Kako je ponovno ovdje oboren pješak na veoma opasnom pješačkom prijelazu u Osječkoj ulici, kod Konzuma u blizini Inine benziske, imam prizužbu na grad koji je platio iznimno skupa LED svijetla koja ne žmiigaju niti su u punoj dužini.
Rijeka promet je platio 57 000kn ta svjetla, kao da su valjda od suhog zlata 5, malih u jednom i 3 u drugom smjeru.

Naime, ista svjetla od iste tvrtke je ugradila i grad Opatija i tamo su s obje strane ceste te 1s smanjenog izteziteta rade pa jačeg. Tj. žmigaju i pješački je puno vidljiviji.

Moje pitanje je, može li grad namjestiti da žmigaju navedena svjetla kao i u Opatiji?
Kraj pješačkog u smjeru Škurinja je krajnje desno stavljen znak pješački.
Može li se postaviti veći znak pješački prijelaz i bliže pješačkom?
Isto je učinjeno na pješačkom na Pećinama, zadnje stanice linije 1.

Grad mora učiniti više da ovaj pješački prijelaz bude sigurniji.

dorina / 11.03.2016.

Bolje pitanje je zašto se nije stavilo rasvjetno tijelo na već osvjetljeni znak iznad ceste koje bi kvalitetno osvjetlilo pješački prijelaz odozgo.
Spomenutim rješenjem bi se osigurala puno bolja preglednost stanja na samom pješačkom prijelazu, a obzirom da i stup i električna instalacija u njemu već postoje taj zahvat bi iziskivao puno manje vremena, nego što je potrošeno na postavljanje LED bljeskalica. A koliko bi u konačnici sve to jeftinije ispalo za gradski proračun ne želim ni pomisliti da mi ne dođe zlo.
Inaće, vjerojatno će se večina vozača koji redovito prometuju tom dionicom složiti samnom, ovako postavljene LED bljeskalice zapravo rade više štete nego koristi jer “zasljepljuju” vozača i još više smanjuju preglednost na pješačkom, koji je ionako u polusjeni.

Podne bljeskalice ako rade su vrlo atraktivan način usmjeravanja vozila recimo ispred ili u krug nekog rotora, a ne za označavanje pješačkih prijelaza … to je budalaština za sumanuto trošenje gradskog novca i fasciniranje građana na prilazima pješačkim prelazima, umjesto za njihovu zaštitu na njima. Ako vam pak smetaju stabla da bi javna rasvjeta bila efikasnija na svim gradskim bulevarima sumraka, onda uklonite ta stabla ili spustite rasvjetna tijela ispod njihovih grana … šta da vam kažem sada ?!

Poštovana,
prema informacijama koje sam dobio, Rijeka promet je, kako bi Vam dali cjelovitu informaciju, u međuvremenu od Ministarstva unutarnjih poslova, zatražio detaljnije informacije o prometnoj nesreći koja se dogodila na pješačkom prijelazu u Osječkoj ulici. Nalaz je pokazao da je uzrok prometne nesreće isključivo prevelika brzina kojom se kretalo inkriminirano vozilo te ga vozač nije uspio zaustaviti na sigurnoj udaljenosti do pješačkog prijelaza. Dakle, uzrok nije bila nedovoljna vidljivost, jer je pješački prijelaz označen svom propisanom signalizacijom te još pojačano označen i dodatnim LED markerima u kolniku. Svi vozači ga uočavaju sa dovoljne udaljenosti, ukoliko se kreću dopuštenom brzinom. No, kod svjesnog prekoračenja najveće dozvoljene brzine i/ili nedostatka pažnje ili iskustva vozača, ne mogu, nažalost, pomoći nikakve mjere, pa niti takvo dodatno pojačanje vidljivosti pješačkog prijelaza kakvo je primijenjeno na ovoj lokaciji, već stalna edukacija vozača te preventivne mjere u smislu češće kontrole prekoračenja brzine u gradu.
Inače, za Vašu informaciju, način na koji su postavljeni LED markeri je propisan, tj. LED svjetla svijetle prema smjeru odakle dolaze vozila, a upravo radimo i na preprogramiranju kako bi markeri radili u treptajućem režimu.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite