Poštovani,

pokušali smo kontaktirati direktno neke osobe nadležne za probleme sa fotografija u prilogu …

Naravno, bilo je uzalud …

Problemi su ;

1. Duže i od godinu dana “ne svijetleći” i “multimilijunski” pješački prijelaz u Osječkoj Ulici … Duže i od godinu dana također je otvorena i raskopana “razvodna, ili kontrolna kutija” istog … Da li opet čekamo da se nekakvo zlo najprije dogodi, pa će se tek onda raditi, ili što …

2. Problemi sa održavanjem zelenih površina na području našeg MO-a … Vrijeme je da i druga “košnja” počne, a ni prva nam nije još dovršena na 35 % našeg naselja … Što se događa sa “”Čistoćom” i zašto su nam 3 puta poskupile sve njihove usluge, a 5 puta se smanjila njihova učinkovitost i same usluge …

3. Nekoliko puta smo ih obavijestili i za jedno od tri “opasna stabla” kod Caffe Bar-a Adrija na adresi Osječka 7 … Da li se čeka da tijekom prvog nevremena netko bude ozbiljnije ozljeđen i počinjena ogromna materijalna šteta, ili netko od zaduženih za problem može već jedanput izaći na teren i organizirati rješavanje i tog problema …

4. Svijetlo – lampa je pregorila u “javnom satu” na Osječkoj Ulici, kod “Brodokomercovog Marketa” … I to smo prijavili nedavno …

Nadamo se skorom rješenju svih problema iz ovog dopisa …

Sa svim dužnim poštovanjem, Miroslav Deković

Udruga / 30.06.2023.

Poštovani,
u Trgovačkom društvu Rijeka plus d.o.o. navode da je, vezano za pješački prijelaz u Osječkoj ulici, riječ o razbijenim vratašcima na kutiji za napajanje led markera na samom pješačkom prijelazu. U više navrata vratašca su se pokušala nabaviti, ali bezuspješno, jer se radi o kutiji nestandardnih dimenzija i to je glavni razlog što oštećenje nije odmah i sanirano. Zbog svega prethodno navedenog ovaj problem bit će riješen zamjenom kompletne kutije, u što je moguće kraćem roku te u ovom Društvu ljubazno mole za strpljenje i razumijevanje.
Košnja je na području Mjesnog odbora Škurinjska Draga u prvom ciklusu u cijelosti obavljena na svim površinama koje su u redovnom održavanju, a ne kako se navodi, „samo 35%“. Svakako je važno naglasiti da KD Čistoća ne obavlja košnju privatnih, kao ni površina u nadležnosti drugih institucija ili tvrtki. Drugi ciklus košnje započinje uskoro, već sredinom ovoga mjeseca. U ovom Društvu naglašavaju da usluga plaćanja odvoza i zbrinjavanja otpada ne podrazumijeva i košnju koja se obavlja u skladu s Programom održavanja.
Što se pak stabala tiče, vjerujemo da ste se i sami imali priliku uvjeriti da je 5. srpnja ove godine obavljeno orezivanje stabala u Osječkoj ulici, istočno od kućnog broja 7. Također, na stablima koprivića orezani su dijelovi krošnji u neposrednoj blizini ugostiteljskog objekta, kako bi se spriječile eventualne neželjene posljedice.
Nadležna gradska služba obaviještena je i o kvaru žarulje u javnom satu kod Brodokomercovog marketa u Osječkoj ulici, a koja će novom biti zamijenjena u najkraćem mogućem roku.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite