Poštovani,

Imam potrebu obratiti se ovim putem i pohvaliti gđu Mirjanu Duda iako je ona rekla ma dajte nemojte, ja samo radim svoj posao.

U dva navrata nazvao sam u grad Rijeku vezano za komunalije i dobio pravnicu ( gđa Mirjana Duda, nikad je vidio, nadam se da sam dobro zapamtio ime i prezime ).

Moj upit nije bio pretežak, ali za nas koji ne baratamo svim tim pojmovima ipak enigma.
Imenovana gospođa Duda si je dala truda, tako jednostavno sve isecirala i pojednostavila da sam ja ostao bez riječi i rekao joj da ne pamtim da sam ikad bilo da se radi o javnoj, gradskoj ili državnoj službi imao čast komunicirati sa nekim tako vještim, susretljivim i ljubaznim kakvim se meni pokazala uvažena pravnica.

Da dalje ne duljim, pišem sa mobitela, ovo je jedna ogromna pohvala za zaposlenicu Grada Mirjanu Duda ( ako sam dobro zapamtio još jednom ponavljam ).

Zahvaljujem,
Srdačan pozdrav,
Zvonimir Vundać

Zvone / 30.09.2021.

Poštovani gospodine Vundać,
ljubazno Vam zahvaljujemo na javljanju i povratnoj informaciji o Vašem iskustvu rješavanja određenog problema u kontaktu s Gradom Rijekom. Vaš smo dopis proslijedili gospođi Duda kojoj je Vaša pohvala i upućena. Vjerujemo da Vam je poznato da Grad Rijeka već dugi niz godina intenzivno radi na unaprjeđenju dvosmjerne komunikacije s građanima te da građani na razne načine mogu iznijeti i kritike i prijedloge, upravo stoga da bi se svi problemi koji opterećuju njihovu svakodnevicu što prije i učinkovitije rješavali. Gradska uprava je servis građana, što znači da im maksimalno treba pomoći, dakako, u okviru svojih nadležnosti.
Još jednom Vam zahvaljujemo na lijepim riječima i povratnoj informaciji.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite