U očitovanju se navodi da će Hrvatske ceste d.o.o., u svrhu povećanje sigurnosti prometa i razine služnosti raskrižja, izdati suglasnost na elaborat, ako se njime povećava razina služnosti raskrižja i sigurnost svih sudionika u prometu.
U Trgovačkom društvu Rijeka plus d.o.o. navode da, sukladno pravilima struke, postoje uvjeti za eventualno novo rješenje spomenutog raskrižja te će TD Rijeka plus d.o.o. razmotriti sve potrebne uvjete i pripreme za navedeno, a s eventualnom realizacijom elaborata započeti do konca ove godine. Ujedno, a vezano za dio upita koji se odnosi na nepropisno zaustavljanje vozila na kolničkom traku, napominjemo kako je za takvu vrstu nadzora nadležna Policija, dok je Prometno redarstvo zaduženo za nadzor prometa u mirovanju.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Hvala na odgovoru, nadam se da će Rijekaplus prepoznati prijedlog i pokrenuti navedenu proceduru. Uz relativno mali i jeftin zahvat promjene horizontalne i vertikalne signalizacije, postigla bi se bolja i sigurnija prohodnost raskrižja.

Odgovorite