Može li gradska uprava pojasniti iz kojeg razloga iznajmi prostor određenoj osobi/tvrtci, u ovom slučaju kralju korza i njegovoj tvrtci ZBIG- Mirku Pavičiću i onda, što nije predviđeno ugovorom, natječajem dozvoli podnajam. Očigledno je da prema broju iznajmljenih prostora Pavičić on jednakiji od drugih,
Dozvoljava li se svim iznajmljivačima podnajam?
Može li onda podiznajmljivač uzeti još jednog iznajmljivača?
Kome ide prvo novac, podiznajmljivač daje iznamljivaču a on gradu?
Ne bi li po toj logici onda dug Magme bio dug Pavičića koji je taj prostor podiznajmio Magmi?

Može li obrazloženje gradske uprave zašto je Mirku Pavičiću za Teatro Fenice dalo milijun kuna za popravu krova, prema saznanjima krov je samo djelomično popravljen, zgrada svaki dan propada a novac mu se poklanja šakom i kapom.
Može li grad oprati smrdljive stepenice urinom kod ovog kina.

Zašto je uopće milijun kuna grad dao kada objekt nije otvoren za javnost, može li se prisiliti vlasnika da objekt održava, da se u zamjenu za taj novac omogući razgledavanje tog kulturnog vlasništva.
Grad ima puno prostora koji godinama bivaju prazni, poput onog od Vipneta preko puta Magme, Meduza u Vukovarskoj…
Iz kojeg razloga nisu natječaji učestali, nije li to onda pogodovanje određenim osobama?

Je li gradonačelnik prijatelj Mirka Pavičića?

Koliko kuna godišnje grad potroši na brod Galeb?

Koliko košta postava dvije metalne klupe na Jelačićevu trgu?

dorina / 22.04.2013.

Uputio sam Vaša pitanja Gradskoj Upravi, s obzirom da je pitanja više od predviđenoga, molim za strpljenje do stizanja odgovora.

Brojimo dane do odgovora. Bit će zanimljivo čitati kako će se vaditi iz definitivno nezgodne priče.

Nije to ništa neugodno za njih. Sigurno je sve skupa opravdano, jer ako je u njihovim glavama ispravno, nema diskusije, šta narod zna. A baš me zanima ovaj Galeb… kao turistički bus… potrošeni milioni i svake godine gubitci, ali kažu “uspješan projekt jer doprinosi edukaciji”. Ne znam kako netko može tako nešto izjaviti i ostati na radnom mjestu. Koliko je ono miliona koštao Galeb, a koliko godišnje donosi?

Poštovani,

poslovni prostor kojim upravlja Grad Rijeka kao jedinica lokalne samouprave daje se u zakup putem javnog natječaja. Po provedenom javnom natječaju s najpovoljnijim natjecateljem sklapa se ugovor o zakupu koji, između ostalog, sadrži i odredbu da zakupnik poslovni prostor ne može dati u podzakup odnosno na korištenje trećoj osobi bez izričite suglasnosti zakupodavca. Naime, institut podzakupa je reguliran Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, a sukladno tome i Odlukom Grada koja regulira zakupni odnos. Tom je Odlukom utvrđena mogućnost odobrenja podzakupa poslovnog prostora po obrazloženom zahtjevu zakupnika. U konkretnom je slučaju navedenom društvu, kao urednom zakupniku, iz opravdanog razloga odobreno davanje u podzakup poslovnog prostora na adresi Korzo 7 te obzirom na poslovnu politiku inozemnog partnera zakupnika – dobavljača robe koja će biti izložena na prodaju u poslovnom prostoru, a koja ne dopušta davanje franšize trećima nego samo poslovnu suradnju u kojoj inozemni partner zadržava kontrolu nad odvijanjem procesa rada, odabira asortimana artikala koji će se prodavati, vođenja prodaje, uređenja poslovnog prostora kojeg isti financira svojim sredstvima i dr.

Podzakup je moguće odobriti ukoliko se zahtjev ocijeni opravdanim te ukoliko je sukladan Odluci o davanju u zakup poslovnog prostora, te su time svi zakupnici gradskog prostora u jednakopravnom položaju. Podzakup se može odobriti na način da se ne mijenja namjena poslovnog prostora za koji je podnijet zahtjev za odobrenje podzakupa, da se u prostoru obavlja ugovorena djelatnosti, da podzakupnik s Gradom sklopi ugovor o jamstvu kojim se obvezuje da će kao jamac platac ispuniti sve pravovaljane dospjele obveze zakupnika iz ugovora o zakupu ako to zakupnik ne učini, da se ne mijenja jedinična cijena podzakupnine u odnosu na ugovorenu zakupninu, da podzakupnik dostavi Gradu sredstvo osiguranja plaćanja i dr.Također ističemo da nije moguće da podzakupnik prostor da ponovno u podzakup trećoj osobi.

Valja napomenuti da je TD MAGMA d.d. navedeni prostor vratila u posjed Gradu u siječnju 2012. god. te više od godinu dana nije zakupnik prostora, niti je podzakupniktog prostora, na što upućuje Vaš upit. Ujedno napominjemo da je zakupnik TD Zbig d.o.o. sklapanjem ugovora o zakupu za predmetni prostor preuzeo dug Magme d.d., koji uredno podmiruje.

Poslovni prostor na adresi Korzo 8 slobodan je izvjesno vrijeme i bit će oglašen na javnom natječaju nakon ishođenja odgovarajuće suglasnosti od strane Agencije za upravljanje državnom imovinom, budući da je RH suvlasnik tog prostora. Za napomenuti je da je početkom rujna 2011. god., objavljen javni natječaj za davanje u zakup prostora za specijaliziranu trgovinu brandiranog pribora i posuđa za jelo. Licitacija je održana 26.09.2011. god., te je donesena odluka o dodjeli prostora u zakup. No, nezadovoljan natjecatelj uložio je prigovor pa je javni natječaj poništen. Stoga je prostor bio ponovno oglašen na javnom natječaju (studeni 2011. god.). Budući da je Grad Rijeka nakon objave natječaja zaprimio tužbu jednog od natjecatelja prethodno objavljenog natječaja sa istaknutim tužbenim zahtjevom za sklapanje ugovora o zakupu i s prijedlogom za donošenje privremene mjere zabrane raspolaganja tim prostorom, licitacija je bila odgođena do donošenja meritorne odluke suda o privremenoj mjeri. Licitacija je ponovno provedena u travnju 2012. god., nakon što je sud donio rješenje. No ugovor o zakupu nije potpisan od strane AUDIO-a (Agencije za upravljanje državnom imovinom) radi čega je u listopadu 2012. god., poništen natječaj.

Što se tiče poslovnog prostora ex Meduze d.o.o., činjenica je da nakon podmetnute eksplozije poslovnog prostora više nema i to je sada ruševni objekt koji je izložen prodaji.

Nadalje, napominjemo da je u 2012. god., bilo objavljeno 5 javnih natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora u kojima je u prosjeku objavljeno 85 poslovnih prostora. U pravilu se u jednom mjesecu (primjerice za 2012. god., veljači, travnju, lipnju, listopadu i prosincu) objavi natječaj dok se u narednom mjesecu provode licitacije koje se u pravilu održavaju u razdoblju od 10-15 dana. Objavi natječaja prethodi procedura vezano za utvrđivanje djelatnosti. Iz toga proizlazi da se natječaji objavljuju i provode s obzirom na nužno vrijeme koje je potrebno za pripremu, objavu te postupak provođenja licitacija i postupak zaključenja ugovora o zakupu s najpovoljnijim natjecateljima te na primopredaju poslovnih prostora. Stoga je razvidno da se nikako ne može raditi o bilo kakvom pogodovanju budući se utvrđeni i objavljeni uvjeti natječaja odnose na sve zainteresirane natjecatelje na isti način čime se ostvaruje njihov jednakopravni položaj.

Tvrtka Rijekakino obnovu Teatra Fenice prijavila je u program javnih potreba u kulturi Grada Rijeke u 2010. godini.
Prema odluci Kulturnog vijeća za zaštitu i očuvanje kulturne baštine Grada Rijeke program sanacije i obnove krova i pročelja građevine Teatro fenice preusmjeren je u program Kapitalnih donacija i pomoći u zaštiti i očuvanju kulturnih dobara Grada Rijeke. Isto tako, Kulturno vijeće za zaštitu i očuvanje kulturne baštine, dalo je i svoje mišljenje prema kojem bi trebalo ugovorno riješiti mogućnost pristupa javnosti Teatru Fenice kao kulturnom dobru, ali i da Grad Rijeka, kao suinvestitor obnove, može povremeno koristi prostor Teatra Fenice za svoje potrebe i potrebe svojih ustanova.
U 2011. godini iz sredstava spomeničke rente u proračunu Grada Rijeke bila su osigurana sredstva u iznosu od milijun kuna. Nakon obavijesti o dodijeljenim sredstvima, tvrtka Rijekakino d.o.o. nije se odazvala potpisivanju ugovora na temelju kojeg su joj trebala sredstva trebala biti i isplaćena.

Godišnji trošak na kulturno dobro m/b Galeb predstavlja trošak 12 mjeseci veza u Brodogradilištu Viktor Lenac d.d. (601.306,66 kn u 2012. godini), trošak 12 mjeseci usluge zapovjedništva nad brodom (za cijelu 2012. godinu 81.702,12 kn) i trošak 12 mjeseci agenture i špedicije (za cijelu 2012. godinu 22.465,31 kn) što ukupno iznosi 705.474,09 kn. Priprema se naravno dokumentacija kojom će M/B galeb kao kulturno dobro biti ponuđen u koncesiju.
Grad ima sklopljen ugovor s KD Čistoćom za čišćenje navedenih stepenica (CIOTTINA NOVA). Stepenice se peru jednom tjedno (ponedjeljak) WAP uređajem pod visokim tlakom uz uporabu deterdženta i dezodoransa. Postava dvije metalne klupe na Jelačićevom trgu košta ukupno 2.800,00 kn.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Nisam zadovoljna odgovorom. I krivo sam navela a niste me ispravili,
Magmi je podiznajmio drugi “kralj”-Maržić i prema navedenim uvjetima podzakupa i Magma i Maržić duguju novac za iznajmljivanje.
Može li se poslati upit duguje li se i koliki je dug za iznajmljivanje prostora Magme?
Nikako mi ne može biti jasno da novi zakupac mora platiti dug starog. Ni Maržić ni Magma nisu platili gradu Rijeci, grad koliko sam shvatila ne želi od njih naplatiti?

Samo kako priče kruže brojni poduzetnici su htjeli dati prostore u podzakup ali im to nije dopušteno od grada Rijeke.

Može li se poslati gradskoj upravi upit koji su sve prostori dani u podzakup s dozvolom grada (tvrtke iznajmljivači)?
Tj. želim saznati je li podzakup odobren/dozvoljen samo tvrtkama Pavičića ili je i brojnim drugim tvrtkama/gospodarstvenicima odobren podzakup pod istim kriterijima.

Maržiću je već jednom oprošteno.. za “Hamby”, mislim 2 miliona kuna. I to po logici “ionako nema za platiti, pa ćemo mu oprostiti”. A onda je, ne dugo nakon toga, odjednom imao novca i kupio zgradu bivše knjižare “Mladost”. Tajnoviti su putevi riječkih “biznismena”.

Poštovani,
Grad Rijeka je u razdoblju od 2005. godine do 2013. godine, odobrio davanje u podzakup 152 poslovna prostora pravnim i fizičkim osobama. Za sve podzakupe postoje Dodatci ugovora o odobrenju podzakupa, te ugovori o jamstvu koji su sklopljeni između Grada i svakog pojedinog podzakupnika, kao jamca-platca.
Od navedena 152 poslovna, podzakup se u samo pet prostora vezuje uz tvrtke u kojima Mirko Pavičić ili njegove tvrtke imaju udjele.
Od tih 5 prostora, u 2 su tvrtke M. Pavičića u podzakupu, a u 3 prostora je tvrtkama M. Pavičića odobreno davanje u podzakup.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Pub kviz
  • 22.11.
  • (20:00)

Pub kviz Filmska potjera s Moranom Zibar

Poznata lovkinja iz popularnog kvizaškog showa "Potjera" svima zainteresiranima pružit će jedinstvenu priliku za testiranje filmskog znanja uz sjajnu zabavu...

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije