Dragi Grade,

imam jednu zelju za Svetog Nikolu ove godine.

Ako mozes kod Svetog Nikle naruciti JEDAN KAMION ASFALTA i onda s njim pokrpati stotine udarnih rupa koje lako mozes nacin na svim glavnim cestama po centru grada.

Jer ovi clanci kojima se hvalis da si sa stotinama tona betona asfaltirao 100 m ceste na Vezici i jos 100 m u Vukovarskoj su skoro pa uvredljivi za gradane koji revno pune tvoj proracun.

Hvala puno!

dronrijeka007 / 15.11.2024.

Poštovani,

djelatnici Trgovačkog društva Rijeka plus d.o.o., u okviru redovnog održavanja, vode brigu o 350 kilometara nerazvrstanih cesta. U tom smislu, postoji i ugovorni izvođač koji izvršava veće ili manje sanacije. S obzirom da u ovom konkretnom slučaju nije precizirana lokacija oštećenja ceste, u Rijeka plusu navode da se manja oštećenja saniraju prema ugovornim obvezama koje su utvrđene dinamičkim planom. Također, udarne rupe nastaju iz raznih razloga i na različitim lokacijama. Upravo stoga što predstavljaju ugrozu za sudionike u prometu, nastoje se riješiti u što je moguće kraćem roku. U prvih deset mjeseci ove godine u sanaciju prometnica investirano je više od 770.000,00 eura. Sanacije prometnica i dalje će se nastaviti, kako bi se spriječile eventualne neželjene posljedice. U Rijeka plusu naglašavaju kako svrha nabrajanja svih radova, navođenje tonaže asfalta ili investicija ne služi kao isprika, niti kao pohvala, već je namjera sagledavanje šire slike i razumijevanje da sve udarne rupe na prometnicama ne mogu biti sanirane odmah, niti logistički, niti operativno u okviru navedenih 350 kilometara.

Također je potrebno napomenuti kako ugovorni izvođači imaju i mnoge druge ugovorene obveze i utvrđenu dinamiku radova, kao i rokove koje je potrebno poštivati. Slijedom navedenog, neizbježno je da za realizaciju određenih vrsta poslova protekne i više vremena. U Rijeka plusu ljubazno mole da im na info@rijeka-plus.hr dostavite lokaciju udarnih rupa koje ste uočili i detektirali kao ugrozu vozača, kako bi nadležne gradske službe mogle u što je moguće kraćem roku sanirati oštećenja.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Postovani,

vasa tvrdnja da se udarne rupe “nastoje rijesiti u sto je moguce kracem roku” ocito ne drzi vodu, jer u tom slucaju ne bi takve udarne rupe bile na svakom koraku ovog Grada.

Osim iz raznih drugih razologa, one najcesce nastaju nakon sto se na asfaltu pocnu pojavljivati pukotine, a koje onda uslijed dugotrajnog utjecaja vremenskih (ne)prilika (kisa, vjetar) postaju udarne rupe. Naglasavam ovdje duzeg vremenskog ujecaja.

Stoga, na Vama je s odgovornom drustvu Rijeka plus d.o.o. sugerirate slijedece:
– sve pukonite na asfaltu bi trebalo rjesavati ranije, prije nego li one postanu udarne rupe, posebno ako dinamickim planom nije predvidjena zamjena kolnika na podrucjima gdje ima pukotina. Svi smo vidjeli vani u naprednim zemljama kako izleda sanacija pukotina, jer ona je jeftinija i ucinkovitija od krpanja udarnih rupa
– hitno rjesavanja udarnih rupa neovisno o dinamickim planovima zamjene dotrajalog asfalta

Kao sto mozete zakljuciti iz gore navedenog korisnije je otkloniti uzrok, a ne rjesavati posljedice, sto je nazalost “modus operandi” ovog komunalnog sustava.

Drugo, utrosak od 0,7 mln EUR na sanacije kolnika je kap u moru dobiti kojeg drustvo Rijeka plus d.o.o. godinama ostvaruje.
A da ne govorimo da isto nije provelo nikakav kapitalni projekt poput izgradnje kakve kvartovske garaze ili slicnog.

Odgovorite