poštovani,
zašto se zadnjih dana u mjesecu ne pojača broj djelatnika na prodaji pokaznih karata na Delti? Svjesni činjenice da smo ovaj mjesec zaista iskoristili gotovo posljednji dan za kupnju pokazne, ne mogu ne kritizirati činjenicu da smo čekali točno sat i 15 minuta za dobiti kupončić za 10. mjesec. Gospođa, jedna jedina djelatnica KD Autotrolej u toj slavnoj tibo kućici, bila je zaista iznimno spora ali uopće je nije nervirao ni ubrzao pogled na dugi red ljudi pred njenim prozorčićem. Dakle, da su joj pomogle druge gospođe (očito isto djelatnice Autotroleja) koje su se onuda “motale” i otvorile još jedno prodajno mjesto mi bi puno manje vremena potrošili na čekanje. Druga kritika ide na stanje te tibo kućice na Delti. Krov/nadstrešnica prokišnjava i kaplje po ljudima koji stoje u redu. Ne mogu vjerovati da to nitko nije primjetio i sanirao taj krović da svi ne stojimo pokisli, u redu, ispred prozorčića sa sporom službenicom.
hvala na odgovoru.

pupa / 28.09.2012.

S obzirom da je jasno na koga se pritužba odnosi, a ukoliko se već niste obratili tvrtki Autotrolej, dajem Vam kontakte:

KD Autotrolej d.o.o. Rijeka
Školjić 15
Telefon: 51 311 400
Fax: 51 330 330
E-mail: autotrolej@autotrolej.hr

Brojevi telefona za informacije
060 151 151
311 400

Bravo pupa … Lijepo od tebe sto si laikala Artemis, iako je ona najprije trebala laikati tebe
Molimo autotrolej da se ocituje !

i još bi napomenula da je više nego očito da me urednik nije doživio. šmrc.

Ne zalosti se Pupa… moju tuzibabu uopce nije ni komentiro … da me nebi reklamiro. Neznam uopce niti da li ju je poslao onima tamo sto se bave zabicom…a sta ces … takvi su ti urednici.
Bacit cu mu ja novu tuzibabu. Kratku i jasnu, pa nek se misli i on i svi rjecki direktori i planeri sto se bave autobusnom stanicom i rjeckim Autotrolejom

Ja pak pozdravljam urednika koji je konačno počeo ljude učiti da pomaknu guzicu i sami naprave nešto za sebe jer se ova rubrika počela pretvarati u grintaonicu besposlenog svijeta. Ako je problem zatražiti AT odgovor a nije problem doći tu i grintati onda je jasno da tu nema dobre volje za poboljšanjem nego jednostavno trolate iz dokolice. Mislim, postaviti pitanje koje je toliko “problematično” za Pupu da punih 14 dana nije došla vidjeti odgovor, a onda kad dođe izvoljeva neka se sve zaustavi i neka se bavimo njome. Dajte ljudi molim vas. Podržavam odluku da se svatko obrati na adresu na koju ima pritužbu pa ako to ne poluči rezultat neka napiše u tužibabi: Muči me to i to, pitala sam odgovorne i ne doživljavaju me. A ne ovo. Anonimnost vam dopušta da se ponašate tako. Ma sramite se.

Odgovorite