Zašto pješački prijelaz i dalje nije obojan iako je prijavljen i okolno su se obojali.
Riječ je o prijelazu Obilaznica-Osječka.
Zašto su montirani udubljeni poklopci koji napajaju semafor na pločniku Osječke-Obilaznica, prolaznici upadnu u lokvu kada prolaze jer nisu montirani oni ravni sa pločnikom (izrezbareni, da nisu glatki) već ovi pa prolaznicima koji “upadnu” u njih bude mokra noga, čarapa i cipela.

Zašto nije posijana trava na cijeloj površini gdje se radilo uz Konzum cesta, već samo mali dio od autobusne stanice do pješačkog u smjeru grada?

Kod praonice Marta ne rade dvije šahte (do vrha pune zemlje već mjesecima, goidnama), kbr 67 (kuća)- tu je i šahta oko koje nedostaje asfalt, pa Čistoća, preko puta nj parkinga, bliže ulazu. Kod raskršća Plodine-Osječka, bliže ogradi.
U Prvomajskoj je preko puta HŽ-ovog odmorišta, malo niže isto 2-3. Parkiralište Rikard Benčić isto pliva kada je kiša.

Kod Elektroprimorja je već 2g umjesto stabla i zemlje na pločniku rupa na pločniku, nova stabla nisu zasađena a na mjestu gdje je umjesto stabla stavljen asfalt, uslijed očajnih radova i nepripremljenog terena isti asfalt propao.

Mija Pernić / 07.11.2017.

Poštovana,

pješački prijelazi na spoju Osječke ulice i čvora Škurinje nalaze se na državnim cestama te Grad Rijeka niti Rijeka promet nemaju nadležnosti za njihovo održavanje, već održavanje obavljaju Hrvatske ceste i Autocesta Rijeka-Zagreb.

Zamjena udubljenih, odnosno upuštenih poklopaca revizionih okna je u postupku, pa će tako svi novi poklopci biti u razini sa nogostupom, odnosno kolnikom.

Također, svi nedostaci i oštećenja na nogostupima sanirat će se u sklopu redovnog održavanja.

Što se tiče trave, ona će biti posijana tijekom ovoga mjeseca. Taj se posao do sada nije realizirao zbog nepristupačnosti terena te činjenice da je potrebno koristiti prilagođenu mehanizaciju.

Stabla koja nedostaju u drvoredu u Ulici 1. Maja, posadit će se u prvoj polovici slijedeće godine. No, nasuprot kućnog broja 12 otvori će se asfaltirati. Naime, blizina prometnice i zgrade HEP-a onemogućuju normalan rast stabla, a članak 9. Zakona o sigurnosti pometa na cestama,obvezuje da stabla ne smiju rasti u profilu ceste, odnosno 30 cm u širinu i na visini manjoj od 4,5 od kolnika.

Nadamo se Vašem razumijevanju.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Stabla fizicki ne mogu rasti u profilu ceste ali se mogu opasno nadviti nad kolnik …. 30 cm dakle smiju, jeste li to htjeli rec, ili moraju biti odmaknuta 30 cm od kolnickog rubnjaka … odgovorite

Poštovana,

prometni profil osigurava nesmetano odvijanje prometa. Širina prometnog profila za vozila obuhvaća prometne trakove, rubne trakove te dodatne i zaustavne trakove. Visina prometnog profila za vozila je 4,20 m. U prometni profil ne smije zadirati nikakva zapreka.

Slobodni profil je prometni profil uvećan za zaštitne širine i zaštitnu visinu. Visina slobodnog profila je 4,20+0,30 = 4,50 m.

Skica prometnog profila: http://www.mojarijeka.hr/repository_files/file/392/

Drugim riječima, krošnje stabala mogu se nadvijati nad prometnicu, ali ako ulaze u slobodni profil prometnice moraju se podšišati, ali grane stabala, kao niti prometna oprema (semaforski konzolni stupovi i sl.) nikako ne smiju ulaziti u prometni profil prometnice.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite