Zanima me zašto autobusi na liniji 4, možda je tako i na drugim linijama ali za četvorku pouzdano znam jer često onuda prolazim, ne gase motor vozila dok stoji na zadnjoj stanici nego on tamo stoji po 10-15 minuta sa motorom u radu. Danas kad se automobili prodaju sa start-stop sustavom i gase se na svakom semaforu radi uštede goriva vozači Autotoleja si dozvoljavaju luksuz da ne gase motor autobusa ni kad stoji 15 minuta. Mogu tek zamislit kako bi mi bilo da živim u kućama preko puta zadnje stanice i moram po cijele dane i noći slušat rad motora autobusa.
Klima ne bi radila da ugasi motor a onda bi otvorili tužibabu da je toplo u autobusima. Nikada ne valja.
Poštovani,
prije svega, ovim se putem ispričavamo svim građanima koji žive u blizini okretišta linije 4, te su kontinuirano izloženi buci koju proizvode motori autobusa javnog gradskog prijevoza. Naime, vozila se po dolasku na okretište ne smiju gasiti odmah jer je potrebno provesti hlađenje motora, te ih vozači gase nakon 3 do 5 minuta, prema uputi proizvođača. Start/stop opcija koja je prisutna u osobnim vozilima, ne primjenjuje se u autobusima, upravo zbog razloga koje smo napomenuli. Isto tako, obzirom su već danima prisutne visoke temperature zraka, vozači rashlađuju vozilo putem klima uređaja, koji ne bi mogli raditi, ukoliko bi se vozilo odmah po dolasku na stajalište ugasilo.
Isto tako, želimo naglasiti kako je vozni park Komunalnog društva Autotrolej znatno pomlađen nedavnom nabavkom i puštanjem u promet čak 54 nova vozila, koja su opremljena motorima Euro 6 norme te pritom ne stvaraju štetne čestice ni buku, a starih vozila, koja su znala biti znatno bučnija, više nema u voznom parku KD Autotrolej. Najstarije vozilo je iz 2005. godine.
S poštovanjem,
Gradska uprava