Poštovani,

imao sa u dva kratka navrata neugodnost na liniji 13 na vozače Autotroleja u kratkom vremenu što je gospođa Kristina Prijić brzo riješila, ali mi je nakon toga rekla da se čujemo za 5 do 6 mjeseci. Zanima me jer je znatan broj vozača bezobrazan što bi bilo da se to ranije dogodilo? Ako se ja ne mogu sa valjanom kartom (sad ćete reći da mogu što je čista floskula) zašto mi vozači kada ih obavijestim da se sa s njim vraćam istim autobusom stvaraju probleme? Zašto Vam služi Mail adresa kad na nju ne odgovarate.

Na vašim stranicama piše da karte vrijede prema upisanom broju zona kad to pojedini vozači ne uvažavaju. Ako vi imate samo jednu osobu zaduženu za odnose s javnošću, a primjerice ZET cijelu službu budite barem iskreni da svojim putnicima niste ili nećete pomoći ili ne možete pomoći. Osim toga bio sam i u Vašem prometnom uredu gdje je i sam prometnik rekao da ima vozača koji su korektni, a ima i onih koji se prave da sve mogu.

Lijep pozdrav i unaprijed Hvala na odgovoru !

jakob / 13.05.2024.

Poštovani,

kao što i sami znate, svaka pritužba građana, neovisno o čemu je riječ, uvijek se provjerava i na nju se pravovremeno odgovara, temeljem prikupljenih činjenica i saznanja. Stoga je, vezano za Vaše navode, zatraženo očitovanje Komunalnog društva Autotrolej d.o.o. Obaviješteni smo da ste dopise identičnoga sadržaja na adresu javnog gradskog prijevoznika dostavljali i ranije, a priložena dokumentacija svjedoči o tomu da Vam je na njih i odgovoreno. Vjerujemo da ćete se složiti kako je okolnosti u kojima dolazi do eventualnih teškoća u komunikaciji s vozačima teško utvrditi bilo kome tko tom događaju nije svjedočio. To, dakako ne znači da se neprimjerena ponašanja toleriraju; čak naprotiv. Zasigurno Vam je poznato da se naš javni gradski prijevoznik suočava s problemom nedovoljnog broja vozača i da su oni koji sada obavljaju taj posao preopterećeni. Autotrolej uistinu nastoji razmotriti sve primjedbe svojih korisnika i na njih pravovaljano odgovoriti te poduzeti odgovarajuće mjere, u cilju obostranog zadovoljstva. Stoga Vas ljubazno molimo za razumijevanje.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Što bih po Vama morao snimati razgovor s vozačem da se vi uvjerite tko je u pravu ?
Lijep pozdrav i unaprijed hvala !

Što bi po Vama morao snimati razgovor s vozačem da se vi uvjerite tko je u pravu ?
Lijep pozdrav i unaprijed Hvala !

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Pub kviz
  • 22.11.
  • (20:00)

Pub kviz Filmska potjera s Moranom Zibar

Poznata lovkinja iz popularnog kvizaškog showa "Potjera" svima zainteresiranima pružit će jedinstvenu priliku za testiranje filmskog znanja uz sjajnu zabavu...

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije