U Osječkoj ulici sam ja još prošlu zimu prijavila da ne radi više rasvjetnih tijela na samom kružnom toku, na skretanju za zaobilaznicu a do dan danas puno žarulja i dalje ne radi.
I ispod obilaznice, točno iznad pješačkog sa strane kuće ne radi rasvjetno tijelo, tj stalno se pali i gasi.

Može Energo obići ovo područje?

Kod Čistoće, sve im je u potpunom mraku, vidjela sam i jednog muškarca kako se penjao preko ograde i nešto gledao dolje kod mehaničara, kakav metal možda skupljao.

90% rasvjete im je u kvaru tj pregorile žarulje a čak i onaj dio iznad zaštitara se pali i gasi tj i ta će žarulja u potpunosti pregoriti.
I pješacima je problem, jer kada se kreću pločnikom na suprotnoj strani je stup rasvjete ulice, ali je krošnja te se ne vidi toliko pločnik a vidio bi se da je rasvjeta Čistoće u ispravnom stanju, a na tom dijelu isto radi samo jedna žarulja koja se pali i gasi jer je i ona pred istekom.
Zašto Čistoća ne može promijeniti te žarulje a obratila sam im se također pred više od godinu dana i rekli su da će ih promijeniti?

Zašto stavljaju reklame na svoju ogradu a ne mogu je ofarbati ili skinuti korov koji raste sa njih?

Mija Pernić / 07.08.2017.

Poštovani,
neposredno nakon Vaše dojave, o kvaru na javnoj rasvjeti obaviještena je i nadležna služba Energa koja će zamijeniti sva potrebna rasvjetna tijela u sklopu redovnog održavanja javne rasvjete Grada Rijeke.
Što se tiče krošnje koja, prema Vašem navodu, zaklanja javno rasvjetno tijelo, narednih dana poduzet će se sve potrebne radnje, kako bi se na tom dijelu povećala vidljivost.
Ograda komunalne garaže KD Čistoća sustavno se održava i u ispravnom je stanju, a ukrasno bilje koje raste na pojedinim mjestima unutar ograde održava se kao i ostalo bilje u krugu komunalne garaže te se, ukoliko izrastom ometa javnoprometnu površinu, uklanja.
S poštovanjem, Gradska uprava

Poštovani,
zahvaljujemo Vam se na ukazivanju na ovaj problem, tim više jer je održavanje javne rasvjete u Rijeci koncipirano na način da kvarove, nedostatke i probleme vezane uz javnu rasvjetu građani javljaju Energu kao koncesionaru koji je zadužen za njeno održavanje. Kvar se može prijaviti putem besplatnog telefona na broj 0800 301-300 koji je dostupan od 0-24, ili putem interneta (online obrazac na web stranici Energa, http://www.energo.hr).
Za navedenu svjetiljku kod kućnog broja 44 u Osječkoj ulici Energo je dobio pisani zahtjev predstavnika stanara da se svjetiljka isključi, zbog prodornog svjetla u spavaće sobe stanara te zgrade. Na ovoj lokaciji to se moglo riješiti na taj način, jer se gašenjem svjetiljke nije znatno narušila rasvijetljenost tog dijela prometnice. Trenutačno Energo traži odgovarajuće trajno rješenje koje će omogućiti primjereno rješenje tog područja na način da ne smeta stanarima.
Što se pak tiče ograde ispred komunalne garaže KD Čistoća i ukrasnog bilja uz nju, ono se sustavno održava, a ukoliko izrastom ometa javnoprometnu površinu, poduzimaju se mjere redovitog uklanjanja.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite