Postovano urednistvo
Danas je u NL izasla izjava Direktora Autotroleja o namjeri uvodjenja nove gradske linije oko centra grada.
Buduci da ja nevidim nikakvog smisla uvodjenju ove linije osim povecanja krkljanca ovaj put “ekoloskim” autobusima koji valjda za izgaranje netrebaju kisik, i cijim cemo se nusproduktima moci inhalirati, molim Vas za dodatno detaljnije pojasnjenje rute, i obrazlozenje odgovornih.
Zahvaljujem

zdravax@gmail.com / 10.04.2013.

Oprosti ali to što ti u nekom projektu ne vidiš smisla ne bi trebao biti razlog da redakcija šalje dodatne upite za nešto šta je Smojver vrlo jasno objasnio.

Pa mislim da bi trebao inace ne bih pitao … i nije naveo rutu kretanja, i broj autobusa 🙂
Osim toga vjerujem da ce Autotroleju biti drago da me moze razuvjerit, a tebi zahvalit na povjerenju. Samo … ako nista drugo, neznam stvarno kako bi on to mogao objasniti da ce uz uvodjenje dodatne linije, znaci i autobusa u centar grada, smanjiti emisiju stetnih plinova i buku, bez ukidanja nekih od postojecih linija, njihovog preusmjeravanja, ili smanjenja frekfencije prolaska kroz grad, i nakraju, kako ce to poboljsati kvalitetu zivota u cenru grada … jedino da kaze da on to nije reko, i da je to izmisljotina novinara
Eto dovoljno razloga da redakcija salje dodatne upite nakon Smojverove nejasne izjave … ili se jos uvijek ne slazes ?

Ispada da bi redakcija trebala povlaciti Autotrolej da TEBI objasne ono sto nisi shvatio iz novina. Mislim, tko si TI rista? :-))))))))) Pa ne sluzi ovo za takve stvari, fakat ga brijes to much. Obrati se redakciji Novog lista, Smojver je to tamo izjavio. Ne mozes mi tu otvarati upite kad god TEBI nesto nije jasno a procitao si to u novinama ili cuo u kaficu. Konacno zasto ne sacekati da vidimo projekt na djelu pa onda postavljamo pitanja i tako “svojim komentarom doprinesemo poboljšanju i razvoju našeg zajedničkog životnog prostora.” Tebi je dosadno, previse ti je mozak zaokupljen dokolicom. S cim se bavis u zivotu? Mirovina ili neka javna sluzba u kojoj 8 sati dnevno ne znas sta ces od sebe? Setas gradom, trazis stvari s kojima se TI ne slazes i koje TEBI ne pasu, citas novine koje ne kuzis i onda tu izvoljevas. Kakva obijest i razmazenost. Nevidjeno nesto. :-)))))))))

Smjeskas se i sikces njusko otrovna :))). Znaci ovo je tvoj portal na kojem ti ja otvaram neugodna pitanja. Ajmo rec da nije tvoj, nego da si samo zaduzen za njega … ili gospodina Smojvera, da ga stitis i branis svim sredstvima … inace bis bio sretan da cujes neka pojasnjenja u vezi ovog pitanja
Lazni profili su ionako savrseni nacin kontroliranja nesavrsenog stada ovaca sto opet moze biti upotrebljeno za opce dobro ali i protiv svih nas …
ovaj put si promasio kuco stara. Pazi samo da te ne pregazi nova gradska linija dok bavuljas ulicama uzeg centra grada

Eto urednistvo … zdravko i zivko su se malo povatali… pa netreba nas zato sada izbrisati….a neokaljanu tuzibabu … sto se barem mene tice … Autotroleju mozete poslati. Stvarno bi volio razumjeti sto to autotrolej zeli uvesti… ne da mi se cekati da vidim. Pa nisam ovca … ko neki :)))

Slusaj ti Marine … Ja kad sam postavio ovu tuzibabu, za razliku od onog prometnika , uopce nisam stao pred kartu grada. Ta izjava, prijedlog, predizborna narucena promidzba … sto li?… je toliko providna, da mi karta uopce nije trebala osim ako se zeli nadomjestiti nemogucnost javnog gradskog prijevoza biciklima 🙂
Sta fali mojem komentaru o ispusnim plinovima, inhaliranju i buci … Bas sam zadovoljan s njima. U njemu se pak uopce ne govori o onome sto ti govoris. Ako zelis citati malo o toj vezanoj problematici, mozes se obratiti :

http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/misljenje/zabica-central-station-medjugradska-prigradska-i-gradska/
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/tuzibaba/nova-zabica-novi-promasaj/

Poz !

Ps
Volim ja kad se ti meni javis. Iako me iritiras, dajes mi priliku da se potpuno izrazim 🙂

Zavrsni komentar prenesen sa http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/misljenje/zabica-central-station-medjugradska-prigradska-i-gradska/

Dakle … Uslucaju uvodjenja realne naplate i ulazno izlaznih registratora, ovakve linije bi mozda cak i trebale opstat, ako to pokaze studija dnevnog prometa po ulazno izlaznim registratorima pojedinih autobusa. Tada bi bilo idealno da linija bude sto duza …. Tada cijena jedne voznje nije vazna, jer se ionako naplacuje po prijedjenim stanicama (kilometrima), ali zbog racionalnijeg koristenja voznog parka i fleksibilnijeg prilagodjavanja trenutnim uvijetima i potrebama, linije trebaju okretati kroz centar grada.
Na taj nacin imamo odredjeno preklapanje istocnih zapadnih i sjevernih linija na potezu od piramide potoka i zelj. stanice, ili podmurvica (tehniska, kemijska i elektro skola, strojarski,) za linije sa istoka, ali se to desava tamo gdje je najfrkfentnije … znaci pozeljno.
Istovremeno pomicemo sadasnje gradske linije prema naseljima rijeckog prstena, koliko je to potrebno, i odmah ukidamo neke linije “prigrada”, i njihova nepotrebna preklapanja sa “gradskim” linijama, tamo gdje netreba … a mogu se postaviti i terminusi autobusa, neovisno o onima buducima vezanim za vlak.
Osobno bi radije birao “sporiji” autobus ili dva koji ide svakih max 15 minuta po cijelom gradu i prigradu, o vjerojatno istom trosku Autotroleja, a mogucem manjem svojemu, nego nesto brzi, bez presjedanja do centra svakih sat vremena … tako nekako … pretpostavljam. Odma bi se na Viskovu, Kastvu Skrljevu, ili Bakru ostavio auta za grad.
I to odmah … netreba cekati uvodjenje gradskog vlaka za postavljanje “Nekih” Terminusa… sta se ceka Direktore Autotroleja! Nova gradska zeljeznica?
Nisam Vam ja Artemisa… ja vas necu gnjavit sa “glupostima” oko prodaje pokaza … sada ionako imate city card za registraciju ulaza svojih dragih putnika, ali ne i izlaza … kuco stara :)))

Poštovani,

nova linija ima cilj podignuti standard javnog gradskog prijevoza u samom središtu grada i standard života u centru grada, i to upravo uz korištenje stlačenog prirodnog plina kao pogonskog goriva budući da je riječ o energentu koji emitira znatno manje štetnih čestica u atmosferu, a sami su autobusi znatno tiši.
Nova linija neće uzrokovati gužve u gradu, dapače, građanima Rijeke i svim korisnicima omogućit će jednu sasvim novu uslugu i povezivanje dijelova grada koji do sada nisu bili povezani. Tako će nova linija povezivati lokacije poput KBC-a Rijeka, uz željeznički kolodvor, te na drugom dijelu lokaciju sa srednjim školama, sudom te drugim ustanovama. Nova linija krenut će u promet uskoro, tj. do kraja ovoga mjeseca.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Nova linija ima za cilj mazanje ociju gradjana rijeke i njihovim gostima necime navodno potpuno novim, i revolucionarnim.
Ovo se moze prihvatit samo zato sto na liniji nece prometovat vise od pretpostavljam dva autobusa, a pogotovo zato sto ce se tako najbolje iskristalizirati potreba okretanja svih linija autotroleja oko uzeg centra grada, u nedostatku izlaznih registratora za naplatu voznju po realno prijedjenim kilometrima …
Ono sto ja, a nadam se i vi, ocekujem od nove linije je i to da ce se postepeno naviknuti putnike na cesce presjedanje u koristenju mreze gradskih i prigradskih autobusnih linija ..
Hvala na odgovoru, iako nam nista novo niste rekli…
Koristim priliku da vas podsjetim na mogucnost rotoriziranja Raskrizja Zelj. sta. i Potoka, Sto bi takodjer omogucilo i kvalitetnije promisljanje autobusnih linija, pogotovo sada kada su konacno otpale neke stvari vezane za D 403 i Osjecku … za sada … citam jucer u novinama

Posto je jos niste ukinuli iako je niste opravdali jer nemozete da se na nos postavite, okrenite je barem da vozi tamo do Hartere i tuda preko rive Boduli i senjskog pristanista ….. aaaaa siory … moja greska . Tamo jos stoji ona carinska zona pa promet oko place nije mogo bit prereguliran … nista od toga iako je bilo obecano prije tocno godinu dana … steta … skladiste 42 je vidim krcato daskama a nema vrata pa se nemoze zakljucat da bi se mogla ukinuti carinska zona … :)))
A mogo bi taj mini bus po potrebi i na lukobran do onog novog muzeja rijeckog karnevala … da da

Dakle za sad ostaje samo terminal i hartera, a dabi to mogla, potrebno je izmjeniti rotaciju … dakle … linija 100 sa rive skrece u Riva boduli do terminala, okrece ili po potrebi produzuje do muzeja vjecnih ljubavi ili rijeckog karnevala ili neceg trecega u zgradi dezinsekcije na mololongu, vraca se i preko senjskog pristan….. preko ribarnice i kazalista izlazi na deltu …. prigradsku autobusnu stanicu i oko konta skrece za Harteru … izlazi kroz vodovodnu, i penje do guvera i oko njega preko centra za socijalnu skrb, strange i Ticijanove do stanice za tehnicki pregled, banderova,pa strojarskog fakulteta podmurvica , elektro skole i novog lista nazad na Mlaku, bolnicu i zelj. stanicu, pa natrag na Rivu .
E to bi bar imalo kakvog takvog smisla jer se tuda na Belveder ne penje niti jedna linija. A i Hartera je rjesena , kao i onaj terminal pa cak i popularni lukobran .. ste vidjeli koja guzva je bila danas … sta ste cekali toliko godina
Molim ocitovanje autotroleja u vezi ovog aktualnog problema nepotrebne uzegradske linije … da bude duplo sira
. Ovo bi moglo funkcionirat i kao nekakva turisticka, penzionerska linija ili ucenicka exkurzija 🙂
Drugi mini bus bi mogao voziti suprotno sa nesto izmjenjenom trasom uvjetovanom jednosmjernim ulicama ali bi zato dopunio ono sto ova prva stotica nemoze, i nebi se trebala zavlacit u harteru i klipsat na terminal i lukobran ali bi mogla kroz Bolnicu gore u Kresnikovu, Ticijanovu , strangu (belveder) Zavod, Guver, lijevo dole ravno na Deltu ako se preko Delte konacno uredi dvosmjerni rezim prometovanja … ovako usput … iz rukava, pa opet kroz grad na zelj. stanicu , i kroz bolnicu i gornji parking opet u Kresnikovu , Ticijanovu, Strangu …
Hvala
Srdacan pozdrav 🙂

Urednice ajmo podsjetit malo Autotrolej da bi ovaj mini bus stotice dobro doso negdje drugdje …
Danas sam ga opet vidio praznog ko i jucer … ili prvog dana kada je krenula ova fantomska linija na putu oko uzeg centra grada … pa bi ga barem trebalo zamotati u neke narancaste reklame da se nevide te ruzne prazne stolice dok prazan bavulja ulicama uzeg centra grada od Rijecine do Cambierijeve .
Odgovor Autotroleja koji nikako nebi smio biti objavljen prvoga aprila bi znaci trebao biti na sljedece dopunsko pitanje :
Kada i sto Autotrolej namjerava poduzeti u vezi promasene linije 100 ?
Zahvaljujem.

Odgovorite