Zašto i kako pristupna cesta do Kauflanda Škurinje, više od mjesec dana od otvorenja još nema uporabnu dozvolu?
Ona je zatražena još 13.10. ali nije dobivena. Uporabna dozvola UP/I-361-05/22-01/000146 još nije dobivena, nema pravomoćnost niti datum izvršenja.
Kako Kaufland ima uporabnu dozvolu a pristupna cesta do njega nema?
Također, na pristupnoj cesti koja je financirana novcem Grada Rijeke, nije dovršena kako je bilo u projektu.
Tako je predviđena zaustavna isprekidana linija (koja se nalazi na svim semaforima i raskrižjima koja su semaforizirana) ali ispred konzolnog stupa nedostaje zaustavna linija.
Također, Grad nije odgovorio na prethodne tužibabe, vezane uz okoliš i zelenilo.
Neslužbeno se može saznati da Grad nije predvidio u projektu to što će se ukrasni grmovi morati ukloniti radi kabela, niti sadnju trave, pa trava nije posijana, niti posađeni grmovi.
Isto tako, izvođač, Izgradnja Crikvenica, nije čak ni izravnao zemlju, a zašto nedostaje zaustavna bijela linija ispred konzole?
Zašto trava nije posijana?
Zašto Sladis, odnosno pravni sljednik, prema citatu grada, zaključak Gradonačelnika KLASA: 023-01/20-04/2-58
Sladis d.d., Osječka ulica 39, Rijeka, OIB: 07414713567 u svrhu rekonstrukcije nerazvrstane ceste – privoza Osječke ulice na k.č. 688/1 i druge k.o. Stari Grad o svom trošku a u ime Grada Rijeke izgraditi će kompletnu projektnu dokumentaciju, te će ishoditi građevinsku dozvolu za rekonstrukciju nerazvrstane ceste – privoza Osječke ulice. 2. Grad Rijeka i Sladis d.d. zaključiti će Ugovor kojim će se regulirati međusobna prava i obveze, vezano za realizaciju točke 1. 3. Grad Rijeka rekonstruirati će nerazvrstanu cestu iz sredstava komunalnog doprinosa obveznika izgradnje trgovačkog centra sukladno dinamici izgradnje trgovačkog centra. 4. Grad Rijeka i Sladis d.d. zaključiti će poseban ugovor vezan za rješavanje imovinskopravnih odnosa nad zemljištem u zahvatu nerazvrstane ceste – privoza Osječke ulice. 5. Sladis d.d. ili investitor izgradnje trgovačkog centra u obvezi su o svom trošku izvršiti semaforizaciju raskrižja Osječke ulice i privoza – nerazvrstane ceste sve u suradnji s TD Rijekapromet d.d.. Ugrađena semaforska oprema donirati će se Gradu Rijeci.
Uređenje samog raskrižja Osječke ulice izvan je zone zahvata rekonstrukcije nerazvrstane ceste – privoza te će se provesti posebnim postupkom sukladno prometnim uvjetima Hrvatskih cesta. Uvjeti Hrvatskih cesta temelje se na potrebi semaforizacije samog raskrižja vezano za veliku prometnu opterećenost Osječke ulice. Podnositelj zahtjeva ili po njemu ovlaštena treća osoba u obvezi je snositi troškove i izvršiti semaforizaciju raskrižja u suradnji s tvrtkom Rijekapromet d.d. Rijeka, a semaforske uređaje će obveznik donirati Gradu Rijeci.
Dok u PROMETNIM UVJETIMA, koju je Odjel za komunalni sustav propisao za Kaufland Škurinje stoji:
Postavljena samaforska oprema mora biti na razini suvremenih sustava automatskog upravljanja u prometno ovisnom radu te kompatibilna i usklađena sa sustavom automatskog upravljanja prometom (AUP- om) Grada Rijeke. Rad semafora mora biti potpuno prometno ovisan. Upravljački semaforski uređaj mora se programirati i povezati u koordinaciju sa susjednim semaforiziranim raskrižjima u nizu (Osječka — Corrada ilijessicha). Pri povezivanju predvidjeti i potrebu preprogramiranja postojećeg semaforiziranog raskrižja Osječka — Corrada lilijasicha radi usklađivanja sa novonastsiom prometnom situacijom koju će uzrokovati novo semaforizirano raskrižje…ova potreba može se ustanoviti tek po puštanju novog raskrižja u rad, nakon što se definiraju stvarni novi prometni tokovi i prometna opterećenja. Na raskrižje treba postaviti nadzorne video kamere radi uvida u cijelu prometnu sliku predmetnog područja koje je preoptarećeno prometom te je obavezno povezivanje novog semaforiziranog raskrižja na sustav automatskog upravljanja prometom u Prometnom centru grada Rijeke (Rijeka promet).
___
Kako je propisano da Sladis (odnosno pravni sljednik Kaufland Hrvatska) mora postaviti nadzorne kamere radi uvida u prometnu sliku, zašto nadzorna kamera nije postavljena?
U Osječkoj postoji nadzorna prometna kamera na raskrižju Osječka-Tizianova, ali ne i ovdje te svaki dan je prometna kolona u dužini od preko 1km od raskrižja Osječka-Plodine i Osječka-Kaufland sve do Škurinjskog rotora, kompletno kolona u 7h ujutro do 17h auto do auta.
Zašto se nije izvršila, usluga preprogramiranja postojećeg semaforiziranog raskrižja Osječka — Corrada lilijasicha, koja je trebala biti na trošak Kauflanda, jer se svaki krug nepotrebno dugo drži crveno glavnom smjeru, unatoč senzorima a iz bočnih ulica nema nikoga niti pješaka drži crveno koje uzrokuje te kilometarske gužve prema Gradu.
Da li se sada ne želi postaviti nadzorna kamera kako se ne bi vidjele te kilometarske gužve i zar Grad nije svjestan problema koji traje mjesecima ili godinama a ne želi ništa poduzeti da ga riješi?
Potrebno je samo reprogramirati semafor Osječka-Corrada I. da se osposobe tipkala koja postoje i senzori koje postoje i skrate bočni privozi ako nema vozila.
Da li grad i zašto pogoduje Kauflandu, da nema trošak postave nadzorne kamere, koje je prethodno tražio a investitor pristao?
Zašto na navedenom raskrižju Kauflanda, investitor (Kaufland) postavio da su zvukovi za slijepe osobe na oba semaforizirana raskrižja, koja su jedan od drugog udaljena 6m istog zvuka?
Na svim ostalim raskrižjima su različiti zvukovi za susjedne prijelaze i slijepa osoba, kada se spusti stepenicama od Kauflanda može biti zbunjena kojim smjerom mora ići
jer oba prijelaza proizvode isti ton i zvuk.
Zašto je samo na semaforiziranom raskrižju koje je investirao i platio Kaufland ton i zvuk na oba pješačka prijelaza jednak, a na ostlaim raskrižjima, čak kada su i odaljeniji pješački i kada se ni ne može čuti susjedni, različiti tonovi?
Zašto samo na ovom semaforu koji je platio Kaufland, semaforske lanterne puno manje nego na svim ostalim susjednim semaforima? Koja je razlika u cijeni između dimenzija lanterni?
Zašto na raskrižju Osječka-Spar već više od 1 godine ne rade zvukovi za slijepe?
Tko je platio tvrtci Swarco Croatia (koja je postavila ovaj semafor, na ovaj način) izmještaj semaforskog uređaja koji su prvotno postavili nasred pločnika?
Zašto je tvrtka Swarco postavila stup semafora za pješake gdje je prvotno tipkalo bilo smješteno do poda, a lanterna za pješake na razini prsa odrasle osobe?
Tko je odobravao i kontrolirao radove?
Koliko je na kraju koštala pristupna cesta do Kauflanda Škurinje i je li došlo do poskupljenja, ako da, kojih i zašto?