Pristupnu cestu od 50 m do Kauflanda Škurinje, plaćamo iz gradskog novca, više od 1 milijun kuna a prema ovim fotografijama prepuna je nepravilnosti i nelogičnosti.

Pješački prijelaz, iako grafički u projektu ima rampu za invalide napravljen je bez rampe za invalide.
Je li ovo greška izvođača radova ili je grad odlučio da invalidi nisu poželjni građani Rijeke?

Kako ovo komentirate i zašto invalidi više neće moći prelaziti cestu na pješačkom prelazu?

Nadalje, semaforski uređaj za upravljanjem (kutija visine oko 1m) koja se uvijek smješta negdje uz rub ceste, da ne ometa promet, pješake i preglednost, izvan pločnika ili uz rub vanjskog djela pločnika, kao na svim drugim pa i susjednim raskrižjima, ovdje nije montiran u travu uz ormarić od struje, da ne ometa, na logično mjesto.

Investitor Kaufland ga je smjestio direktno na pločnik, ispred pješačkog prometne Osječke!?

Znači kutija visine 1m će blokirati preglednost i neće se vidjeti djeca visine do 1 m koja će čekati na pješačkom ili kada ne radi semafor, gledati mogu li prijeći, jer Kaufland (koji plaća semafor) je stavio ovu kutiju točno ispred pješačkog prijelaza!?

Kako je ovo moguće, zašto se ta kutija, na svim drugim raskrižjima (ZTC, na susjednom Sparu isto izvan pločnika u travi, kod Plodina 50m niže uz vanjski rub pločnika), samo se ovdje ona smjestila na unutarnji rub pločnika, ne čak ni preko ceste gdje bi osoba koja upravlja semaforom imala bolji pogled, ili kraj pločnika, u travi uz strujni ormarić, već baš ovdje?

Zašto ona u projektu koji je objavljen, nije bila na tom mjestu?
Može li se tražiti od investitora, Kauflanda, da premjesti tu kutiju na drugo mjesto (još se može, malo će više koštati, ali neka smjesti na travu ili bilo gdje drugdje, samo ne ispred pješačkog i Osnovne Škole)

Zašto se grade pločnici bez rampi za invalide?
Zašto je u projektu i građanima obećano jedno a u stvarnosti se događa drugo?

Može li grad naložiti izmjene?

gost-18 / 20.09.2022.

Rijeka promet će se pokušati izvući da je s desne strane kabel od optike, ali mogli su na puno bolje mjesto smjestiti upravljačko kućište.
Nema izgovora ni za to ni za nedostatak rampe na pješačkom

Poštovani,
zahvaljujemo Vam na javljanju te Vas ovim putem obavještavamo kako je raskrižje Osječka – Kaufland još uvijek u izgradnji, stoga će, kako navode iz TD Rijeka plus, spušteni rubnjaci i invalidske rampe uz pješačke prijelaze za prelazak invalidnih osoba, biti izvedeni. Kao što je i navedeno, ormarić signalnog uređaja postavlja se u zelenu površinu, uz rub zida, uz strujni ormarić (na mjestima gdje je to izvedivo) i na način da se, sa pozicije gdje je postavljen signalni semaforski ormarić, cijelo raskrižje bude pregledno i jasno vidljivo, u slučaju potrebe da prometna policija upravlja semaforsiziranim raskrižjem preko signalnog uređaja.

Vezano uz Vaš navod, da na navedenoj poziciji ne bi bio vidljiv pješak iz kuta gledanja vozača, kako smatraju u Rijeka plusu, nije točan. Naime, pogled vozača na pješaka ide iz sredine prometnog traka prema nogostupu, a ne sa nogostupa na nogostup, i s te pozicije pješak je potpuno vidljiv bez ikakve smetnje postavljenog signalnog uređaja. Nakon što se postave još dva mjerna strujna uređaja, uz postojeći strujni ormarić, sagledat će se tehnička mogućnost izmještanja signalnog uređaja na ovu poziciju.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite