Ja sam još 2013. upozoravala mjesni odbor Škurinjska Draga da se postavi nekoliko stupića uz iznimno opasan i nepregledan pješački prijelaz u Osječkoj ulici kod kućnog broja 22.
Odgovor MO Škurinjska Draga je bio da je “stav Rijeka Prometa da se novi stupići više ne postavljaju”.

Za godinu dana sam opet pisala, pisala sam i tužibabu, tada je stav Rijeka prometa bio “da oni ne odlučuju gdje će biti stupići”!?

Na navedenom pješačkom prijelazu, koji je nepregledan, pogotovo kada djeca idu u školu i općenito svima jest što vozači od parkiranih vozila na pločniku uz sam pješački često ne vide pješake i imaju manje vremena za zakočiti i stati.

Nesreće su česte, ljudima su ovdje slomili noge vozila a upravo se danas opet dogodila nesreća koja je opet u svim medijima a Rijeka promet spava zimski san.

LED markeri su ovdje neispravni već tjednima, očito nemamo službu koja bi to trebala održavati. Čak je napisan upit, prije mog neki dan zašto još nisu popravljeni.

Maloljetna pješakinja stradala na Škurinjama, 83-godišnjakinja na Gornjem Zametu

Tužibaba na direktoricu Rijeka prometa

I danas opet nova nesreća na istom pješačkom, čitajte komentare
https://riportal.net.hr/foto-teska-nesreca-u-osjeckoj-autom-naletio-na-pjesaka-na-zebri/

No isti MO koji očito i dalje ništa korisno ne radi, obećavali su promjene, na bolje, ja dala glas tom novom vodstvu no samo su veliko razočaranje i ništa nisu napravili. MO i novo vodstvo je uspio prošle godine staviti ispred MO stupiće a ovo nikome nije prioritet, zašto se ovdje ne mogu postaviti i svih 10 godina koliko sam ja već pisala se ništa nije promijenilo?

Koliko bi košta montaža jednog stupića i zašto Grad nema novaca za zaštitu pješaka i ignorira problem već godinama?

Koliko ljudi mora postati invalid, ostati bez nogu ili izgubiti život da bi Grad napokon postavio nekoliko stupića i popravio LED markere koji su plaćeni 30.000 kn a ne rade tjednima?

Jasna / 24.03.2021.

Nakon prometne nesreće i nekoliko dana nakon tužibabe i tjedana koje LED markeri nisu radili, danas su popravili.

Razlog kvara: Akumulator od 200 kn im je bio problem nekoliko tjedana zamijeniti i kupiti novi.
Koliko ljudi u Rijeka prometu radi na održavanju svjetlosne signalizacije, vidim imaju i službeni automobil.
Koliko mjesečno ide na njihove plaće?
Zašto ne obilaze teren i zašto im je trebalo nekoliko tjedana i čak jedna prometna nesreća s ozlijeđenim čovjekom da zamijene akumulator?
Koliko puta tjedno idu Osječkom i zašto nisu ranije zamijenili akumulator?

Zašto ne obilaze teren i brže ne rješavaju probleme?

Planirate li zamijeniti odgovornu osobu koja je nadležna za održavanje svjetlosne signalizacije nakon ove nesreće?

Na komentarima na portalima, sada ima preko 70 komentara, neki navode da je prije 5 godina isto i poginula osoba na tom pješačkom a stalno su parkirani automobili uz sam pješački i na pješačkom, svi navode lošu preglednost i parkirane aute uz pješački, zašto stupića nema i ne želi ih se staviti?

https://www.facebook.com/riportal.hr/posts/2810376375945126?comment_id=2810608029255294

Na Pazigrad aplikaciji se vidi na karti, u zadnja 3 mjeseci, niti jedna kazna nije ispisana na tom mjestu.A zabranjeno je parkirati 5m uz pješački a 0-24h su parkirani automobili na tom mjestu.

Sramota za grad i Gradonačelnika, Filipoviću sigurno neću dati svoj glas.

Poštovani,

ispričavamo se zbog kašnjenja s odgovorom, ali se nadamo Vašem razumijevanju s obzirom da je očitovanje na Vaš upit zatraženo od više nadležnih tijela, što zahtijeva i određeno vrijeme. Prema informacijama koje smo dobili iz Rijeka prometa d.d., nadležnom, Odjelu gradske uprave za komunalni sustav predan je nacrt i odmah po dobivanju suglasnosti, stupići će biti postavljeni kako ste i predložili. U Rijeka prometu navode kako njihova Služba semaforsku opremu održava na 84 raskrižja i 131 LED marker na 20 lokacija. Za istaknuti je da su LED markeri samo pomoćno sredstvo koje dodatno upozorava vozače da nailaze na pješački prijelaz te nisu obvezan sastavni dio pješačkog prijelaza. Pješački prijelaz u Osječkoj ulici, koji je i inače propisno obilježen svom potrebnom prometnom signalizacijom, bio je u funkciji i znatno prije ugradnje LED markera. Bez analize i utvrđivanja stvarnog uzroka konkretne prometne nesreće u kojoj je ozlijeđen pješak, neprimjereno je bez dokaza povezivati je s radom LED markera. Kada se dobije policijski zapisnik, rasvijetlit će se i uzroci prometne nesreće te će se u tom smjeru provesti i odgovarajuće mjere.

Vezano za kritiku rada, očitovanje je zatraženo i od Vijeća Mjesnog odbora Škurinjska Draga koje u sadašnjem sastavu djeluje od 2. prosinca 2018. godine, kada su članovi i vodstvo izabrani na lokalnim izborima. Unatoč krajnje nepovoljnoj epidemiološkoj situaciji više od godinu dana, Vijeće nastoji aktivno sudjelovati u rješavanju problema građana s toga područja. Navode u Vašem upitu Vijeće smatra neutemeljenim i neistinitim, posebice u dijelu u kojemu navodite kako Vijeće „ništa ne radi“ te da je „odbilo više uzastopnih zahtjeva za postavom stupića, jer su u bliskoj vezi s vlasnikom gostione Katarina“. Vijeće tvrdi da se odgovara na sve upite i dopise građana te da Vaš nisu ni dobili.

Ovaj Mjesni odbor upoznat je s prometnom problematikom u Osječkoj ulici i o tome je redovito u kontaktu s Rijeka prometom. Raspravljajući o navedenoj problematici Vijeće MO na sjednici održanoj u ožujku ove godine nadležnim službama uputilo je dopis kojim se traži postavljanje prometnih kamera u toj ulici, s ciljem zaštite i sigurnosti građana te sankcioniranja prekršitelja prometnih propisa. Iz Mjesnog odbora Škurinjska Draga pozivaju Vas da im se izravno obratite i telefonski na broj 514 968, e-mail mo.skurinjska-draga@rijeka.hr ili da zatražite sastanak u MO, posebice iz razloga što se do kraja ovoga mjeseca zaprimaju Zahtjevi građana za male komunalne akcije za 2022. godinu.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite