Poštovani,

imao sa u dva kratka navrata neugodnost na liniji 13 na vozače Autotroleja u kratkom vremenu što je gospođa Kristina Prijić brzo riješila, ali mi je nakon toga rekla da se čujemo za 5 do 6 mjeseci. Zanima me jer je znatan broj vozača bezobrazan što bi bilo da se to ranije dogodilo? Ako se ja ne mogu sa valjanom kartom (sad ćete reći da mogu što je čista floskula) zašto mi vozači kada ih obavijestim da se sa s njim vraćam istim autobusom stvaraju probleme? Zašto Vam služi Mail adresa kad na nju ne odgovarate.

Na vašim stranicama piše da karte vrijede prema upisanom broju zona kad to pojedini vozači ne uvažavaju. Ako vi imate samo jednu osobu zaduženu za odnose s javnošću, a primjerice ZET cijelu službu budite barem iskreni da svojim putnicima niste ili nećete pomoći ili ne možete pomoći. Osim toga bio sam i u Vašem prometnom uredu gdje je i sam prometnik rekao da ima vozača koji su korektni, a ima i onih koji se prave da sve mogu.

Lijep pozdrav i unaprijed Hvala na odgovoru !

jakob / 13.05.2024.

Poštovani,

kao što i sami znate, svaka pritužba građana, neovisno o čemu je riječ, uvijek se provjerava i na nju se pravovremeno odgovara, temeljem prikupljenih činjenica i saznanja. Stoga je, vezano za Vaše navode, zatraženo očitovanje Komunalnog društva Autotrolej d.o.o. Obaviješteni smo da ste dopise identičnoga sadržaja na adresu javnog gradskog prijevoznika dostavljali i ranije, a priložena dokumentacija svjedoči o tomu da Vam je na njih i odgovoreno. Vjerujemo da ćete se složiti kako je okolnosti u kojima dolazi do eventualnih teškoća u komunikaciji s vozačima teško utvrditi bilo kome tko tom događaju nije svjedočio. To, dakako ne znači da se neprimjerena ponašanja toleriraju; čak naprotiv. Zasigurno Vam je poznato da se naš javni gradski prijevoznik suočava s problemom nedovoljnog broja vozača i da su oni koji sada obavljaju taj posao preopterećeni. Autotrolej uistinu nastoji razmotriti sve primjedbe svojih korisnika i na njih pravovaljano odgovoriti te poduzeti odgovarajuće mjere, u cilju obostranog zadovoljstva. Stoga Vas ljubazno molimo za razumijevanje.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Što bih po Vama morao snimati razgovor s vozačem da se vi uvjerite tko je u pravu ?
Lijep pozdrav i unaprijed hvala !

Što bi po Vama morao snimati razgovor s vozačem da se vi uvjerite tko je u pravu ?
Lijep pozdrav i unaprijed Hvala !

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 29.08. – 19.09.
  • (19:00)

“Splav koja pluta svemirom”: izložba kolektiva IOCOSE o privatnoj kolonizaciji svemira

Talijanski umjetnički kolektiv IOCOSE na riječkoj izložbi predstavlja dva video rada i jednu prostornu instalaciju kojima istražuju NewSpace, pokret usmjeren na istraživanje i kolonizaciju svemira...

Detaljnije

Izložba
  • 05.09. – 28.09.
  • (20:00)

Izložba „Pozdrav s Kostabele“ Milijane Babić u Galeriji O.K.

Izložba riječke multimedijalne umjetnice Milijane Babić „Pozdrav s Kostabele” koja predstavlja seriju participativnih radova nastalih u suradnji s građankama i građanima Rijeke....

Detaljnije

Party
  • 07.09.
  • (20:00)

Proslava pet godina Radija Roža: Veliki party u Palachu

Radio Roža, internetski radio zajednice Udruge Ri Rock, 7. rujna 2024. godine slavi petu godišnjicu svog postojanja!...

Detaljnije

Festival
  • 14.09.
  • (19:30)

Otvorenje 17. Vriska – riječkog sajma knjiga i festivala autora

Očekuje vas večer puna kulturnog uzbuđenja: službeno otvorenje festivala, dodjela prestižne V.B.Z.-ove književne nagrade i koncert Zorana Predina....

Detaljnije

Koncert
  • 18.09.
  • (20:00)

Kultni talijanski bend Sadist u Palachu

Kao zagrijavanje za 11. Dark Circle Fest, u Hrvatsku prvi put dolazi death metal institucija Sadist. Kao predgrupa nastupit će zadarski E.N.D. ...

Detaljnije

Koncert
  • 18.10.
  • (00:00)

Veliki koncert The Black Rooma u Pogonu kulture

Riječki bend The Black Room sprema svoj najveći samostalni koncert na domaćem terenu kojim će promovirati novi album "Future Memories"....

Detaljnije