Poštovani !

Imam jednu pritužbu. Zovem se Alen Šalov i imam svaki mjesec uredno kupljenu kartu (mogu Vam dostaviti sve račune).

Moj je hobi provozati se svaki dan kad sam u mogućnosti na jednoj liniji u 1. (prvoj) tarifnoj zoni koju pokriva pravo moje karte jer volim autobuse i promatrati okolinu dok se vozim i to me opušta.
Međutim doživio sam da pojedini vozači koji su u “debeloj manjini” kada pitam dali mogu odvoziti jedan krug do pojedinog okretišta i nazad zapitkuju (zašto, šta bez veze).

Posebno neugodna situacija mi se desila na liniji 13, garažni broj 749, dana 20.02.2023. (ponedjeljak), polazak sa Delte u 15 i 30, a povratak sa Grohova u15 i 50.
Kada samu upitao vozača da li mogu do Grohova i nazad jedan krug on je 5 – 6 puta ponovio (kao pokvarena ploča) “Ča do Grohova i nazad ?”. Kada sam mu rekao da ću ga prijaviti Autotroleju rekao mi je živčano “idi samo mi se ne približavaj”.

Ja sam idući dan nazvao poštovanu gospođu prof. Kristinu Prijić koja mi je ljubazno rekla da vozači ne smiju takva pitanja postavljat. Isto su mi potvrdili i u informativnom centru Autotroleja, budući da ne stvaram probleme imam urednu kartu, što očito dotičnom vozaču ništa ne znači.
Poštovana gospođa prof. Kristina Prijić rekla mi je da će sve srediti, uzela je podatke i rekla da je nazovem kroz 3-4 dana. Međutim ja sam je nakon toga uporno zvao, ali je nisam mogao dobiti zbog njenih obaveza, tako su mi rekli u informativnom centru Autotroleja.

Zanima me pošto sam ja anksiozna (tjeskobna) osoba da li se ja mogu bez straha na miru i dalje voziti. Još me zanima da li postoji još netko kome se ako zatreba mogu odmah direktno obratiti za pomoć.

S poštovanjem u nadi na pozitivan odgovor.
Lijep pozdrav i unaprijed veliko Hvala !
(Alen Šalov)

jakob / 15.03.2023.

Poštovani molim Vas još jednom. Svima je odgovoreno meni ne. Da li sam što pogrešno napisao i koliki je rok da se dobije odgovor ?

S poštovanjem Srdačan pozdrav !

Poštovani,

u Komunalnom društvu Autotrolej ispričavaju se zbog kašnjenja s odgovorom, ali se nadaju Vašem razumijevanju, s obzirom da su u pitanju okolnosti na koje nitko, nažalost, ne može utjecati. U nadležnoj službi javnog gradskog prijevoznika potvrđeno je da ste im se, vezano za sve navedeno, obraćali i prethodnih godina te da ste i pritom obaviješteni kako nema zapreka da se s valjanom kartom vozite na bilo kojoj liniji. Ujedno se ispričavaju zbog, kako navodite, neprimjerenog propitivanja od strane vozača koji je upozoren na obvezu profesionalnog odnosa prema svim putnicima, bez iznimke. Jednako tako vjerujemo da ste i sami svjesni da su i vozači svakodnevno izloženi raznim situacijama i ponašanjima u kojima, zbog prirode svog posla, u kratkom vremenu moraju pronaći najprimjereniji način komunikacije, kako bi zaštitili sebe, a s druge strane bili korektni prema korisniku. Ponekad, iako su u pitanju dobre namjere, nešto može zvučati nespretno. Zbog toga se još jednom ispričavamo i nadamo Vašem razumijevanju.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite