Već mjesecima nakon objave (ili korekcije) voznoga reda lokacije autobusa na mapama (prvenstveno https://busri.alwaysdata.net/) su netočne, tj. autobusi nisu na točnoj ruti u realnom vremenu te redovito plove Slovenijom, Austrijom itd. U periodu od par dana nakon ažuriranja ili nastupanja voznog reda na snagu dolazi i do poteškoća sa prikazivanjem brojem linija, trasom i predviđanjem dolaska na stanice (na ovim slikama nije vidljivo). Obratio sam se više puta na više e-adresa i nikada nisam dobio odgovor, pa sam prisiljen ovdje pitati i ukazati na nepravilnosti na istim kartama. U interesu i putnika i Autotroleja je da su autobusi redovni, a putnicima znatno olakšava informacija gdje se autobus nalazi (a da i ne spominjem koliko turista tijekom sezone koristi javni prijevoz).
Poštovani,
u Komunalnom društvu Autotrolej navode da ste upit istovjetnoga sadržaja poslali i njima te da Vam je neposredno nakon toga i odgovoreno da su upoznati s opisanim problemom. O tome su odmah obaviješteni Zavod za informatičku djelatnost Grada Rijeke i tvrtka Penta d.o.o. čiji djelatnici intenzivno rade na rješavanju ovoga problema.
Stoga Vas ljubazno molimo za strpljenje i razumijevanje.
S poštovanjem, Gradska uprava.