Poštovani,

zadnjih nekoliko mjeseci očitanje plinomjera kod mene na Pećinama očitavaju dvije osobe koje zajedno obilaze stanove i kuće. Zanima me zbog čega je potrebno da taj posao obavljaju čak dvije osobe, a na kraju krajeva, zanima me i zašto uopće itko to treba raditi kada se očitanje plinomjera može dostaviti i e-mailom, a za one koji se s time ne služe i telefonski.

Koliko vidim u rubrici “o nama” na webu Ri-stana je podatak da je to firma u vlasništvu Grada, dakle, i u mojem. Zanima me zbog čega ja i moji sugrađani plaćamo čak dvije osobe da bi, na primjer, meni pokucali na vrata, rekli dobar dan, a ja njima izrekao jedan broj koji je stanje plinomjera. Zar je to toliko komplicirana procedura za jednu osobu? U mojem slučaju, na Pećinama je to 10ak godina odrađivala jedna žena, a u zadnje vrijeme pojavljuju se dvije osobe.

Hvala na odgovoru i LP

tuzibaba123 / 28.11.2019.

Ri stan je firma u privatnom vlasništvu. To što ste pročitali, probajte pročitati još jednom.

Poštovani,

obračun i naplata usluge opskrbe plinom za fizičke osobe tj. domaćinstva, obavlja se temeljem stvarne potrošnje, ne paušala, što podrazumijeva mjesečna očitanja.
Potrošači imaju mogućnost, ukoliko ih osoba koja očitava tijekom mjesečnog obilaska ne uspije očitati, dostaviti očitanje na besplatni telefon za dojavu stanja, mailom, odnosno web obrascem, faxom ili
slanjem obavijesti koja se ostavlja u sandučiću. Međutim, s obzirom da to mjesečno čini svega 15% potrošača, većinu i dalje očitavaju očitavači.

Kako je iz Vaše tužibabe vidljivo, živite na Pećinama. Na tom dijelu grada plinomjere dugi niz godina očitava djelatnica Ri stana, koja odlazi u mirovinu, te je zadnji mjesec u obilasku novi djelatnik koji je za ispomoć i obuku imao pratnju. Inače je jedan djelatnik zadužen za određeni broj kvartova tj. dijelova grada.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite