Pozdrav !
Pitanje cestovnih križanja i programiranja semafora na istima u Rijeci je bolna točka za sve koji se voze svakodnevno kroz grad . Postoje raskršča koja kao da su kreirana od strane osobe koja ne posjeduje niti vozačku dozvolu a kamoli diplomu iz prometne struke .

Jedan od najnovijih Bisera organizacije prometa :

Ukoliko se zaputite niz tunel Pećine te se po izlasku date u desnu traku , kako biste se ponovo vratili u Tunel prema TC i čvoru Draga , mogli biste završiti pod kotačima ubrzavajučih 40-tak tona .
Zašto ?
Dolaskom do kontenjerskog terminala odvajate se u ljevo (polukružno) i zadržavate prednost na glavnoj cesti . Jedini znak okrenut u vašemu smijeru je “obavezan smijer ljevo” te se nalazi prije spoja s izlazom iz kon.tem.

Sami izlaz terminal označen je obrnutim trokutom i obavezom kretanja ravno . Sporedna cesta !? Da .
Ono što nevidite je da se ipod njih nalazi semafor .
Problem je što taj semafor non stop svjetli zeleno i kao takav poništava znakove iznad njega . Zahvaljujuči takvoj postavi kamioni (vozači iz tog smijera) misle da imaju apsolutnu prednost prolaskom kroz križanje .

Baš me interesira tko bi bio kriv da dođe do kontakta
s obzirom da vozači OBA SMIJERA IMAJU “PREDNOST” .

Pozdrav i sretno ,

DP

-Slike skinute s neta .

DP / 15.01.2015.

Poštovani,

djelatnici Rijeka prometa na terenu su utvrdili da je prometna signalizacija u zoni istočnog ulaza/izlaza u kontejnerski terminal Brajdica postavljena u skladu sa važećim zakonskim propisima. Napominjemo da istočni ulaz, koji će biti i glavni ulaz za teška teretna vozila na terminal, još nije službeno pušten u promet te da je pripadajuća prometna signalizacija postavljena u sklopu projekta izgradnje samog priključka. Promet vozila kroz navedeni priključak trenutno je izuzetno rijedak jer se koristi samo povremeno, a preglednost na spoju prometnog traka koji izlazi iz terminala prema cesti D-404 je dobra.

S obzirom da su semaforski uređaji koji reguliraju izlaz iz terminala u nadležnosti Terminala, pa Rijeka promet nema uvid u program rada, no za pretpostaviti je da će radni programi biti aktivirani tek kada ulaz i službeno bude pušten u promet te da će biti spojeni sa pokretnom rampom na samom izlazu. Dakle, semafor unutar terminala odnosi se na izlazak vozila iz samog terminala. Inače, prometni trak koji od izlaza vodi prema cesti D-404 riješen je tako da se sam trak produžuje u nastavku ceste D-404 kao desni prometni trak tunela Pećine, čime je omogućeno uredno prestrojavanje, ovisno o daljnjem smjeru vožnje.

Za sva dodatna pojašnjenja vezana za režim kretanja vozila u zoni terminala predlažemo da se obratite Upravi kontejnerskog terminala, tel. 385 51 332 806, 385 51 496 764, e-mail: info@ictsi.hr

Odgovorite