Poštovani,
imao sa u dva kratka navrata neugodnost na liniji 13 na vozače Autotroleja u kratkom vremenu što je gospođa Kristina Prijić brzo riješila, ali mi je nakon toga rekla da se čujemo za 5 do 6 mjeseci. Zanima me jer je znatan broj vozača bezobrazan što bi bilo da se to ranije dogodilo? Ako se ja ne mogu sa valjanom kartom (sad ćete reći da mogu što je čista floskula) zašto mi vozači kada ih obavijestim da se sa s njim vraćam istim autobusom stvaraju probleme? Zašto Vam služi Mail adresa kad na nju ne odgovarate.
Na vašim stranicama piše da karte vrijede prema upisanom broju zona kad to pojedini vozači ne uvažavaju. Ako vi imate samo jednu osobu zaduženu za odnose s javnošću, a primjerice ZET cijelu službu budite barem iskreni da svojim putnicima niste ili nećete pomoći ili ne možete pomoći. Osim toga bio sam i u Vašem prometnom uredu gdje je i sam prometnik rekao da ima vozača koji su korektni, a ima i onih koji se prave da sve mogu.
Lijep pozdrav i unaprijed Hvala na odgovoru !