Tužibaba upućena tvrtki Rijeka plus. Zbog čega je doslo do promjene održavatelja nerazvrstanih cesta u Gradu Rijeci? Primjetno je kako otkad je Rijeka plus preuzeo kompletno odrzavanje da ceste ide ka sve gorem stanju, za pocetak cu se nadovezat na prethodnu tuzibabu za rupe u ulici Svetog Jurja, vi kazete kako to nije prioretetna ulica, a ta ista ulica je toliko oštećena da predstavlja opasnost za normalno prometovanje, pa tko li je taj vrli inženjer gradjevine ili prometa koji odreduje prioritetne ulice koje moraju ici u sanaciju habajuceg sloja asfalta? Jel taj inzenjer ili radnik bez skole, prosao ikada Podmurvicama i osjetio grbe na cesti u Vukovarskoj ulici kod Plodina (ex Tuša)?

A da je Rijeka plus losa tvrtka, koja bi u nekoj normalnoj drzavi zavrsila na sudu, govori cinjenica da 5 mjeseci, da MJESECI, niste obnovili horizontalnu signalizaciju u Tizianovoj ulici i te takodjer u ulici Kozala nakon izvrsenog asfaltiranja. Pa zar cekate da se dogodi nesreca pa da vas netko iz policije pozove da objasnite tko je kriv na cesti bez iscrtane horizontalne signalizacije, zar se tako nesto ne dogovori prilikom dogovaranja posla s asfalterima da vrate cestu u prvobitno stanje?

Treca stvar, vec nekoliko puta je ukazano da se popravi prekop koji vec godinu dana je saniran na nacin da se izvrsilo betoniranje prekopa bez habajuceg asfaltnog sloja! Lokacija je ispred kbr Kvarnerska 10, ocekujem da to izvrsite u najkracem roku.

Ljudi moji organizirajte se, grad vam puca sad po savu po pitanju radova, zbog vaseg nemara i stihijskog nacina poslovanja i dopustanja da se izvode primjerice radovi na Biviju iako ZNATE da u isto vrijeme je zatvoren čvor na Matuljima te da se ocekuje veci priljev vozila kroz Kantridu, pa razmislja li itko tamo u tom Rijeka Plusu? Prestanite stihijski radit i hvalit se kojekavim crvenim pjesackim prijelazima i uspornicima jer najveca opasnost za izazivanje prometnih nesreca su ostecenje kolnika i neodrzavanje prometnica. Ako ne znate radit taj posao, dajte ga nekome ko zna i tko ima ljudstvo da to odradi kako treba.

Srdacan pozdrav od nezadovoljnog vozača.

Greenpower / 04.04.2023.

***ispravak netočnog navoda : nesanirani prekop u Kvarnerskoj ulici je ispred kbr 2

Poštovani,

zahvaljujemo Vam na javljanju te ovim putem, prije svega, želimo pojasniti kako na području grada Rijeke nije došlo do promjene održavatelja nerazvrstanih cesta. Naime, Rijeka promet d.d., koji je za isto bio nadležan, od 11. siječnja 2022. godine, statusnom promjenom pri Trgovačkom sudu u Rijeci, pripojen je TD Rijeka plus d.o.o. čime se djelatnost kao takva nastavila i dalje. Osim navedene djelatnosti u TD Rijeka plus d.o.o prešli su i djelatnici Rijeka prometa, odnosno inženjeri građevine i prometa koji i dalje obavljaju nadzor radova, sukladno zakonskim aktima i poslovnim ugovorima. Nadalje, TD Rijeka plus d.o.o. je od siječnja 2023.godine oformilo i ophodarsku službu čija je zadaća provođenje mjera za zaštitu javnih cesta, te poduzimanje svih potrebnih radova i aktivnosti za sigurnost na prometnicama, kao i hitno otklanjanje eventualnih štetnih aktivnosti kako bi se osiguralo nesmetano i sigurno prometovanje.

TD Rijeka plus d.o.o. prema raspoloživim ugovorenim sredstvima te sredstvima kojima raspolažu nadležni mjesni odbori, izvršava sanacije asfalta kolnika ili udarnih rupa, a sve prema operativnom planu. Vezano za prometnicu Sveti Juraj, stručne službe promptno su izašle na teren te su utvrđena veća oštećenja kolnika koja će se sanirati. Ponovno naglašavamo kako Rijeka plus d.o.o. može izvršavati manje sanacije na prometnicama, obzirom da velike sanacije, ili rekonstrukcije cijelih prometnica spadaju u razvojne projekte. Isto tako, razdjelna crta u Tizianovoj ulici i ulici Kozala iscrtana je početkom travnja. Ističemo kako se iscrtavanje razdjelnih crta vrši u noćnim satima zbog manjeg prometnog opterećenja te je ono ovisno o vremenskim prilikama i temperaturi. Zimske temperature nisu dozvoljavale ranije iscrtavanje, jer zbog konzistencije, boja ne bi dobro prijanjala na asfaltnu podlogu. U TD Rijeka plus, ističu, a vezano za način poslovanja, da se ono operativno održava prema utvrđenom poslovnom procesu i zakonskim aktima. Također, navedeni radovi na Biviju i Kantridi, kao i zatvaranje čvora Matulji (koji je u međuvremenu otvoren), spadaju u državne ceste, za koje TD Rijeka plus d.o.o. nema nadležnost.

S poštovanjem,

Gradska uprava.

Odgovorite