Potaknut pričama, i natpisima da će se 6.11 ovaj pokretni most dignuti i pretvoriti u staro željezo, morao sam napisati tužibabu,da mi netko od odgovornih ljudi za to kaže čemu to? Taj most je nedvano uređen, (pjeskarenje, farbanje itd) i da bi ga se sada raspililo,rastalilo o pretvorilo u nešto sasvim deseto? Čemu onda trošiti novac na to uređenje ako ga se sada misli rastaliti? Da li ga se miče, jer je opasan za građane, ili postoji neki čvrsti razlog. Uništavamo polako ostatke svega što je u Rijeci valjalo, što podsjeća na nekadašnja vremena kada se radilo i proizvodilo. Ili se most miče, da bi se oslobodio prolaz cruiserima koji bi trebali “stizati” u Rijeku, možda i barke maknu, prošire i prodube mrtvi kanal, pa dođu turisti tik do kazališta…

Slika je od gosp. Bojana Apačnika, preuzeta sa facebook grupe REF…nadam se da se dotični gospodin neće ljutiti na posudbi ove slike u svrhu očuvanja mosta na njegovom originalnom mjestu…

Neiro Bilajac / 26.10.2012.

Super … bas sam trazio neki most!
Ovaj zeljeznicki je preuzak za dvosmjerni promet ovdje, ali bi dobro doso na Kantridi (vidi tag staro zeljezo) 🙂
Molim gradsku upravu da prokomentira i ovu ideju iako je vec sigurno dogovorena cijena i izvodjac za uklanjanje ovog cuda od mosta

Ma da i meni je to sumnjivo … ali pusti pricu … mozda se u nekom skveru vec dovrsava neki siri most jer …ovo je odlicna stvar. Iz Portbarosa i place treba na Deltu izac, i uz Mrtvi kanal do rotora na D404 lipo pasat…onda bi se ovoj sove strane mrtvog kanala mogao obrnut smjer natrag do ponovno dvosmjerne Rive boduli i dalje desno do Rive kako je donedavna bilo. Sjeverna traka tog novog sireg mosta bi bila gradska, u smjeru istoka, a juzna, ili cak dvije bi ostale Luci za njene potrebe. Zastitna pregrada medju njima sa visokim naponom se podrazumjeva.
Tako bi prvi put u povjest imali sitog vuka i sve ovce na broju.

Dobro… Da iskoristimo onda i ove glasine, jer most nikuda nemoze bez nekakve alternacije :(.
Iako je uzak mogao se upotrijebit za navedeno rjesenje da je uopce bilo te ideje, ili bolje suradnje luke i grada Rijeke. Ako je moglo onda, moze se i sada. Prednost prolaza mostom imaju vozila sa zapada. Sta se ceka? Danas barem mozete darovati krv jedni drugima

Budući da sam vidio da se ipak ruši most kod kontejnerskog terminala, mislim da je ovo kriva informacija za pokretni most kod export drva…e sad čekamo povratnu informaciju da li je istina i za taj pokretni most…ovog su već dana počeli rezati kod terminala, a pokretni most valjda 6.11…

Nema veze lijepa slika. Reci ce nam zasto ruse onog tamo. Ovaj most nema alternativu, samo bi se trebo bolje iskoristit

Nadam se da grad Rijeka tako povijesno važnu činjenicu neće ukloniti i rastaliti.

Nisam bas siguran dali Grad Rijeka ili HZ … Prije bi rekao HZ, pa Luka, pa tek onda grad Rijeka. Javit ce se naravno samo grad rijeka, sto je prava tragedija

Ja nisam čuo za ovu informaciju ali apsolutno podržavam uklanjanje ovog mosta čija je jedina funkcija da ometa normalno uplovljavanje i isplovljavanje iz mrtvog kanala. Samo naprijed!

Bilo bi dobro da se Mrtvi kanal produbi, ako ce to znaciti da ce ga se ocistiti pa ce manje smrditi.

A ako je most nepotreban, nek ga se makne, zasto ne.

Pa i ja bi htio vidjeti taj most na Kantridi … i gradsku marinu u mrtvom kanalu … ha … tamo do kazalista.
Sreca za Ribare sto ovaj most treba. i sto je nepokretan…
Jedino je neiskoristen, uzak, i stvarno prenizak. Jedva sam sa gumenjakom proso onuda.

Mozda bi ga stvarno trebalo produbiti …barem pola metra jer ovo je tragedija
No dobro. Porto Baros ionako postaje gradska lucica za 800 barkica do 7 M kako bi mogao primiti sve barkice iz M. kanala iiznad kazalista … jer se doticni u gornjem djelu zatrpava… ili se u njemu radi Podzemna garaza … neznamo za sadsa
Tako bi ser P.Baros mogao djelom i komercijalizirati za prihvat br4odica do 15 M i onih vecicih megayahtica do izgradnje Adriyachting Rijeka Gatewaja …vidi tag

Odgovorite