Ovo je samo nadopuna na ovu tužibabu:
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/dorina/tuzibaba/automatsko-navodnjavanje-kantrida/

“Unutarnje stepenište je neosvjetljeno, pola plafonjera ne radi (i više) te su neoštećene ali ne rade.
Na vanjskom stepeništu sa zapadne strane (bliže benziskoj) rasvjeta je pregorila valjda od samog otvaranja jer vlada totalni mrak a vidi se da postoje rasvjetna tijela.”
Na vanjskom sa istočne strane su se odvojili par komada stepenica koji stoje godinu dana tako, pošarana bočna rasvjeta.

Pored svih automata za plaćanje vrlo često ima smeća…
U garaži isto tako u vazama za cvijeće ima toliko opušaka, čepova, razbijenih boca…

Zašto je takvo stanje mjesecima i zašto djelatnik u garaži to nije primjetio te prijavio?

dorina / 09.10.2012.

Evo još jedne nadopune
Malo ste se zapetljali,
sustav navodnjavanja malo radi malo ne radi ( u sezoni)
malo se sade biljke malo se ne planira ozelenjavanje
kao što sam procijenio,ne valja sustav odvodnje,a automatsko navodnjavanje ne znate podesiti.
moja pitanja:
da li su osobe u Rijekaprometu stručno osposobljene za postavljanje navodnjavanja i rukovanje istim (inače za to postoji stručno osposobljavanje/edukacijski tečaj koje provodi poduzeće In-aqua d.o.o. zastupnik Rain bird navodnjavanja koji su postavljeni?
kada ćete popraviti sistem odvodnje?

Da ne otvaram novu tužibabu..Na prometnom znaku iz smjera centra,prije skretanja u ulicu Podkoludricun stoji da sat parkinga stoji 2 kune,što je stara cijena (tri kune se plaća sat parkinga u garaži…).
Hvala unaprijed…

Koliko znam 3 kune je u ljetnom peridu, a 2 u zimskome…piše i na stranici bazena…ali mislim da i u garaži na aparatu za plaćanje…

Na znaku na cesti stoji isključivo 2 kune pa prema tome…

Poštovani,

Garažu Kantrida redovito obilaze djelatnici Rijeka prometa i stanje se stalno provjerava. Međutim, u nedavno smo zabilježili slučaj boravka navijača HNK Rijeka koji su nakon utakmice nastavili slaviti i u našoj garaži. Nakon dugotrajnog čišćenja i nužnih popravaka rasvjetnih tijela, sve je dovedeno u funkcionalno stanje.

Koševi za otpatke postavljeni su kod blagajni, međutim, posjetitelji garaže i dalje bacaju otpatke po cijelom prostoru garaže. Djelatnici garaže više puta dnevno čiste takvo smeće i odlažu ga u koševe. Na vanjskom i unutrašnjem stubištu rasvjeta se izvan radnog vremena garaže tj. poslije 22 sata, već godinama smanjuje na polovicu intenziteta radi uštede, kako na unutrašnjem tako i na vanjskome stubištu. Nedavno su zamijenjena rasvjetna tijela na centralnom i istočnom stubištu, a sanirana su i oštećenja najvjerojatnije nastala od udaranja raznim predmetima po ugrađenim rasvjetnim tijelima. Zapadno stubište je trenutno u mraku jer je u postupku detekcija kvara i sanacija te očekujemo skori završetak radova.

Osim navedenog, dodajemo da je ukradena i zastava Grada Rijeke koja je bila postavljena iznad ulaza u garažu. Nažalost, zbog nedoličnog ponašanja manjih grupica neodgovornih osoba koje povremeno obiđu garažu i učine štetu teško je održavati zadovoljavajuće i uredno stanje.

Što se tiče cijene parkiranja u garaži Kantrida, odlukom gradonačelnika Grada Rijeke s primjenom od 20. listopada 2012. godine, cijena u garaži Kantrida iznosi 3,00 kune na sat te će iznos biti ispravljen u najskorijem roku i na cesti prema bazenu

S poštovanjem,
Direktorica Rijeka prometa
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.

Ja sam mislio da je tamo sve pod kontrolom … video nadzorom mislim

Molim GU da nadopune dopis odgovorima na moja pitanja od prije 21 dan,hvala

Silversurfer, na poslanu Tužibabu za koju se čeka odgovor ne šaljemo dodatna pitanja, mislio sam da smo to do sad usvojili. Poslati ću Vaša pitanja emailom.

Dorina, ako je ovo nadopuna na neku tuzibabu, onda najprije stavi tag ako je uopce i ona ima, ili novi srodni tag ako je ona nema…Onda dodaj link, da budes sigurna. Ovako je i ovu tuzibabu bura otpuhala.

Uredniče,postavio sam nadopunu u tužibabi “automatsko navodnjavanje Kantrida” te ste me uputili da tu nadopunu stavim u ovu tužibabu što sam i učinio prije 23 dana, znači puno prije odgovora gu-a od prije tri dana.
Što nije u redu?Učinio sam kako ste mi rekli,a nisam dobio odgovor gu-a

Silversurfer u pravu ste, nisam pohvatao sva Vaša dodatna pitanja u ovim Tužibabama. Kako sam gore i napisao, zatražio sam odgovore na Vaša zadnja pitanja.

Nemam kontrolu nad pisanje odgovora, mogu kao i obično zatražiti da se stvar ubrza.

Poštovani,

Rijeka promet svako proljeće pušta sustav navodnjavanja u garaži Kantrida u rad na način da to kao jednokratan posao obavi ovlaštena tvrtka, a koncem jeseni sustav se na isti način drenira i pripremi za zimu.

Za obavljanje ovoga posla izdaje se narudžba. Za cijelo vrijeme dok je sustav navodnjavanja u funkciji, djelatnici Rijeka prometa u sklopu svojih zaduženja svakodnevno nadziru njegov rad i jedino ako dođe do havarije cijeli sustav zatvaraju te organiziraju popravak od strane ovlaštene tvrtke.

Sustav navodnjavanja nije u kvaru te ga stoga ne treba popravljati, a djelomice je bio isključen radi sanacije propuštanja vaza sa cvijećem i procjeđivanja vode na donje etaže garaže.

S poštovanjem,
Spomenka Mičetić, direktorica Rijeka prometa d.d.

Gospođo Mičetić,
nisam zadovoljan Vašim odgovorima jer ste pomiješali pojmove sustav odvodnje i sustav navodnjavanja,
nisam napisao da je sustav navodnjavanja u kvaru nego da sustav odvodnje ne valja,to su različite stvari,
sustav odvodnje u vazama čini pravilan nagib i “rigalica” (cijev) koja vodu odvodi izvan vaze
sustav navodnjavanja (ukratko) čini programator i cijevi “kap na kap”

Moja pitanja su sljedeća:
Da li je napravljena hidroizolacija vaza prije stavljanja zemlje pošto sada imamo situaciju gdje voda prodire na sve strane a ne kroz jednu ili više rigalica?
Kako to djelatnici Rijeka prometa vrše nadzor sustava navodnjavanja ako nisu stručno obučeni (osposobljeni) za to?
Kako će djelatnici Rijeka prometa prepoznati da sustav ima grešku ili nešto nije u redu ako nisu osposobljeni da bi to prepoznali?
Molim ime ovlaštene tvrtke koja je jednokratno obavila posao u proljeće i jesen i koliko je to naplaćeno?

Poštovani,

S obzirom da ova tema prelazi u prepisku čiji cilj nije objektivno informiranje nego ga ocjenjujemo kao pokušaj diskreditiranja djelatnika Rijeka prometa pod svaku cijenu, pozivamo Vas da posjetite nadležni odjel (Sektor parkirališta) u Rijeka prometu te ćemo tom prilikom konkretno odgovoriti na sva Vaša pitanja, odnosno pružiti Vam na uvid odgovarajuću dokumentaciju. Slobodno se izvolite obratiti na telefon 352 502 te Vam stojimo na raspolaganju za ugovaranje termina sastanka.

S poštovanjem,
Direktorica Rijeka prometa :
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.

Pa vi sami sebe diskreditirate kada vi radite u najmanju ruku apsurdne stvari.
Ja sam vam lijepo ukazala da vam je program krivi. Što vi radite, idete zakopati programator jer sam vam ga uključila i podesila da ne zalijeva 12h dnevno.
A to što i dalje pola rasvjete i dalje ne radi ne želim ni komentirati. Smeća i dlaje ima, a vi se vadite na vandalističkečinove i to da vam je netko ukrao zastavu. To stvarno nema veze jedno s drugim.
Inače cijela garaža propušta i svugdje voda kaplje iako je navodnjavanje isključeno. Auto mi je bio 2h u garaži na najvišoj razini neki dan i sav je bio bijel jer iz stropa kaplje voda, tj. slijeva se bijela voda. To nema veze s navodnjavanjem na ostalim razinama.
Uglavnom sramota za tvrtku koja je gradska.

Gđo Mičetić,
ne pokušavam nikoga diskreditirati,niste mi odgovorili na jednostavno i konkretno postavljena pitanja već pokušavate zamjenom teza izbjeći odgovore.
Moja (i Dorinina) pitanja su bila argumentirana sa upućenim savjetima kako što napraviti,a Vi očigledno nemate odgovore na ista pa me optužujete kako diskreditiram Vaše djelatnike.
Molim odgovore na poprilično jednostavna i razumljiva pitanja postavljena ovdje jer vjerujem da i ostale građane zanimaju odgovori.
Tužibaba je ovdje da građani postavljaju pitanja,ali i ako mogu pomognu savjetima i prijedlozima,a ne da gubimo vrijeme u kojekavim sastančenjima.

Izgleda da nećemo dobiti konkretan odgovor…..osim ako ne odemo osobno ili ne nazovemo telefonski…samo čemu onda ova dobra rubrika, trud urednika i pomoć građana?

Ja poslala mail Rijeka prometu i nitko živ se nije udostojio ništa napraviti a komoli samo odgovoriti.
Vidite da kada god je na njih tužibaba da se odgovor čeka mjesecima.
Pustite, vodimo rat s vjetrenjačama.

Uredniče,imate kakav prijedlog kako da nemala populacija na ovoj tužibabi dozna odgovore?

@silversurfer
Vidim da je ovaj način komunikacije stvara nesporazum pa predlažem, kad već Rijeka Promet ima volje za dijalogom, da prihvatite poziv i u razgovoru izbistrite sve probleme i njihova rješenja. Siguran sam da je pet minuta razgovora učinkovitije od mjesečne prepiske. Žao mi je što se to ne može riješiti na ovom mjestu, ali treba ponekad i to prihvatiti. Svakako bih volio da nam tu u par riječi na koncu svega prenesete makar neke osnovne zaključke.

Uredniče,ako ćete svaki put,kad Rijeka promet ili neka druga gradska firma nema ili izbjegava odgovor na jednostavna pitanja,slati svoje “članove” na sastanak mislim da je uzalud potrošenih novaca na izradu ove stranice (dakle ne mislim na Vaš čini mi se volonterski rad)
Ponavljam,mislim da su Dorina i ostali dovoljno učinili i da nismo samo kritizirali nego i davali konkretna rješenja,a za uzvrat smo dobili poprilično “bandićevski” odgovor o diskreditiranju djelatnika Rijeka prometa.
Još će na kraju ispast da nismo dobili odgovor jer ja eto nisam išao na sastanak sa Rijeka prometom pa eto…hm…nisam podijelio dobijeni odgovor na ovom portalu.
Lijep pozdrav

Brale niko te nigdi ne šalje čovik ti je napisa da predlaže. Ako ti je stalo istirat mak na konac idi ako nije nemoj. Urednik je naćinija ća je moga. Rijeka Promet na vas ne triba trošit janjci jenoga slova.

Stipe,nisam te pitao za savjet,a Rijeka promet je kao gradska firma dužna dati odgovore,ajde i dalje slikaj “auta” bez konkretnih pitanja, a mi ćemo odustati od “neodržavane garaže Kantrida”.

Nemoj se jutit. Isto ka šta Spomenka tebi izvrće riči tako i ti izvrćeš uredniku. Čovik te nigdi ne šalje a ti sad kako te voja.

Odgovorite