Poštovani, kako se baš ništa nije promijenilo odkada je netko od gradjana poslao ovaj upit 2013.!!, citiram ga u cijelosti.
“[…] koncesionar terminala Jadranska vrata bezobzirno krši pravne propise postojeće radi zaštite ljudi od prekomjerne buke. Sukladno važećim propisima, rad sa bučnim alatima nije dozvoljen u vrijeme od 22 do 6 sati ujutro. Buka je tijekom cijelog dana i cijele noći nesnosna. Da je tome tako potvrđuje se, također, strateškom kartom buke Grada Rijeke, prema kojoj je razvidno da razina db uvelike premašuje granicu dozvoljenu za područje stambene namjene. Dakle, nedvojbeno je utvrđeno da, kako u dnevnim, tako i u noćnim satima, upravitelji izvora buke Hrvatske željeznice i Jadranska vrata premašuju svojim djelatnostima dozvoljenu razinu buke bezopasnu za zdravlje ljudi, i to za daleko više od 5 db, kada bi svojim mjerama trabala intervenirati nadležna Sanitarna inspekcija pri Ministarstvu zdravlja. Detaljnim planom uređenja područja grada – Pećine predviđena je zaštita ljudi postavljanjem bukobrana, te je postavljanje bukobrana, također, bilo utvrđeno prilikom proširivanja obale za potrebe terminala. Bukobrani nisu postavljeni niti na željeznicu, niti na terminal. Kako to da je trgovački centar Tower postavio bukobrane ili Hrvatske ceste na autoputima, a u opisanim slučajevima, izgleda vrijede druga pravila? Što točno čini razliku kod postavljanja bukobrana?
Hvalevrijedno je što naš grad prosperira barem od jednog vida industrije i što, kako svjedočimo, naša policija uvodi reda u pokušaje ilegalnih transporta, ali red, smatram, bi trebao biti uveden i u onom, neprofitabilnom dijelu, zaštite zdravlja ljudi. Samo sinoć, na terminalu su s odvijale radnje kao usred radnog dijela dana. Dakle, cijelu noć od cca 21 h do iza 6 ujutro stanare područja Pećine, Piramida, Krimeja držali su budnim rad motora kontejnerskog broda, lupanje pretovara kontejnerskih jedinica, i nevjerovatno iritirajući zvuk rada RTG (rubber tyred gantries) dizalica koje prilikom pomicanja (a to je stalno) proizvode zvuk koji sliči zvuku senzora kod kamiona kada se pomiču unatrag, ali uz neusporedivu jačinu zvuka. I sada, evo u 10:00, kada bi bilo normalno da terminal radi, nema broda kojega bi prekrcavali. Zašto se prekrcaji vrše u noćne sate? Napominjem da je o navedenom obavještena nadležna sanitarna inspekcija za područje Rijeke, koja je uputila na Grad Rijeku. Hoće li Grad Rijeka intervenirati radi zaštite zdravlja ljudi u ostvarenju njihova prava na zaštitu od buke? U nadi za konstruktivnim odgovorom, unaprijed zahvaljujem.”