Poštovani,

Imam primjedbu na rad službi za održavanje prometnica. Radi se iznimno traljavo i površno.
Konkretno, pred koji tjedan u Ćićarijskoj ulici “iscrtana” je horizontalna signalizacija na način da se dosta selektivno odradio posao.
Na fotografijama “iscrtavanje” i “iscrtavanje2” jasno se može vidjeti na što mislim. Primjetite da su debele crte osvježene novom bojom kao i znak trokuta za ulazak u kružni tok. Međutim, da se vidjeti da tanke bijele linije oko debelih bijelih kosih crta uopće nisu podebljane.
Selektivnost se nastavlja dalje, bijeli krug oko rotora, također nije podebljan.
Na fotografiji “asfaltiranje” problem dobiva novu dimenziju. Vidi se da nije iscrtana uzdužna crta uopće. Isto tako prošle jeseni, kopan je kanal kroz ulicu, a pogledajte rezultate nekoliko mjeseci kasnije. Asfaltiranje je toliko očajno napravljeno da se golim okom vide pukotine između asfaltiranog dijela i starog asfalta. Poklopci šahti su upali, asfalt ispucan i nekvalitetno napravljen, horizontalna signalizacija polovična, nastavite niz…
Na fotografiji “asfaltiranje2” sve se to ponavlja, nove strelice, novi pješački, uzdužne crte nema, asfalt kriminalan.
Slijed se nastavlja i na fotografiji “asfaltiranje3” gdje sam zoom-om pokušao dočarati situaciju. Ujedno hvala na Vašoj promptnoj reakciji i postavljanju znaka za ulazak u kružni tok, koji se vidi na toj slici.
S te pozicije otkuda sam fotografirao fotografiju “asfaltiranje3” postoji još jedan problem. Zbog neadekvatnog sustava odvodnje, kod malo jače kiše, u tom desnom zavoju voda “leži”, pa onda voozila više surfaju nego što voze.
Prijeđimo sada u susjednu ulicu Host, koja je u sličnom stanju. “Krpa na krpi” koja je toliko loše odrađena da se u slojevima pojavljuju pukotine, a na pojedinim dijelovima i rupe u starom asfaltu. Također, upravo na poziciji gdje su snimljene posljednje dvije fotografije, također za malo jačih oborina zadržavaju se veće količine kiše.
U uređenim zemljama netko bi za ovoliko površnosti i traljavosti odgovarao. Nije mi jasno zašto Grad odabire tako nepouzdane partnere za obavljanje radova.
Ponovit ću, polovično iscrtana horizontalna prometna signalizacija, loše asfaltiranje, nenapravljena odvodnja, općenito loše srtanje prometnica. I nije to samo slučaj Ćićarijske ulice i Ulice Hosti. Ima toga još, ja sam samo dokumentirano naveo problem u mom okruženju, a po svemu viđenom, neozbiljni poslovni suradnici i jesu ozbiljan problem.
Ukoliko vam treba još fotografija, poslat ću ih.
Hvala i lp

Priloženi dokumenti

fiume25 / 07.06.2015.

Poštovani,

vezano uz Vaše primjedbe na obnovu horizontalne prometne signalizacije, obavještavamo Vas da se radi o lokacijama na kojima su radovi još u tijeku. Naime, zbog tehnoloških razloga najprije se iscrtava jedna vrsta signalizacije (ispune odnosno „“šrafure“ razdjelnih otoka), a u drugoj fazi se obavlja obnova rubnih i razdjelnih crta. Prema tome, sva će horizontalna prometna signalizacija biti obnovljena prema programu održavanja i važećem Pravilniku o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama.

Od 1. siječnja 2013. godine, Rijeka promet je od Županijske uprave za ceste Primorsko-goranske županije, uz ostale ceste, na upravljanje i održavanje preuzeo i ovu cestu. Upoznati sa lošim stanjem kolnika, a pogotovo izvedenih prekopa, za koje je bivši upravitelj imao obavezu pregleda i utvrđivanja stanja te reklamacije loše izvedenih radova unutar garantnog roka, Rijeka promet pismenim putem obavijestio je ŽUC PGŽ o lošem stanju kolnika te zatražio obnovu kolničkog zastora. Na poslani zahtjev nije primljen odgovor, niti je provedena sanacija kolnika.

Nakon preuzimanja obveze održavanja, a kako bi se utvrdila najkritičnija oštećenja i time omogućilo precizno i racionalno djelovanje unutar raspoloživih sredstava, Rijeka promet detaljno je na terenu pregledao sve preuzete prometnice. Taj je pregled kasnije obrađen Elaboratom stanja nerazvrstanih cesta na području Grada Rijeke – 1. prioritet, te sukladno prioritetima izvođenja, početkom 2015. godine pristupilo se lokalnoj sanaciji kolnika Ulice Hosti.

Radovi su izvršeni u sklopu redovnog održavanja od strane izvođača Ceste-Rijeka d.o.o., stručno i sukladno nalogu naručitelja, odnosno Rijeka prometa. Valja naglasiti da su sanirane isključivo najkritičnije površine (velika ulegnuća i udarne rupe) za koje je sanacija bila neophodna zbog sigurnosti cestovnog prometa. Ranije spomenutim pregledom definirane su i ostale pozicije oštećenja kolnika u Ulici Hosti, od kojih su neke vidljive na fotografijama i kod kojih je zbog sveukupno lošeg stanja kolnika, ali i djelovanja kamionskog prometa za potrebe velikih građevinskih zahvata na zapadnom dijelu grada, a od vremena provođenja zahvata na sanaciji došlo do daljnjeg propadanja i oštećenja.

Zadržavanje oborinske vode na kolniku u Ulici Hosti između kućnih brojeva 69A i 71 također je stanje preuzeto od bivšeg upravitelja. S obzirom da ono predstavlja jednu od prioritetnih pozicija u rješavanju odvodnje oborinske vode sa kolnika na području grada, Rijeka promet pokrenuo je postupak nabave za izvođenje radova, te će se problem sanirati tijekom ljetnih mjeseci ove godine.

Nakon tog zahvata razmatrat će se daljnji zahvati na obnovi kolnika u Ulici Hosti, u odnosu na ostale prioritetne pozicije na području grada i u sklopu raspoloživih sredstava.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite