Možete li se pojasniti pravila vožnje i kako je mislio projektant vožnju u kružnom toku na Rujevici?

Dok npr na kružnom na Škurinjama i svm drugim vanjska traka ima prednost, u školama se ući da u vanjsku treba ući ako izlaziš na prvom ili drugom skretanju ovdje nema nikakve logike, pravila.

Tako vanjska traka ima isprekidane oznake za skretanje iako se može i nastaviti ravno, većina vozi u u vanjskoj itd

Nesreće su brojne, svaki dan se praktički događaju. Čovjek iz unutarnje (lijeve) skreće desno dok ovaj iz vanjske nastavlja ravno.

Može li grad tj Rijeka promet objasniti kako voziti pravilno, tko je kriv u gornjoj situaciji i može li se oznake na kolniku korigirati da budu kao i na ostalim kružnim tokovima?

Mija Pernić / 16.05.2017.

Poštovani,

u projektiranju ovog kružnog raskrižja na čvoru Rujevica nisu sudjelovali ni Grad Rijeka, ni Rijeka promet, jer je investitor rekonstrukcije bio Interspar, a raskrižje se nalazi na državnoj cesti te je kao takvo u nadležnosti Hrvatskih cesta.
Prema informacijama koje smo dobili iz Rijeka prometa, raskrižje ima određenih nedostataka u horizontalnom označavanju te je ova tvrtka već upoznata s inicijativom MUP-a da se to izmijeni.
Inače, pravila kretanja u kružnom raskrižju koje ima dva koncentrična prometna traka nalažu da se vanjskim trakom kreću vozila koja namjeravaju skrenuti u desno na jednu (najbližu) od priključenih prometnica, dok se unutarnji trak koristi za vožnju u kružnom raskrižju. Pritom se vozila koja namjeravaju skrenuti prema nekom od izlaza iz kružnog raskrižja najprije trebaju iz unutarnjeg traka razvrstati u vanjski trak, dajući pritom prednost vozilima u vanjskom traku, a tek tada skrenuti u desno prema nekom od izlaza.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Gledajući samo u horizontalnu signalizaciju, vanjska traka rotora je usmjerena izravno na izlaz.
Također, gledajući samo horizontalnu signalizaciju, odnosno kako su iscrtane trake, vozač koji bi u ovom rotoru želio nastaviti kružiti vanjskom trakom morao bi se prestrojiti iz trake u kojoj se trenutno nalazi, naravno čim bude u mogućnosti to napraviti na siguran način.
Vozač iz unutarnje trake ukoliko želi skrenuti desno iz rotora ima prednost pred vozačem iz vanjske trake, jer ne presjeca niti jednu traku, odnosno, ne prestrojava se.
Naravno, sve ovo je isključivo na temelju horizontalne signalizacije.

Sigurnost prometa kroz ovako označen rotor, a i natjeravanje vozača da vanjsku traku mogu koristiti isključivo do prvog sljedećeg izlaza može se jednostavno izvesti na način da se na postojeće crte postave fizičke barijere koje će onemogučiti beskonačno kruženje vanjskom trakom.

Dakle poštovana Gradska upravo i poštovani stručnjaci iz Rijeka Prometa, kao ui rioječka prometna policijo …. opet ste dokazali da nemate pojma

Poštovani Luka , Vi svoje barijere postavljajte ispred svojih vrata … Lijepi Pozdrav

Sve što bi se moglo, i trebalo napraviti je to da se popuni obavezna
isprekidana razdvojna linija dva rotorska traka na isprekidanim mjestima izlaza unutrašnjeg i vanjskog rotorskog traka što zaista može izazvati podsmjeh sudionika prometa a nikako sudar samo ako znamo da se isprekidana orjentaciona linija može ignorirat

Stavljanje bilo kakvih fizičkih prepreka bi značilo ukidanje izgrađenog, potpuno legalnog i dobrodošlog drugog traka izlaza iz rotora što je nažalost svojevrsna novost na riječkim ulicama , i drastično smanjenje protočnosti ovog fenomenalnog rotora u svim smjerovima … pogotovo za vrijeme utakmica …
Poštovana gospoda , nemojte se zajebavat sa poštenim rotorima =D

Autor ove prometne signalizacije je najvjerojatnije htio staviti naglasak da je prvi puta u povjesti ovoga grada dvotračnim izlazom nekog rotora omogućeno izaći iz unutrašnjeg traka jednog rotora direktno van … bez “mukotrpnog” prestrojavanja u uvjetima popunjenog prometa , zajedno sa ovima iz vanjskoga traka koji bi ionako tu trebali izać , što je izazvalo nevjerojatnu sinhroniziranu reakciju domorodačkih pametnjakovića za postavljanjem nekakvih fizičkih prepreka kojima bi se onemogučila .ta fantastična prilika .. na čemu Vam hvala najljepša, uljepšali ste mi dan

Odgovorite