Zanima me imena prometnih “stručnjaka” koji su napravili rješenje koje će trajati godinu dana u Krešimirovoj?

U 2 dana 3 autobusa su razbijena jer stablo premašuje gabarite ceste u svom vrhu. Očito je da onda stablo treba odrezati. Hoće li se to odmah i učiniti?
Tko će platiti štetu autobusima koja premašuje 10.000Eura jer stabla svojom širinom idu na kolnik?
Zašto su stavljene 2 prometne trake (samo 1 za svaki smjer) koja koje su ukupnom širinom manja od 2 prošle. Kao da su rađene po standardu Jugota. Kako da se tu mimoilaze kamioni, šira vozila osim da ne udaraju jedna u druge? Mislim, pogledajte slike.

donald-trump / 27.06.2019.

Poštovani,

prometno rješenje odvijanja prometa u Krešimirovoj ulici izradio je projektni tim Rijeka prometa u suradnji s vlasnicima cesta te je projekt dobio sve potrebne suglasnosti. Rijeka promet stoji na raspolaganju za pojašnjenje svih specifičnosti izrađenog prometnog rješenja.

Želimo istaknuti da su radovi koji su započeli u Krešimirovoj ulici vrlo složeni i dugotrajni jer se radi o gradilištu duljine oko 900 m i širine oko 8 m, unutar kojeg će se izvoditi izrazito duboki iskopi radi sanacije svih podzemnih instalacija (kanalizacije, vode, električne energije, plina, optičke mreže i TT komunikacija). Investitori su komunalno društvo Vodovod i kanalizacija, Hrvatske ceste i Grad Rijeka, a izvođač je GP Krk.

Kad bi radovi trajali neko kraće vrijeme i to samo na jednoj lokaciji, tada bi se pribjeglo rješenju da se ta dionica Krešimirove ulice zatvori u potpunosti, a da se sav promet preregulira zaobilaznim pravcima.
Nažalost, upravo radi dugotrajnosti izvođenja ovih opsežnih radova na rekonstrukciji prometnice, prometno rješenje moralo je pretrpjeti određene kompromise, pri čemu je prioritetni uvjet kojega su postavili svi investitori bio zadržavanje dvosmjernog odvijanja prometa tj. prvenstveno autobusa kroz Krešimirovu ulicu za cijelo vrijeme odvijanja radova, i to na dva prometna traka, dok su ostala dva traka rezervirana za opisane radove. Svjesni vrlo skučenih uvjeta u kojima se moralo omogućiti dvosmjerno odvijanje prometa na dionici na kojoj se odvijaju radovi, planirana je minimalna širina prometnog traka koja je dovoljna za dvosmjerni promet, što se u praksi pokazalo da funkcionira. Također je prometnim rješenjem ukinuto lijevo skretanje iz Krešimirove prema Zavodu za javno zdravstvo te prema Manzonijevoj ulici, a lijevo skretanje iz ulice Nikole Tesle u Krešimirovu dozvoljeno je samo za autobuse i interventna vozila. Svi sudionici u prometu upozoreni su da smanje brzinu te da povećaju oprez u zoni radova.

Međutim, uočeni su problemi kod mimoilaženja autobusa na pojedinim dionicama, što je najizraženije upravo na lokaciji kod raskrižja Krešimirova-Manzonijeva gdje deblo drveta na visini od oko 3,0 m ulazi u slobodni profil prometnice. Zbog male ukupne širine kolnika, velika vozila prilikom mimoilaženja povećavaju međusobni bočni razmak, ali se tada previše približe rubu prometnice, odnosno stablu. Odmah nakon oštećenja autobusa, izrađena je dopuna projekta te je problem riješen u dogovoru sa svim sudionicima, na način da je prepreka dodatno označena, da su postavljeni prometni znakovi prvenstva prolaska, a na kolniku je žutom bojom označena devijacija kako bi se autobuse odmaknulo što dalje pri prelasku uz prepreku. Za sada se promet na tom mjestu odvija na zadovoljavajući način, a odvijanje prometa u svako doba dana na širem području oko zone radova pratit će se i dalje te će se po potrebi izraditi i primijeniti i druge dopune kako bi promet funkcionirao na siguran način.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Pa jebo vas ko vas nije jebo do sad … Pa kako ste mogli zaboraviti Velu Anu prilikom ove privremene preregulacije ajde …pa onda opet upozorenja i nekakve devijacije
Ovo je bila prilika da je konacno maknete, kao i onu drugu kod podvoznjaka ali vi se ne zelite zamjerati svojim gradanima pa im se u supak uvlacite … aaahahahha

Ovo je isto tako prilika da se radovi u Kresimirovoj finisiraju sa strateskim dvotracnim rotorom kralja Tomislava ispred zeljeznickog kolodvora , koji je preduvjet fenomenalnih isto tako dvotracnih rotora Brajde i Potoka za konacnu pregulaciju prometa oko zone Gradske knjiznice i muzeja … za spas ovoga grada od svakodnevnog totalnog kolapsa . Nemorate puno mozgat, samo primjenite moja zapazanja https://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/rotori-u-planu/33474/

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Humanitarna akcija
  • 25.11. – 27.11.
  • (10:30)

Početak humanitarne akcije Kuglice dobrih želja

Za ovogodišnju humanitarnu akciju pripremljeno je 400 kuglica, a sprikupljene donacije namijenje su Društvu za istraživanje i potporu...

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije