Poštovani,

S obzirom da smo već navikli na mnoge neugodnosti prilikom kupnje mjesečne pokazne karte online putem, što moja obitelj redovito čini, neugodno nas je iznenadila činjenica da za mjesec siječanj svoje pravo nismo mogli upisati ni u poslovnicI na Jelačićevom trgu.
Upoznati smo s obavijestima na stranicama Autotroleja i na rijekacitycard.hr (od 30.12.2015.) ali neki od nas su uplatili novac na RCC i prije te obavijesti.
Na Jelačićevom trgu pokazna karta se može kupiti isključivo gotovinskom uplatom, a novac koji je već uplaćen na RCC ne može se aktivirati za kupnju pokazne karte.
Moje pitanje glasi, ako već imamo sustav koji online neće biti dostupan 10 dana, na koji način se mi, koji želimo kupiti pokaznu kartu možemo tih 10 dana voziti autobusima a da nas se ne klasificira u isti koš sa onima koji te pokazne nikad ne kupuju. Možda na način na koji je zaposlenica poslovnice predložila, platite sada gotovinom a ova uplata na kartici neka ostane za sljedeći mjesec. Pa dobro, ima li smisla ovo uopće i komentirati s obzirom da većina radnog stanovništva pokaznu dobije plaćenu, po zakonskoj osnovi, iz razloga što je sami ne bi mogli svaki mjesec plaćati. Svaki komentar je uistinu na ovo sve suvišan.
Sretna Nova godina svima i neka je svi zajedno preživimo!

RiVi / 04.01.2016.

Poštovani,

zahvaljujemo na vašem upitu vezanom za funkcioniranje Diners Club Rijeka City Card (DC RCC) kartice te u nastavku donosimo odgovor Erste Card Cluba na Vaš upit.

Erste Card Club (ECC) tijekom prve polovice siječnja 2016. prelazi na novi poslovni sustav, zbog čega je korisnicima u ovom razdoblju onemogućeno korištenje nekih usluga i pogodnosti, koje u uobičajenim okolnostima neometano mogu koristiti. Zbog prelaska na novi sustav također povremeno može doći i do nekih neplaniranih zastoja, poput kratkotrajnog prekida prihvata Diners Club Rijeka City Card (DC RCC) kartica na POS uređajima u poslovnicama KD Autotrolej. Svi tehnički nedostaci zbog kojih je došlo do prekida prihvata sada su uklonjeni, pa je sada svim korisnicima DC RCC kartica opet omogućena kupnja mjesečne ili godišnje pokazne karte u svim poslovnicama KD Autotrolej, upis prava te korištenje DC RCC kartica na validatorima u autobusima Autotroleja.

Svim se korisnicima koji su zbog navedenih tehničkih razloga imali problema ispričavamo, a ujedno molimo sve korisnike DC Rijeka City Card kartica da za sva dodatna pitanja, pojašnjenja kao i u slučaju probleme vezanih uz korištenje kartice kontaktiraju Erste Card Club na broj telefona 01/4929-555 ili e-mailom na info@erstecardclub.hr.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite