Kako sam pročitao tužibabu slične tematike, može li grad pojasniti plan otkupa zemljišta uz raskršće Osječka-M.Draga-Plodine, što se točno misli graditi/širiti cesta, koliko je do sada potrošeno novaca, koja tvrtka treba dobiti taj novac, koliko se još planira novaca potrošiti?
Poštovani,
potrebe za rekonstrukcijom raskrižja u Osječkoj ulici – privoz Plodine iskazane su kroz prethodne prometne studije i ocjenama sigurnosti odvijanja prometa na dijelu Osječke ulice. Prometnom studijom predviđeno je da se dio prometa iz ulice Mihačeva draga preusmjeri na privoz Plodine, odnosno da privoz u sjevernom dijelu postane jednosmjeran prema Osječkoj ulici. Nastavno je, zbog povećanog prometnog opterećenja, potrebno formirati dvotračni privoz (2+1) proširenjem kolnika. Stoga je Odjel gradske uprave za komunalni sustav po provedenom javnom natječaju za izradu projektne dokumentacije pružanje usluge ugovorio s INTEA d.o.o. Rijeka.
U cilju iznalaženja najpovoljnijeg, izrađeno je više varijanti tehničkog rješenja. Usvojenim rješenjem definiran je očekivani obim zahvata neophodnog za rekonstrukciju ovo raskrižja te će se po provedenoj parcelaciji provesti otkup zemljišta potrebnog za gradnju. Zahvat podrazumijeva rekonstrukciju kolnika ceste na način da se postojeći kolnik širi uz dogradnju novog prometnog traka za desne skretače. Također, raskrižje ima nepovoljne tehničke elemente i neophodno je njegovom rekonstrukcijom osigurati najmanje minimalne duljine preglednosti, odnosno otvoriti preglednost izmicanjem postojećeg potpornog zida. U sklopu zahvata potrebna je dogradnja sustava oborinske odvodnje, semaforizacije i javne rasvjete, a sukladno proširenju i zahtjevima projekta. Procijenjena vrijednost rekonstrukcije ovog raskrižja iznosi 1.200.000,00 kn s PDV-om, dok će se točna vrijednost investicije znati po provedenom postupku javne nabave za izvođenje javnih radova.
S poštovanjem, Gradska uprava.
Ovo je bacanje novaca u vjetar, stvarno se 1.200.000 kuna moglo puno pametnije i bolje utrošiti. Ako se doda jedna traka prema dolje, kako će ovi iz Plodina i BMW-a moći skrenuti desno kada izlaze preko 3 trake?
Škole nemaju novaca, moramo nositi papir A4 u školu, nema WC papira, parkovi nikada ružniji, režije nikada skuplje, proračun u minusu a za ovo se ima milijune?
Pa ni privoz Rastočine nema neku preglednost, i tu je zgrada s jedne strane. Kako je InterSpar sam sagradio kružni tok i pristupnu cestu tako neka i taj privatnik koji je kupio PIK-ovo zemljište sam uredi cestu do sebe, a ne da mu mi to uređujemo.
Ha ha ha … bravo Kolinda 2 …
Koliko se širi postojeći kolnik i da li on ostaje jednosmjeran za gore iznad Plodina kao do sad .. Ko zna ?