Pješački prijelazi u ulici Prvoga maja, kao i oznake na pješačkim otocima sam se žalio 18.1.2022 godine, prije više od 2 godine, tada su već bili izlizani i nisu se vidjeli.

U odgovoru na tužibabu naveli ste da će se bojati krajem 2022. godine.

Nisu se ofarbali, ni otoci ni pješački prijelaz, napisao sam tužibabu 2023. godine, naveli ste “svjesni ste problema, koji imaju i druge ulice” te apsolutno ništa niste poduzeli.

Možete li konkretno odgovoriti, zašto ova lokacija nije obojana 2022., pa ni 2023. godine, pa ni 2024. do danas, ako ste rekli da će se “novi nanos staviti krajem 2022. prema planu”?
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/zasto-su-boje-na-kolnike-izlizane-tko-boja-i-po-kojoj-cijeni/

U prilogu su slike, da su pješački prijelazi u očajnom stanju, kao i otoci, boja se počela ljuštiti nakon nanosa već za mjesec dana.

Zašto je u Rijeci toliki problem, da se godinama ne bojaju pješački prijelazi, linije na kolnicima su izlizane.

Kada se nešto i asfaltira (tipa autobusna stanica, kolnik) prođu mjeseci ili godine dok ne dođe linija kolnika.

S druge strane Rijeka promet, sada Rijeka plus ima zaposlene na bojanju kolnika, troše se veliki novci, postoje godišnji budžeti, Grad Rijeka troši velike novce na bojanje, a gdje ti novci odlaze?

U gradu je toliki broj autobusnih stajališta praktički neoznačeno, čak niste ni parkirališna mjesta koja naplaćujete, koja bi trebala biti plava u stanju označiti.

Zašto je polovina pješačkih u Gradu u očajnom stanju, oznake linija, nema nikakve odgovornosti, nikoga nije briga?
Svi ste svjesni problema te ništa ne činite.

Možete li ovaj posao dodijeliti privatniku, navedite da je potrebno jednom godišnje obojati sve oznake, vjerojatno bi manje para bilo utrošeno a stanje bi bilo puno bolje nego sada.

Koliko godišnje novaca Rijeka plus dobiva i troši na ličenje i održavanje signalizacije i koliko je po vašemu potrebno novaca da situacija ne bude ovako katastrofalna kakva je sada?

Jesu li problem novci, loša oprema, boja koja nakon 2 mjeseca “nestane” jer je nanijeta u tako tankom sloju kao da se nije bojalo?

Naturali / 23.02.2024.

Poštovani,

u Rijeci se horizontalna signalizacija obnavlja u sklopu redovnog održavanja za što je prošle godine izdvojeno 92.900,00 eura s PDV-om, dok je za ovu godinu predviđeno povećanje sredstava na 112.900,00 eura s PDV-om.

U Trgovačkom društvu Rijeka plus d.o.o. demantiraju navod da se signalizacija ne obnavlja godinama te dodaju da je samo u prosincu 2023.godine obnovljeno 17 pješačkih prijelaza u blizini škola i vrtića te na pješački frekventnijim lokacijama. Dakle, signalizacija se obnavlja prema planu, ali prije svega po prioritetima. Razlog zbog kojega dio horizontalne signalizacije nije bio obnovljen onda kada je to i najavljeno je u tome što je procijenjeno da je u određenom trenutku to potrebno obaviti drugdje, a najčešće u blizini škola i vrtića, zbog sigurnosti najmlađih sugrađana. K tomu, financijska sredstva za ove radove ograničena su, zbog čega se i određuju prioriteti.

Brojni pješački prijelazi i horizontalna signalizacija obnavljaju se u noćnim satima, zbog gustoće prometa, zbog čega se i rokovi neminovno prolongiraju. Otegotne okolnosti u tom procesu stvaraju i vremenske prilike, na što je nemoguće utjecati. Rijeka plus d.o.o. za sve ovo ima potrebnu opremu i stručne kadrove.
Za istaknuti je da je Ulica 1 maja u nadležnosti Hrvatskih cesta, dok TD Rijeka plus d.o.o. održava nerazvrstane prometnice.

Što se pak tiče obnove horizontalne signalizacije na raskrižju Tizianove i Osječke ulice, to bi trebalo biti obavljeno do kraja ožujka, što ovisi i o vremenskim prilikama. Trajnost boje koja se nanosi uvelike ovisi o kvaliteti podloge, frekventnosti prometa i atmosferskim utjecajima.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite