Poštovani,

zanima me zašto još uvijek vlakovi, između luke Rijeka i kontejnerskog terminala Brajdica, prometuju Rivom i Zajčevom i do kada će to tako biti?

Naime, redovito se događa da vlak blokira kompletni promet u samom centru grada, a dodajući na to još i novu “privremenu” regulaciju zbog silnih radova, kaos je još veći.

Govorilo se da vlakovi više neće prometovati Rivom nakon završetka izgradnje tunelskog izvlačnjaka na Brajdici, međutim, on je izveden i u upotrebi, a vlakovi i dalje prometuju po starom preko Rive.

Hvala

Stale / 09.07.2024.

Poštovani,

Ponavljam upit od 09.07.2024. na koji još niste odgovorili.

Zanima me zašto još uvijek teretni vlakovi, između luke Rijeka i kontejnerskog terminala Brajdica, prometuju Rivom i Zajčevom i do kada će to tako biti?

Naime, redovito se događa da vlak blokira kompletni promet u samom centru grada, a dodajući na to još i novu “privremenu” regulaciju zbog silnih radova, kaos je još veći.

Govorilo se da vlakovi više neće prometovati Rivom nakon završetka izgradnje tunelskog izvlačnjaka na Brajdici, međutim, on je izveden i u upotrebi, a vlakovi i dalje prometuju po starom preko Rive.

Hvala

Poštovani,

prije svega, važno je napomenuti da ovom prugom upravlja državna tvrtka HŽ Infrastruktura d.o.o. i da Grad Rijeka, nažalost, unatoč nastojanjima gradske uprave i želji svih stanovnika Rijeke, ne može utjecati na izmještanje ove pruge. Naime, temeljem Vašega pitanja još smo jednom tražili odgovor HŽ Infrastrukture iz koje smo dobili pojašnjenje da ova pruga koja prolazi Rivom služi za operativne aktivnosti između dva riječka teretna terminala, zbog čega njeno ukidanje nije u planu. U HŽ Infrastrukturi, nadalje ističu da zbog vršnih opterećenja cestovnih prometnica prugom L212 Rijeka Brajdica – Rijeka manevarski sastavi ne prometuju od 6.30 do 8.30 sati, od 11.00 do 11.30 sati te od 14.30 do 16.30 sati, kako bi se umanjile moguće prometne poteškoće, posebice u uvjetima velikih radova koje imamo u središtu grada.

Nažalost, ponekad nesavjesni vozači cestovnih vozila svoja vozila nepropisno parkiraju ili se zadržavaju na mjestima na kojima to nije dopušteno te time sprječavaju prolazak manevarskih sastava ovom prugom, pri čemu se stvore nepotrebne gužve, iako se to, kako ističu, rijetko događa. U prosjeku navedenom prugom prometuje samo šest manevarskih sastava na dan, pri čemu polovicu tih vožnji čine samo manevarske lokomotive, bez vagona.

S poštovanjem, Gradska uprava

Ne može cijeli grad biti talac nečijeg privatnog terminala u vlasništvu stranih firmi, te ministarstava lociranih u Zagrebu. Kako uopće nekome pada na pamet da koristi pola grada za svoje “manevre”, i da Grad nema baš nikakvog utjecaja na to?

Otvaranje novog terminala je svakako za građane Rijeke bila strateški katastrofalna odluka u svakom smislu.

Odgovorite