Zašto uspornici prometa postavljeni NAKON izlaska iz kružnog toka više nisu označeni?
Boja se već isprala s asfalta i zašto su napravljeni od asfalta a ne od gume, kao što su u svim drugim gradovima, puno tiši, bolje izvedeni i jače označeni?

Zašto Rijeka postavlja od asfalta a ne od drugih materijala?

Prve dvije slike kakvi su u drugim gradovima a zadnja kod nas.

Zašto i kružni tok na Preluci nema strelice smjera kretanja u kružnom toku, da se vide iz daljine da je kružni tok, motoristi koji voze 90-100 km/h na toj ravnici su u opasnosti jer im iznenada dođe neoznačeni crni kružni tok, a znak kružnog ispred samog rotora u grmlju a svi drugi imaju znakove u obliku strelica u kružnom toku.

Priloženi dokumenti

zdravko-herbiko / 31.08.2020.

Poštovani,
uspornici prometa u obliku uzdignutih ploha na navedenoj lokaciji, navode u Rijeka prometu d.d., izvedeni su sukladno projektu za koji su dobivena sva potrebna odobrenja nadležnih tijela, točnije Ministarstva unutarnjih poslova i Grada Rijeke. S obzirom na veliku frekvenciju prometa, normalno je da dolazi do habanja sloja boje koju je svakako potrebno obnoviti. Rijeka promet će, u skladu s godišnjim programom održavanja, obnoviti i boju na navedenim uspornicima.
Što se tiče materijala za uspornike, oni se biraju s obzirom na tip uspornika. Uspornici u obliku umjetnih izbočina izrađuju se od metala, gume ili čvrste plastične mase ili pak kombinacije svih tih materijala, a za podlogu se pričvršćuju vijcima. Nedostatak ovog tipa uspornika je što prilikom prelaska vozila proizvodi buku koja smeta stanarima okolnih zgrada. Drugi je njihov nedostatak što ih teška vozila svojim kotačima rasklimaju te tada proizvode još veću buku, a zatim dolazi i do njihovog uništavanja, pa su posljedično veći i troškovi njihovog popravka, odnosno održavanja.
Uspornici u obliku uzdignutih ploha izrađeni od asfalta ne mogu se uništiti i ne proizvode buku, jer su čvrsto vezani za podlogu. Oni su zapravo dio podloge. Buka nastaje jedino ako vozilo bez smanjenja brzine naleti na uspornik i onda buku proizvede sama konstrukcija vozila. Općenito su značajno djelotvorniji od umjetnih izbočina. To je i razlog zbog kojega su primijenjeni na više lokacija u Rijeci.
Što se tiče kružnog raskrižja na Preluku koje spominjete, budući da niste preciznije naveli lokaciju, u Rijeka prometu pretpostavljaju da mislite na raskrižje na Kuku ili na kružno raskrižje kod Matulja. Oba raskrižja su na državnoj cesti, pa su za ovo pitanje nadležne Hrvatske ceste d.o.o.
S poštovanjem, Gradska uprava.

očajan odgovor, pitura se nakon mjesec dana obojala “a oni razmišljaju da možda u toku ove ili sljedeće godine obojaju” bojom koja će za dva tjedna otpasti.
Gumeni su puno bolji, boja ostaje na njima i jeftiniji su.

čak i ja vidim, rotor Preluk (opatijska cesta) čak je autor i fotografiju stavio u prilog nije označen u rotoru i to je GRAD RIJEKA

Odgovorite