Ovo su dvije tužibabe u jednoj.

Prva je da sam pokušala dobiti službu za krivo parkiranje na broj 0800 5101 i, nakon što mi je ljubazna teta na automatskoj sekretarici izdiktirala da spustim slušalicu i da će me netko nazvati kroz nekoliko sekundi, to se nije dogodilo. Umjesto toga dobila sam SMS poruku od svog teleoperatora da imam propušteni poziv s 0800 5101. Pokušala sam ponovo, i dogodilo se isto. Prije nekoliko mjeseci je druga osoba pokušala isto, i rezultat je bio isti. Ako navedeni broj nije dostupan, molim vas recite mi na koji drugi broj ili e-mail se možemo obratiti.

Druga tužibaba je u vezi toga zašto sam zvala navedenu službu, a to je krivo parkiranje ispred zgrade Cavtatska 2. Ta zgrada ima mali parking ispred ulaza i ogromni parking između nje i susjedne zgrade. Nikad nemamo problema s pronalaženjem parkirnog mjesta jer, čak i ako su sva mjesta popunjena, uvijek ima mjesta u ulici na cesti na označenim mjestima za bočno parkiranje. Međutim, neposredno ispred ulaza u zgradu nalazi se vatrogasni prilaz i žutim X-om i žutim crtama označena zabrana parkiranja na tih desetak metara. Ipak, to ne sprječava pojedince da se na tom mjestu parkiraju, i to često po cijele dane. Redovito je tamo parkiran jedan mali crni automobil, a i neki drugi automobili koji se izmijenjuju. Ne samo da je to vatrogasni prilaz za zgradu od 100 stanova, već parkiranje na tom mjestu otežava izlazak iz pravih parkirnih mjesta stanarima koji se pravilno parkiraju na označenom parkingu.

Ljubazno vas molim da pojačate patrolu ispred zgrade Cavtatska 2 i počnete dijeliti kazne ili barem upozorenja kad već pojedini stanari ne mogu shvatiti da nisu iznad svih.

Ana44 / 16.11.2018.

Poštovani,
vjerujemo da Vam je poznato kako prometni redari svakodnevno obavljaju nadzor nad nepropisno parkiranim i zaustavljenim vozilima, sukladno radnim nalozima. No, osim toga postupaju i po dojavama građana putem besplatne dežurne telefonske linije 0800 5101 u vremenu od 6.30 do 20 sati svakog radnog dana. Svakodnevno se putem navedenog broja zaprimi više desetaka poziva. Osim Vas, nitko od građana nije ukazao na mogućnost kvara ove linije, što je potvrdio i pružatelj telekomunikacijske usluge. U Prometnom redarstvu navode da uvijek postoji mogućnost da je u trenutku kada ste Vi zvali dežurni prometni redar razgovarao s nekim od građana, kada mobilni uređaj ne signalizira drugi poziv.
Vezano za prijavu nepropisnog parkiranja u Cavtatskoj ulici, nedaleko kućnog broja 2, na vatrogasnom prilazu, djelatnici Direkcije za prometno redarstvo Grada Rijeke su u razdoblju od 19. do 21. studenoga u više navrata proveli kontrolu te lokacije. U većini slučajeva mjesto je bilo slobodno. Izdana je samo jedna mjera protiv počinitelja prekršaja. Pojačane kontrole na toj lokaciji provodit će se i tijekom studenoga, kako bi se spriječilo ponavljanje ovog prekršaja.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite