Poštovani,
S obzirom da riječka obilaznica prolazi velikim dijelom kroz Grad Rijeku, a Hrvatske autoceste, kao koncesionar i odgovorno društvo za održavanje nad istom imaju odgovornost i zadaću održavanja, želim skrenuti pozornost na sljedeće uočene nepravilnosti koje direktno utječu na sigurnost prometa.
Na više lokacija na trasi riječke obilaznice, pogotovo na području u zoni izlaza Rijeka istok te između tunela Katarina i tunela Škurinje I (kod SOS ugibališta Kozala) u smjeru Rupe te na ostalim dionicama gdje su se dogodile prometne nesreće ili je oštećena odbojna ograda ista stoji nesanirana mjesecima ili je privremeno označena prometnim znakom A01 (opasnost na cesti). Kada će Hrvatske autoceste sanirati odbojnu ogradu i spriječiti eventualno novo nastajanje štete na vozilima ili ogradi?
Na dionici između tunela Škurinje II i izlaza Rijeka zapad na sjevernom kolniku u smjeru GP Rupa razdjeljna linija koja odvaja voznu i zaustavnu traku je na mjestima požmarila i izgubila sjaj i boju, slabo se vidi ili na nekim djelovima uopće ne postoji, većinom zbog neodržavanja ili meteroloških uvjeta. S obzirom da se na navedenoj dionici nalazi veliki broj ulaznih i izlaznih krakova te prateći uslužni objekti i benzinske postaje, uslijed nepovoljnih uvjeta linija nije jasno vidljiva te stvara potencijalnu opasnost za vozače s obzirom da se koristi kao orjentir za pozicioniranjem vozila u slučaju smanjene vidljivost. Također, na pojedinim dionicama u zonama čvorova (u konkretnom slučaju radi se o čvoru Orehovica u smjeru GP Rupa) isprekidana razdjeljna crta na sredini kolnika i uzdužne linije uz rub kolnika nisu vidljive te također predstavlju opasnost vozačima. Radi sigurnosti vozača potrebna je sanacija navedenih linija.
Na dionici u području izlaza Rijeka istok te između izlaza Rijeka istok i tunela Sveti Kuzam u oba smjera često je uočena divljač (uglavnom srne ili divlje svinje) te se na dionici u vrijeme opasnosti promet vodi uz ograničenje od 80 ili 60 km/h. Ako ne vjerujete, na društvenim mrežama postoji veliki broj fotografija i videa vozača koji na dionici snimaju divljač koja se kreće uz ili na samom kolniku. S obzirom da je puna trasa riječke obilaznice ograđena zaštitnom ogradom za divljač, kako je moguće da je na navedenoj dionici svakodnevno divljač? Provjeravaju li djelatnici HAC-a stanje ograde i kako je moguće da toliko velike životinje (ne govorimo o zečevima i sitnim životinjama) dospiju na kolnik, i to svakodnevno?