Poštovani,
zbog čega automat u garaži bazena Kantrida uzima kovanice, i uopće ih ne vraća, a da nigdje nije napisana obavijest o tome:
Automat samo prima papirnati novac.
Hvala!
Poštovana,
prije svega, zahvaljujemo Vam se na dojavi i ujedno se ispričavamo Vama i svim ostalim korisnicima ovog parkirnog automata. Naime, 26. i 27. kolovoza 2017. godine došlo je do kratkotrajnog prekida rada ovog uređaja, jer su se u njemu zaglavile kovanice. Ubrzo potom o svemu je obaviještena servisna služba koja je u kratkom vremenu otklonila kvar. Unatoč svemu navedenom, a obzirom na česte pritužbe od strane korisnika, tvrtka Rijeka plus koja upravlja parkiralištima grada Rijeke, trenutačno radi na tome da se što prije nabavi novi uređaj za naplatu usluga parkiranja. U svakom slučaju, zahvaljujemo Vam se na dojavi.
S poštovanjem, Gradska uprava.