Svi znamo sta se desava na trotoarima liburnijske za vrijeme radnog vremena treceg maja, ili jacih utakmica, pa onda opet i nocnim satima , kad nema nikoga…zakrcenost i besmislena pogibeljna jurnjava po sirokoj cesti je postala odavna obicna i normalna stvar…i niko nista …semafori su donekle osigurali siguran prelaz pjesacima, ali i dodatno iziritirali vozace da hvataju zeleni val … a rjesenja nema , ili ipak ima, samo nema rubrike da se to iznese…dakle promovira …i sta sad…kamo da idem…kome da kazem da cetverotracnu liburnijsku treba suziti na dvije trake i tako dobiti (10000m) tisucu novih mjesta za parkiranje , te slobodne trotoare za bicikliste i pjesake, i jos mnoge pogodnosti o kojima negdje drugdje neki drugi put
ako me podrzite….
Poslao sam Vaš upit.
Kome? policiji ? Rijeka prometu? Psihijatriji ? Ta je ulica u rangu republickih cesta….
Zdravax ja upite šaljem Gradskoj upravi koja ih prosljeđuje odgovornima.
O … pa to je onda jednostavno …ja sam mislio da ste Vi obuceni za taj posao, i znate tocno kojoj sluzbi poslati bilo sto. Izgleda da postoji jos neko medju nama…samo za to… da uruci odgovarajucoj sluzbi .. ravno na stol. Ok … jedva cekam odgovor …
Da se to tako napravi ( a na sreću neće ) bio bi takav prometni krkljanac da bi kolona bila do Opatije ili centra Rijeke,.
Hvala Torpedo sto si se javio…treba mi netko … bilo tko. Pojasni malo, da ti mogu odgovoriti. Idem vidjet sto si jos reko na onom drugom topiku…. nadam se da si dobronamjeran … ako nisi, iskoristit cu i tvoju zluradost … pozdrav. Bok
No dobro i ovo je nesto. Krkljanac kazes…zasto? Krkljanca nije bilo ni kad se radila kanalizacija i kad je u trecem maju bilo puno vise radnika…bilo je malo guzve i zastajkivanja na prilaznim cestama jer na Liburnijsoj nije bilo parkinga… i to samo u odredjenim satima, odnosno minutama. Ovo o cemu ja govorim nije uopce ta situacija. Dapace . Ucrtavanje zaustavnog traka. i prostor na trotoaru izmedju stabala omogucava jednostavno parkiranje i napustanje parkinga, sto bi samo zahtjevalo malo vise opreza u kriticnim minutama, ali bi sa druge strane uveliko dokinulo nalazenje parkinga, i guzvanje po Kantridskim ulicama.Barem 800 novih parkirnih mjesta iz vedroga neba moze samo olaksati zivot stanovnika Kantride, pogotovo svakodnevnih korisnika trotoara… biciklista i jogera, stanara obliznjih nebodera i zgrada, korisnicima ugostiteljskih sadrzaja… radnicima treceg maja, i posjetitelja nogometnih utakmica (motoriziranih i pjesaka) dakle svih koji uopce prolaze onuda. Pored toga drasticno bi porasla sigurnost prometovanja u tom djelu grada, jer bi se tako prirodno ukinula nekontrolirana jurnjava kojoj iz osobnog iskustva znam da nemoze nakraj stati ni radar kontrola… i neuspjeli pokusaji prelaza pjesaka preko cetiri traka kojih je opet bilo toliko do sada da bi im se usput mogao podignuti i spomenik pod nazivom “palim zrtvama bulevara…”Uf…jesam li sto izostavio…Pazi Torpedo i svi vi mozebit zainteresirani koji bi se svakako trebali ukljuciti. Nisam strucnjak…profesionalac, vec samo stanovnik tog djela grada. Ovo nije vise jadranska magistrala bez alternativnih pravaca … dapace. Otvaranjem obilaznice, i ulice preko gornjeg Krnjeva, uz Zametsku, ovo je postala sporedna ulica i popularna rekreacijska zona o cemu svjedoce mnogobrojni jogeri i biciklisti sto uz velike probleme ujutro. a manje u vecernjim satima redovito trkaju onuda. Propusna moc dvotracne dvosmjerne ulice primjerenom brzinom (60 km/h) je vjeruj mi impresivna. Pogledaj samo primjer Zametske, gdje se sasvim sigurno. ugodno i u kontinuitetu (gotovo bez semafora) prometuje prema puno vecim i naseljenijim djelovima grada i prigrada. To dakle samo po sebi nije nikakva prepreka. Ono sto ja vidim kao odredjena ogranicenja su semaforizirana raskrsca na Kantridi, koja bi se u tom slucaju mogla., na odredjeni nacin slobodno oslobodit mrskih semafora, i tako dobit na protocnosti i kontinuitetu prometa i u najvecim guzvama vezane iskljucivo za 3maj, i utakmice….mjesta za odvojne te prikljucne trake sporednih ulica , kao i autobusna ugibalista, mogla bi se tada , u dvotracnom rezimu prometovanja. na ustrb minimalnog broja parkirnih mjesta. jednostavno osigurat…Jos jedna ne manje vazna stvar koja bi se na ovo prirodno vezala je preregulacija (uz minimalne troskove) prometa na kultnom trgu iznad stadiona, kao i samih raskrsca Kantride 1.2.3.4. sto je moja sljedeca misija na portalu moja Rijeka, ako uopce bude nesto od ovoga…A zasto nebi bilo pitam ja sve vas koji ste imali strpljenja sve ovo procitat do sad. Ako ima jos nekih skeptika medju vama, MOZEMO PROBAT … ne kosta nista …malo zute boje i strpljenja u prvim danima …I na dobre stvari se treba navikavat , a ovo je vjerujem iako neobicna, uzasno etikasna i u kratkom roku vrlo lako provediva varijanta, koja se uvjek moze prilagodit bilo kakvim trenutnim potrebama. Uz to jos postoji mogucnost otvaranja koridora kroz treci maj. barem u odredjeni sat vezano za radno vrijeme samog Maja. ili odigravanju jacih nogometnih utakmica…Kakva bi to tek za Rijeku neobicna pogodnost bila….bez problema biciklom od Mlake do Preluka…To je ipak jedna druga studija o cijoj mogucoj uklopivosti isto treba vodit racuna. Kao sto vidite dao sam si nesto truda i vremena da bih promotrio bolje situaciju kad mi je prije par godina bljesnula ova sjajna ideja. na koju sam, ne zamjerite mi, vrlo ponosan….mislim da nisam spomenuo do sada. Na odnedavnom primjeru pametnih Opatijaca mozemo se osvjedocit u opravdanost omogucavanja ovakvog rezima prometovanja, koji bi se trebao primjenit i u nekim drugim djelovima grada, poglavito, nakon otvaranja tunela, pustih Pecina…mislim na kompletne i takodjer vrlo opasne i za jurnjavu podesne ulice Blaza polica (mozda grijesim) i Setalista trinaestih divizija. I da svrsim… neskromno se nadam zainteresiranosti ostalih medija. prvenstveno NOVOG LISTA, i ostalih aktivnih portala za prenosenje ovog sadrzaja kojega ovisno o vasoj zainterediranosti lako mogu dopuniti video klipovima. nacrtima i fotografijama. Za dobrobit ovog grada i gradjana. odricem se bilo kakvih potrazivanja. i prava
U slucaju odbijanja svega ovoga ili samo necega, trazim samo ono sto mislim da zasluzujem : Jasne i obrazlozene razloge odbijanja ovoga od strane bilo koga, a ne nekakve nacelne nadrobljene i opcenite pod navodnicima razloge i svijetonazore.
Ako ima nekog kome nije svejedno, ko bi ovo proveo ili makar podrzao, trebo bi se ocitovat, jer bez pravog pritiska, svih zainteresiranih subjekata, nemozemo ocekivat pokretanje gradskih struktura za koje je ova stvar na podrucju Kantrde, vec odavna rjesena
Poštovani,
u nastavku prenosimo odgovor Rijeka prometa uz napomenu da smo tužibabu proslijedili i u Policijsku upravu primorsko-goransku, a odgovor ćemo objaviti čim ga primimo:
Poštovani,
Promišljanja o mogućoj preregulaciji prometa u Liburnijskoj ulici koja su iznijeta u predmetnoj tužibabi pokazuju da građani i te kako shvaćaju da je promet jedan od glavnih problema našega grada te da ga treba sustavno rješavati. Iako su Generalnim urbanističkim planom Grada Rijeke dani solidni temelji za strateški razvitak prometa na području grada, put do konačnog cilja je dug i ovisan o mnogobrojnim uvjetima koji određuju obujam i vrijeme njegove realizacije.
Liburnijska ulica je državna cesta i kao takva je u nadležnosti Hrvatskih cesta-ispostave Rijeka, no problematika odvijanja prometa te parkiranje zajednički je problem.
Rijeka promet, iako je samo jedan od brojnih sudionika koji djeluju u sustavu prometa Grada Rijeke, uvijek je zainteresiran za korisne ideje koje mogu u konačnici rezultirati poboljšanjima u prometu te se u okviru svojih mogućnosti zalaže za cjelovito gospodarenje prometom u Gradu Rijeci.
Ukoliko je predlagatelj zainteresiran da svoju ideju detaljnije izloži stručnjacima Rijeka prometa, pozivamo ga da nam se osobno obrati sa eventualnim skicama-prijedlozima preregulacije, ili da to učini preko njegovog Mjesnog odbora. Njegove konkretne prijedloge spremni smo detaljno analizirati i ukoliko je moguće, primijeniti u budućim projektima.
Sve zainteresirane za izravni kontakt molimo da se obrate na telefon 352 535 (rukovoditelj), 352 500 (Prometni centar) ili na e-mail adresu: muschet@rijekapromet.hr, direktor@rijekapromet.hr
S poštovanjem,
Direktorica Rijeka prometa
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.
Pa ovo je sjajno …. satisfakcija meni za sve do sad ucinjeno, nadam se i svim kolegama koji se zalazu na portalu Moja Rijeka. Upravo Izradjujem stranicu pod nazivom KANTRIDA Suziti Liburnijsku, i tamo saljem sve vezane sadrzaje , kad sam neocekivano nasao vas prihvatljivi i savrseno intonirani odgovor. Najvaznije je da postoji zainteresiranost strucnih sluzbi cemu se zaista nisam nadao…vec sam ozivljavanjem stranice htio potaknuti svekoliko gradjanstvo na neku vrstu akcije. Odredjene formalne korake, preko gradskog portala, prema mjesnom odboru sam vec poduzeo… ocekujem njihov odgovor. Pitanje je bilo dali ce me podrzat u svemu tom….Znam da je neobicno i da niko (dakle opravdano) ne razmislja o tom, ali kad sam se vec sjetio, nisam mogo samo stati na tom. Zahvaljujem, i lijuep pozdrav …
Urednice….good joob 🙂
I jos samo ovo … Stranicu Kantrida Suziti liburnijsku cu trenutno zatvoriti, jer vjerujem da je u iz vaseg dopisa dovoljno i jasno vidljiva sigurnosna komponenta ovog prijedloga. Dakle ponovicu samo… suzavanje gotovo cijele Liburnijske na dvije najsire (magistralne) trake, obzirom na gustocu prometa vozila, i pjesaka, te potrebu jednostavnog povremenog i cjelodnevnog parkiranja stanara, korisnika ugostiteljskih, trgovackih i poslovnih sadrzaja, posjetilaca nogometnih i drugih dogadjanja, poglavito radnika treceg maja, i jos biciklista, jogera i setaca pasa, moze samo doprinjeti opcoj sigurnosti cjelog ovog djela grada. Uz postavljanje par video nadzornih kamera, rjesava se i pitanje rjesavanja odredjenih nepozeljnih situacija, i sama psiholoska prepreka samih vlasnika, da se auto ostavi par koraka dalje od prozora.
Ali pazite … sa ovime nije ovdje sve receno…Ovu ideju sam dao na provjeru i vama, gradjanima kantride i Rijeke. Diskusiju nastavljamo na razmisljanjima … Suziti Liburnijsku….na dvije trake… Ocekujem teska pitanja a ne tvrdnje, da je nesto dobro, ili nije. Isto tako i pohvale ako se sa kojim odgovorom ili bilo cim, na ovoj temi, ipak slozite….
Nista od gradjanske inucijative … Institucije Grad i Policija su spremne na suradnju, ali nitko ne povlaci prvi potez.
Sve se svelo na predsjednika NK rijeke da zatrazi parkiranje u desnim trakama Liburnijske, za vrijeme utakmice, kako bi se potvrdilo ovo rijesenje.
On to, iako je vjerujem upucen, napraviti nikad nece. Pa zasto i bi? Sta ga briga sta se desava izvan zone stadiona za koju je odgovoran. Ja ga zato necu moliti.
Ako bi iko trebao pokrenuti to pitanje sa mrtve tocke, onda je to mjesni odbor kojem guzve nesmjetaju, i koji blago receno, nema i ne zeli imat pojma o bilo cemu.
A sto se tice onog sladunjavog poziva u Rijeka promet, nisam jos isao samo zato sto nisam bio uvjeren da ce ovaj prijedlog biti prihvacen. Nacelna spremnost na suradnju dobro zvuci, ali nista ne garantira. Ja sam ovdje tada, i do sada dovoljno toga rekao da bi mi se nesto konacno konkretno odgovorilo. Ako to podrzite, onda me pozovite. Rado cu se odazvati, i biti od koristi. Pa ipak ja ovdje zivim …
U suprotnom, bolje da ne dolazim … bolje da mi ovdje otvoreno kazete da jednostavno to ne zelite … materijala sada vec, imate i previse.
Urednice, na tebi je red. Zelim ocitovanje Rijeka prometa po pitanju suzavanja Liburnijske
DA ili NE … Molim te