Poštovani,evo jedne tužibabe koju teško da možete riješiti ali samo da upozorim na problem..
Šetajuči se sa sinom prema Molo longu primijetio sam da dječja kolica ne mogu stati na pločnik preko mosta,tj pločnik je preuzak.Kako su dječja kolica uža od onih invalidskih se pitam šta stvarno nije nitko mislio na tu kategoriju građana (invalidi,bebice…).Znam da tamo promet i nije tako gust ali ipak nije ugodno kada iza sebe čujete brujanje auta,a gurate dječja kolica…U prilogu prilažem i sliku..
Unaprijed hvala…

Priloženi dokumenti

semprefiume / 11.04.2011.

Svakako cemo poslati Gradskoj upravi.

P.S.
Pozdrav malom manekenu od redakcije. 🙂

Samo malo u lijevo i po drvenom dijelu mi prošli uredno kolicima…
Ne paničariti bespotrebno….sorry !!

Lp

Evo dodao sam još dvije slike pa prosudite sami..naravno da sam znao za drveni mostić ali slika govori više od tisuću riječi….sorry !!

Fotografija 0122 daje ti odgovor…..ako nema mostića ( zbog radova ) idi sredinom ceste….pa brate mili nije autoput….sorry

BTW….taj mostić je i predviđen za pješake…sada su radovi…što bi oni trebali širiti nogostup za vrijeme dok traju radovi ???…..radovi će završit i eto svi ćemo ponovo biti sretni sretni !!!

Poštovani,
zahvaljujemo Vam na Vašoj tužibabi temeljem koje Vas obavještavamo da je područje lučkoga terminala i Molo longa u nadležnosti Lučke uprave Rijeka. Dakle, Grad Rijeka nema nikakve ovlasti za intervencije na tome području. Međutim, Vašu smo primjedbu proslijedili Lučkoj upravi i čim dobijemo njihovo očitovanje objavit ćemo ga na portalu.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani,
primili smo očitovanje Lučke uprave u kojem stoji da je most za riječki lukobran građen na osnovu Detaljnog plana uređenja prostora koji je inicirao, izradio i usvojio Grad Rijeka. Projektiran je isključivo za kolni promet u funkciji prvenstveno putničkog terminala. Izgrađen je sukladno građevnoj dozvoli i po obavljenom tehničkom pregledu most ima i uporabnu dozvolu. Uzak pločnik zapravo je bankina koja služi zaštiti vozila.

U odgovoru se dalje navodi da je za promet pješaka predviđen stari Željeznički most koji uz slobodni profil kolosijeka ima paralelnu, zaštićenu stazu namijenjenu samo pješacima. Međutim, ističe se da je trenutno taj željeznički most u rekonstrukciji, te će uskoro biti pušten u promet. Koliko nam je poznato, radovi su okončani. Moramo međutim dodati da je obaveza Lučke uprave kao investitora bila da osigura i nesmetan prolaz pješacima.

Dodajemo da ovakvo rješenje predstavlja prvu fazu prometnoga rješenja. U drugoj fazi, novi most postaje u potpunosti pješački, dok će se promet vozila odvijati isključivo prema planiranoj platformi. Drugim riječima, i stari željeznički most i novoizgrađeni most služit će za pješački promet.

Odgovorite