Poštovani,
Imam jednu molbu. Prije par godina u Ulici F.Čandeka kod brojeva 33, 33a i 33 b postavljena su dva ležeća policajca kako bi se onemogućila brza vožnja navedenom ulicom koju vozaći često koriste kao kraticu kako bi izbjegli semafore koji se nalaze na cesti iznad navedene. Ležeći policajci koji su tada postavljeni potpuno su uništeni i trenutno, u takvom stanju, ne služe svrsi tako da se tom ulicom vozi prilično iznad propisanih ograničenja. Velika je opasnost da neka osoba ili dijete izlaskom iz navedenih ulaza završi pod kotačima nesavijesnih vozača pa vas lijepo molim , ukoliko je moguće, da se na tom mjestu obnove ležeći policajci ili postave nekakva druga rješenja koji bi onemogućila brzo kretanje vozila po navedenoj lokalnoj prometnici.
Bilo bi lijepo kada bi se na ulazu i izlazu iz navedene ceste stavili i znakovi ograničenja brzine pa bi možda neki vozaći i usporili kada bi znali koliko je dozvoljeno voziti.
U nadi da ćete proslijediti tužibabu na odgovorne zahvaljujem unaprijed.
Pa iskreno, s obzirom na to kako izgleda ta cesta, lezeci policajci nisu potrebni. Cesta je puna rupa koje su puno gore od lezecih policajaca…
Pitanje je upuceno.
Poštovani, Vaše pitanje smo uputili u Odjel za komunalni sustav i Rijeka promet. Čim dobijemo očitovanja objaviti ćemo odgovor.
Hvala
Poštovani, kako smo dobili informaciju, Rijeka promet d.d. će u što kraćem roku zamIjeniti dotrajale usporivače prometa, a krenut će se i sa ponovnim postavljanjem prometnih znakova ograničavanja brzine.
Zahvaljujemo na Vašoj tužibabi i dojavi ovoga problema.
Poštovani,
Rijeka promet d.d. ne postavlja usporivače prometa, tzv. ležeće policajce već za te poslove temeljem provedenog natječaja angažira tvrtku Crtorad d.o.o. iz Varaždina.
Postava usporivača prometa započela je u petak, 29. srpnja 2011. godine, a iz objektivnih okolnosti nije mogla biti isti dan završena. Tijekom jučerašnjeg dana usporivači su postavljeni.
Ok, da onda ispravimo posljednji komentar pa da opet uputimo pitanje:
Postovana Gradska upravo,Crtorad d.o.o. iz Varaždina nebi trebao obavljati radove Izrade i montaze tzv.”lezeci policajaca”ili vam usporivaca prometa,jer to ne znaju napraviti niti izgledom ,niti kvalitetno.Da to nije tako trjali bi puno,puno duze i sluzili onome cemu su postavljeni.Stoga gradska-uprava bi trebala drugome izvodjacu ponuditi posao koji imaju drugo i bolje rijesenje npr.po ugledu onih izvan granica Hrvatske,gdje “Lezeci policajci”traju desetljecima,a ne godinu dana!!!Molim odgovor,ali bez po zakonu i clanku itd.
Zapravo, Rijeka promet praktički ništa ne održava, svu onu vertikalnu signalizaciju po gradu (stupovi, znakovi) “održavaju” Hrvatske ceste, a ista je bila i na dnevniku RITV-a budući da su znakovi zabrane parkiranja potpuno žuti od sunca te se nisu promijenili desetljećima.
Ono što spada u nadležnost Rp-a su zapravo nerazvrstane ceste, i oni “održavaju” samo horizontalnu signalizaciju tj. samo bojaju cestu.
Sami znamo da boje kako na parkiralištima Rijeka prometa, pa tako i po cestama nedostaje, može se zaključiti kako bi možda i taj posao bolje bilo prepustiti “kooperantu”.
Budući da se za svaki posao vjerojatno uzima najjeftiniji ponuđivač (ili onaj koji ima veze), dođe do toga, da umjesto za 20 000kn se postave kvalitetni usporivače prometa koji bi trajali godinama, odabere se npr. “Ne može jeftinije d.d.” ili “Mafija promet d.o.o.” koji postave kvazipolicajce ili neke koji su ispali iz kamiona i to se sve naplati 15 000kn. I sada, po nekoj računici Rijeka prometa, umjesto da angažira bolju i skuplju tvrtku za 20 000kn čija bi infrastruktura trajala destljećima, oni izaberu neku za 15 000kn čija se infrastruktura mora mijenjati i u konačnici ispadne skuplja jer se svako malo mora ponovno davati 15 000kn.
Čudno je i da sve ove radove mora obavljati druga tvrtka, npr. umjesto da sam Rijeka promet kupuje i postavlja opremu, to im radi druga tvrtka i to za enormno veću cijenu.
Pretpostavljam da ćete ovakav odgovor dobiti.
S obzirom da ste osobno kroz neprimjereni naslov Tužibabe prozvali Rijeka promet d.d. i njegove odgovorne osobe, smatramo da imamo jednako pravo da naš odgovor pročitaju svi koji su pročitali i Vaše pritužbe.
Poštovani backgammonRi,
Prije svega, želimo Vama, ali i svim ostalim korisnicima portala Tužibaba napomenuti i iznova ponoviti da je Rijeka promet d.d. ustrojen po ISO sustavu sa certifikatom Bureau Veritasa te da smo u svibnju 2011. godine prošli redovitu procjenu sustava kvalitete na kojoj smo pohvaljeni za izuzetno kvalitetan rad, a osobito u području primanja i odgovaranja na upite građana koje dobivamo poštom, faksom, e-mailom, telefonom, putem raznih portala i slično. U tom smislu Rijeka promet d.d. sigurno može biti istaknut kao pozitivan primjer, što možemo i argumentirano dokazati navedenim certifikatom. Također, svakodnevno, iz dana u dan, pismeno, putem telefona ili u osobnom kontaktu, i kroz našu službu reklamacija u Sektoru parkirališta odgovaramo na desetke upita korisnika naših parkirališta.
Uzimamo si za pravo da ponovno Vama i svim ostalim korisnicima portala Tužibaba koji nas izravno optužuju za razne neargumentirane „objede“ damo na znanje kontakt broj i ime osobe kojoj se možete izravno obratiti u svako doba dana, 24 sata na dan i koja je dovoljno educirana i stručna da Vam u razumnom roku pruži sve ili većinu informacija iz domene rada i djelovanja Rijeka prometa d.d. Ta osoba je Glasnogovornik Rijeka prometa d.d., Robert Maršanić (051 352–521, 099 579 01 83 ili e-mail: marsanic@rijekapromet.hr). Ukoliko ne budete zadovoljni sa njegovim odgovorima i/ili vremenskom roku odgovaranja na Vaše upite, uvijek vam ostaju na raspolaganju svi trenutačno raspoloživi portali, forumi i slično. Ukoliko niste sigurni da li je to pitanje za Rijeka promet d.d. svejedno ga kontaktirajte, uputit će Vas kome da se obratite jer se često dešavaju situacije da pojedini korisnici portala Tužibaba prozivaju Rijeka promet d.d., a da niti ne znaju da taj upit ne spada u domenu djelatnosti Rijeka prometa d.d.
Sukladno članku 7. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 82/09), a uvjetima koje su bili objavljeni sukladno Zakonu o natječaju(NN 65/04) u kojem se tražilo sukladno članku 122. stavka 7. Zakona o sigurnosti na cesti i signalizaciji (NN 71/02), mi smo sukladno članku 181. Zakonu o natječaju tražili tvrtku koja sukladno članku 26. Zakona o javnoj nabavi (NN 82/09) može izvesti radove, sukladno članku 82. prethodnog zakona, izabran je Crtorad na rok od godine dana.
Nadalje, moramo Vas upoznati jer je više nego očito da sa time niste upoznati, kako više nego uspješno, dugi niz godina funkcionira sustav komuniciranja između građana Grada Rijeke (kao stanovnika pojedinog mjesnog odbora), mjesnih odbora (kao jedinog, temeljem zakonskih odredbi izabranog predstavnika svih stanara pojedinog mjesnog odbora) i Grada Rijeke, odnosno u ovom slučaju Rijeka prometa d.d. (kao tvrtke koja je u 100%-tnom vlasništvu Grada Rijeke). Dakle, prema uobičajenoj praksi kada se radi o problematici građana iz domene rješavanja preko mjesnih odbora, a primjerice lokalni prometni problemi (postava stupića, usporivača prometa, tzv. ležećih policajaca, preregulacije prometa, postava prometnih znakova, ogledala i slično) to svakako jesu, svaki građanin s nekim svojim problemom mora se najprije javiti svom mjesnom odboru. Obveza je svakog mjesnog odbora, odnosno njihovih predstavnika da takav problem razmotre na Vijeću mjesnog odbora, upoznaju sa problemom članove vijeća i ukoliko je doista rješenje problema u interesu svih građana nekog mjesnog odbora, zahtjev za rješavanjem upućuju Rijeka prometu d.d.. Mjesni odbori moraju biti informirani o bilo kojem zahtjevu iz razloga što: 1) mjesni odbori moraju znati što se na području njihovog mjesnog odbora događa, 2) moraju preuzeti određenu odgovornost za podneseni zahtjev i 3) moraju biti upoznati sa time da rješenje problema „nešto košta“ i da će rješenje problema netko morati platiti, a plaćanje se obavlja, ili iz sredstava mjesnih odbora, ili Grada Rijeke, ili Rijeka prometa d.d. U Rijeka prometu d.d. se zahtjev obrađuje i ako s prometnog i tehničkog aspekta ispravan dostavlja se na suglasnost Odjelu gradske uprave za komunalni sustav. Ukoliko je riječ o nekoj značajnijoj investiciji ili o rješavanju problema iz domene sigurnosti prometa ili pješaka, sredstva se moraju planirati i osigurati za iduću godinu. Postupak možda izgleda birokratiziran, ali time se u cijelosti štite interesi podnositelja zahtjeva, interesi većine građana, ali i interesi nadležnih ustanova i tvrtki koje će riješiti problem.
Posebno ističemo da problem pojedinca ne mora predstavljati problem većine stanovnika pojedinog mjesnog odbora, pa rješavanje takvog problema mora biti u interesu većine. Iskustva Rijeka prometa d.d. pokazuju da pojedinci određenim zahtjevima žele riješiti samo svoj problem, pri čemu se rješavanjem takvog problema, problem multiplicira i postaje znatno veći problem i to većeg broja stanovnika nekog mjesnog odbora.
Rijeka promet d.d. pokušava biti tvrtka koja je na usluzi svim građanima Grada Rijeke, no svjesni smo da Rijeka promet d.d. čine i ljudi sa svojim manama i vrlinama. Ukoliko smo u nečem pogriješili, slažemo se da nas javno prozivate jer na to imate potpuno pravo, no nećemo dozvoljavati da nas se neopravdano i neargumentirano proziva. Prije javnog prozivanja, doista Vas molimo da nas kontaktirate kako bi mogli problem riješiti na samom začetku.
Stoga, sve Vaše pritužbe na rad Rijeka promet d.d. u potpunosti odbacujemo kao neprimjerene i krajnje uvredljive. Rješenje Vašeg problema nalazi se u Vašem mjesnom odboru i njihovoj odluci da li su prihvatili Vaš zahtjev kao opravdan ili ne. Ukoliko doista želite riješiti Vaš problem ili, primjerice dobiti informaciju o statusu Vašeg zahtjeva slobodno se možete obratiti i Glasnogovorniku Rijeka prometa d.d., čije smo Vam kontakt podatke u tekstu naveli. Smatramo da je to jedino pravo rješenje, no rješenje je i ponovno kritiziranje Rijeka promet d.d. preko portala Tužibaba? Doista nas interesira što ćete izabrati?
S poštovanjem
Drugim riječima, puno nepotrebnog teksta u kojem vam neće odgovoriti na postavljeno pitanje niti prigovor.