Poštovani,

molim Vas odgovor na slijedeće pitanje.

Zašto je sa izlaza iz Tower centra prema kružnom toku dvije trake, s koje se ne mogu vozila i sa jedne i sa druge strane uključiti u kružni tok i nastavit svojim putem, već je ulaz u kružni tok tako uzak, da samo jedno vozilo se može uključiti i to samo sa desne trake. Zašto nije kružni tok napravljen tako da je promjerom manji i da se može na priključak toku sa dvije trake ući u njega, kao. npr. kružni tok na Škurinjama?

I slijedeće pitanje, a vezano za kružni tok, tko je zadužen da kocke koje su ugrađene u tok, vrati u rupe koje su nastale tko zna od čega i predstavljaju opasnost za sve sudionike u prometu?

Pozdrav!

Rijecanin / 20.01.2012.

Slazem se sa vam da je cudno da su na tri izlaza po jedna traka a na ovom izlazu iu TCR dvije, ali vrlo lako se moze izaci u isto vrijeme iz tog izlaza… neznam da li sam ja vrhunski vozac, ali ja uvijek odem (na slici) u desnu traku, prestignem pola kolone i bez ikakvih problema se ubacim prije svih jer je vrlo jednostavno!!!

Oko cijelog TCR-a su dvije trake to je praktično jer su tamo ulazi i izlazi iz garaža te oni koji izlaze nemoraju se učestalo zaustavljati da bi propustili nekog tko izlazi iz garaža, a isto kao Takumi ni ja nisam primjetio nekakav problem kod uključivanja u kružni tok.

Dobro pitanje, te dvije trake nažalost zbunjuju većinu vozača, iako ipak smanjuju gužvu na navedenom ulazu u rotor. Osobno koristim desnu traku ako izlazim na prvom slijedećem izlazu, za sve ostalo tu je lijeva traka… Problem je što spomenute kocke vrlo često “izlaze” na kolnik, stvaraju se rupe i prijetnja potencijalno velikih oštećenja za vozila. Također su opasnost i pješaci koji često ulaze u rotor i misle da su kocke nekakav pločnik! Koliko ja znam prema svom iskustvu, taj popločeni dio je punopravni dio kolnika a ne pločnika, bar je tako svugdje u svijetu…

Upit je poslan cim ste postavili Tuzibabu, ispricavam se na propustu sto Vam to nisam odmah dao do znanja.

Takumi, vidim da ti nemaš problema sa tim, jer prestigneš kolonu i ubaciš se prije svih…da izgleda da je to “poželjno” i uobičajeno ponašanje u prometu…no ne pričam o tebi, nego ostalim vozačima, jer oni sa lijeve strane moraju paziti na auto koji im dolaze sa gornje lijeve strane, ali i one aute koji su sa desne strane i uključuju se u tok, mislim i dalje da nije dobro riješenje i da nije pametno napravljeno za priključivanje auti koji se u lijevoj traci.

Pozdrav!
Ovu temu sam mnogo puta htio pokrenuti, no nikad nisam dovršio.

Prema nekom pravilniku o kružnim raskrižjima (kojemu se ne sjećam točno ime i ne mogu ga nigdje naći) u kružni tok smije ulaziti maksimalno onoliko traka koliko ih je u samom kružnom toku. Znači, u kružni tok sa jednom trakom smije ulaziti samo jedna traka, dok u kružni tok sa dvije trake mogu ulaziti ili jedna ili dvije.

Ovaj problem može se lako, brzo i jeftino rješiti tako da se pred ulazom u kružni tok išrafira jedna traka i postavi nekoliko onih betonskih ‘gljiva’.

Poštovani,

Hvala na Vašem pitanju. Kružno raskrižje kod Tower centra je dimenzija koje su primjerene raspoloživom prostoru i projektirano je prema važećim standardima za kružna raskrižja. Za formiranje takvog raskrižja ključan je raspoloživi prostor, koji je na ovoj lokaciji skučen između željezničke pruge i samog prostora Towera odnosno njegovih prilaznih cesta. Smatramo da je tamo projektant naprosto napravio jedino moguće rješenje, jer bi smanjenjem promjera raskrižja bio onemogućen promet teškim vozilima koja imaju veći radijus zaokretanja.
Oba prometna traka na cesti koja se spaja na kružni tok iz smjera Towera imaju jednako pravo uključivanja i po nama veću preglednost ima vozilo u lijevom traku, pa se može i brže i lakše uključiti od onog u desnom traku. Naravno, to ovisi i o spretnosti samih vozača tako da smo tamo u praksi doživjeli različite situacije.
Za održavanje kružnog raskrižja odgovorna je Županijska uprava za ceste, jer je to raskrižje sastavni dio Radničke ceste, koja je u cijelosti u njihovoj nadležnosti.

S poštovanjem,
Direktorica:
Spomenka Mičetić, dipl. oec.

“Oba prometna traka na cesti koja se spaja na kružni tok iz smjera Towera imaju jednako pravo uključivanja…”

Oprostite, ali ovo nema smisla. Zašto? Zato jer bi to značilo da oba vozila imaju pravo u isto vrijeme ući u raskrižje u kojem je jedna traka.
Molim da pogledate moj prethodni komentar.

Poštovana gradska upravo,

kao i po običaju hladan odgovor i bez samokritičnosti, naime, nitko ne sumnja da se nije pristupilo najboljem rješenje koje se onda moglo dobiti, što ne znači da je i to najbolje rješenje.

Slažem s e s Vama da pravo na priključivanje imaju oba dva vozila i istina je da kad krene vozilo sa lijeve trake i vozilo s desne trake, moguće je da lijevo vozilo udari u desno vozilo, a zašto, jer mora paziti na vozila koja dolaze s lijeve strane, ali i na vozilo s desne strane koje se uključuju u usku traku, usto mora paziti na pješake, što ne ulijeva sigurnost ulaska u kružni tok, i vozač/ića moraju biti veoma spretni u tim manervima. I dalje mislim da postojeće rješenje nije najbolje i dalje smatram da se je trebao izgraditi manji kružni tok i sa dvije trake.

Ako Vi smatrate da je kružni tok sasvim o.k., onda neka je o.k.

Lijep pozdrav!

Postavlja se pitanje, ako oba vozila krenu u isto vrijeme u kružni koji ima jednu traku i udare se, tko je kriv?
Po mom mišljenju, ŽUC.

Rješenje koje sam predložio bilo bi jednostavno, jeftino i izvedivo u 1 dan. Ako netko nije shvatio, evo brza skica:
http://imageupload.org/?d=309742BC1

‘Pravilnik’ koji sam gore spomenuo zapravo je ovo:
“Smjernice za projektiranje i opremanje raskrižja kružnog oblika rotora, 2002.”

Sad da i ja malo ‘grintam’.
Uvijek se samo naživciram na ovakvim temama. Zašto? Zato jer valjda ja ne shvaćam ili shvaćam krivo namjenu i namjeru ovakvih alata i krivo shvaćam svrhu gradskih i ostalih javnih radnika.
Ne zadovoljava me bezvezan odgovor kao ovaj gđe. Mičetić (hvala lijepa što ste nas upozorili na problem koji postoji, primjeno na znanje, ali nije nas briga ignorirati ćemo ga i dalje) niti prigovaranje radi prigovaranja g. Riječanina (priznajte da ste u krivu, priznajte, PRIZNAJTE!!!). Bez uvrede.

Pa što bih onda ja to htio? Htio bih da dobijemo odgovor u kojem kažu hvala lijepa što ste nas upozorili na problem koji postoji. Nije u našoj nadležnosti da radimo izmjene u prometu na toj cesti, no s obzirom da smo na poziciji da nešto poduzmemo, poslati ćemo službeni dopis ŽUC-u sa zahtjevom da to riješe u čim skorijem roku i sa prijedlogom rješenja koji ste nam (tako ljubazno i besplatno ) predložili. O odgovoru ćemo vas obavijestiti i poduzeti ćemo sve što je u našoj moći da se problem riješi i nećemo odustati dok ne bude rješen.

Mislim da to nije tako nezamislivo za očekivati i da je to i osnovna ideja iza ovakvih servisa.

Slažem se sa FranPitu-om vezano za odgovor gradske uprave, ništa konkretno nije rečeno, a još manje da će se konkretno i riješiti. Uvijek na kraju ispadne da smo mi tu radi njih, a ne oni radi nas. Ne znam zašto stalno imam feeling da smo mi kao psi koji laju, a oni se na to ni ne osvrću…kao ono, samo vi pričajte (lajite), dat ćemo Vam neki odgovor (kost) i sve će opet biti po starome.

Rješenje koje kolega predložio ima smisla, a ja dajem još jedan prijedlog kako je trebalo napraviti da ne dolazi do gužva i problematičnih situacija, a vjerujem da je prilagođeno i za velike vozila (kamione) koje spominje gđa. Mičetić.

Crveni krug – veličina rotora
Crni krug isprekidana bijela crta za dvije traje

http://imageupload.org/?d=51B9E6BF1

“Ako oba vozila krenu u isto vrijeme u kružni koji ima jednu traku i udare se, tko je kriv?”

Kriv je IQ, ta nisi robot brale, gledas di mores krenut di ne. Oko cega radite pitanja nemos vjerovat.

Molim Vas da budete korektni i da te neko suvislo mišljenje i prijedlog.

Ajmo realno, pa sta je ovo stvarno problem kojemu vozaci nisu dorasli? Ovo je kao da pitas zasto je ulica Ivana Grpca Strinina na Sumcima onako uska pa se ne moze covik mimoic s drugin auton. Je, pa sta sad? Jedan stane u kraj i propusti drugoga, i to tako fercera zadnjih 30 godina bez znaka i policije i niko se nije sudario. Tribalo bi valjda srusit kuce uz cestu da se napravi auto put za autiste. Dajte ljudi, bavite se stvarnin problemima molin vas.

Strmicu u novi izrađen kružni tok uspoređivati, stvarno nema smisla. Nije za usporedbu, zašto nisi usporedio kružni tok na Škurinjama i ovaj na Pećinama, to je već za usporedbu i velika je razlika.

Ako je moguće opet poslati upit u gradsku upravu… a da se dogodi prometna nezgoda između 2 vozila koja se pokušavaju uključiti u kružni tok gdje se s 2 prometne trake ide na jednu unutar kružnog toka, tko je kriv u tom slučaju ? Ili tu vrijedi zakon jačeg i bržeg. Tko ima jači auto…. I tko je jači… Neka meni to netko objasni

Hvala rjecaninu na ovoj temi, kao i Franpituru kojeg sam odmah odlucio pratit i pomoci ako ikako mogu…, kao i Stipi sto je mako svoje komentare. Bolje da ih nevidim…..usput Stipe zasto me pratis ako me nevolis? Dakle u vezi Rotora koji je moja omiljena tema u ovom gradu.Tocno je to da je za ukljucivanje u ovakav rotor potrebna samo jedna traka. Zasto su dvije? Pa tako je ispalo..i nesmeta.Tamo je dvotracna cesta oko cjelog towera koja negdje nekako mora i zavrsavat. E sad Rijecanin i FranPitur su potpuno u pravu sa onim zbunjujucim suvisnim trakom iz jos jednog razloga…a to je da bi covjek lako pomislio da sa kruznog toka lako moze skrenut onuda …iako je jednosmjerna, i smugnut na krow towera…pa to se i dogadja sta ne. Cest je svakako ptrebna jer se u slucaju emergence situacije lako moze uci i onuda ,kada smjer uopce nije bitan, ali bi se do tada stvarno moglo provesti predlozeno od kolege FranSupila

I Dorini je to danas zasmetalo … napredujemo
Mislim da je dovoljno dvadesetak metara prije rotora, horizontalnom signalizacijom skrenuti sav promet u jednu traku… tek toliko, ako stvarno dodje do nezgode, da se zna brale ko je kriv… jeltaaaako !?

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Humanitarna akcija
  • 25.11. – 27.11.
  • (10:30)

Početak humanitarne akcije Kuglice dobrih želja

Za ovogodišnju humanitarnu akciju pripremljeno je 400 kuglica, a sprikupljene donacije namijenje su Društvu za istraživanje i potporu...

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije