Molim gradsku upravu da hitno, u suradnji sa Lukom Rijeka otvori obilazni koridor ulice Ivana zajca Rivom Boduli, Demetrovom preko mosta P. baroša te istočnom obalom mrtvog kanala do raskrižja Delta, jer ove nepotrebne gužve za vrijeme njezine rekonstrukcije stvarno nemaju nikakvog opravdanja ni smisla pored ovog mogućeg pravca koji može ostat i nakon završetka radova tako da je to odlična prilika da se konačno dođe do tog mosta .
Predpostavljam da se wrnzlova iza kazakišta več koristi u tu svrhu ali očito nije dosta jer fali još jedan trak koji bi izlazio direktno na deltu van
Dovoljno je samo asfaltirati dvadesetak metara pruge do raskrižja – budućeg raskružja Delta
Hvala

https://www.facebook.com/groups/1035324036507696/1326433767396720/?notif_t=group_activity&notif_id=1474559357501526

zdravax@gmail.com / 22.09.2016.

Poštovani,
prije svega, zahvaljujemo Vam se na prijedlogu aktiviranja obilaznog prometnog pravca za vrijeme izvođenja radova na zamjeni završnog sloja asfalta u ulici Ivana Zajca, čiji su investitor Hrvatske ceste. Prijedlog je svakako koristan i konstruktivan, a sličnom idejom već su se bavili Grad i Rijeka promet u promišljanju trajnijeg rješavanja problema, odnosno preregulacije prometa oko glavne gradske tržnice. Radi širine postojećih prometnica on bi se mogao koristiti za samo dio prometa koji ulicom Riva dolazi do raskrižja sa Henckeovom ulicom i ulicom Riva boduli, no i to bi bilo korisno rasterećenje glavnog pravca za vrijeme izvođenja radova u ulici Ivana Zajca. No, u realizaciji prethodno treba riješiti nekoliko problema ili prepreka, od kojih su najvažnije sljedeće:
• izdvajanje dijela sadašnjeg lučkog pograničnog područja istočno od pokretnog mosta (granicu toga područja bi trebalo izmjestiti) i stavljanje na raspolaganje kao gradsku prometnicu, a što je u nadležnosti Lučke uprave Rijeka i MUP-a,
• potpuno ukidanje parkirališta Grobnička riva kroz koje bi prolazio promet a koje je u nadležnosti Luke Rijeka,
• građevinski zahvat na stavljanju u funkciju južnog priključka na cestu D-404, što je u nadležnosti Luke Rijeka, Grada i Hrvatskih cesta.
Za realizaciju navedenih uvjeta potrebna je koordinacija svih nadležnih sudionika, kao što je potrebno donijeti i potrebne odluke te predvidjeti sredstva. Prema procjeni Rijeka prometa, realizacija ovoga ne bi mogla početi prije završetka radova u Ulici Ivana pl. Zajca. Međutim, s obzirom da se radi o dugoročno korisnom prometnom rješenju za šire područje gradske tržnice, nastavit će se sa aktivnostima na rješavanju navedenih problema, s ciljem da se novom regulacijom dođe do bolje protočnosti prometa na cijelom području.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Hvala na korektnom odgovoru i čini mi se potpunom prihvaćanju ovoga riješenja od strane Grada, kojime bi svi mogli ugodno profitirat … i Grad i Luka i MUP, a nadasve iscrpljeni građani ovoga grada pa sam uvjeren da bi do realizacije otvaranja ovoga mosta upravo njima moglo doći znatno ranije od predviđenog završetka radova odnosno 3 mjeseca, te istovremeno izražavam čuđenje i žaljenje što to nije učinjeno do danas

Malo ljepši pozdrav nego do sada

Još jedna pogodnost ovoga riješenja če biti ta, što če se time omogućiti rekonstrukcija Ivana Zajca do samoga mosta, kako bi se mogao zatvoriti jedini izlaz cijelog ovog prostora između Kanala, Rive boduli i mora van, zato požurite sa tim stvarima

E da … Što se tiče ovog grobnuičkog parkirališta, nemojmo namjerno pretjerivat jer to nemože biti razlog nemogućnosti provedbe svega ovoga već dapače … dodatni motiv hitne jednostavne i jeftine … gotovo besplatne preregulacije svega ovoga pošto Grobnička obala i Muzej divova Patagonije odnosno reprezentativni koncertni prostor grada dobivaju fenomenalan pristup sa Jugozapada preko mosta P. Baroša, čime sadašnja dvosmjerna pristupna cesta parkinga gubi JEDAN TRAK odnosno postaje JEDNOSMJERNA, što će opet omogućiti komotniji promet i smještaj svega … pa čak i prometovanje najvećih kamiona i autobusa.
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/dopune-komentara/28838/

I naravno dvosmjerne obalne Rive i Ivana Zajca kao zaglavni kamen ove jednostavne savrsene preregulacije prometa strogog centra grada sa svim pripadajucim rotorima i semaforima koja se nikada vise nece trebat mijenjat .
Ulica Riva ipak ostaje jednosmjerna i tu diskusije nema

Odgovorite